17 - mijmeren

 

Zondag. Wat heb ik heerlijk geslapen. De rust in mijn hoofd is wat teruggekeerd, mijn eigen bed is terug mijn vaste vriend, ik had alle ruimte.
Gister heb ik nog het filmke gekeken die C mij gestuurd heeft. Amai, die Mr maakt er zijn werk van. Het wond me wel op, iets dat ergens mettertijd wel uit te proberen valt.
Mijn toekomstige Mr steekt ook heel veel tijd in mij. Zalig, ik geniet van de aandacht, het lekkere gevoel, het is intenser of een vanilla-relatie.
Wat ik allerminst verwacht, blijkt toch te gebeuren, behoorlijk nauw contact, om te beginnen de dagelijkse mails, tussenin sms-verkeer, en maandag een meet. Vlinders in mijn buik van de spanning voor wat komen gaat.
Och, en C heeft zelf een blauwe collar gemaakt!! Razend benieuwd ben ik om het te zien, te krijgen en te dragen.Nu al weet ik dat het bij mij toch wel emoties gaat opwekken. Dom? Ms, maar ik hecht er heel veel waarde aan. Het aangaan van een verbintenis, de keuze voor elkaar, het instemmen in de D/s relatie.
Heel veel dingen die ik voel zijn moeilijk te verwoorden. Mijn vertrouwen groeit wel sterk naar C toe, dankzij de mails, de manier en hetgeen hij schrijft. Zijn verantwoording dat hij naar mij toe neemt. Goed te weten dat ik op hem zal mogen en kunnen bouwen. Met grenzen alweer, en daar zit ik weer met schrik. Ga ik mijn grenzen kunnen aanhouden? Bdsm – vanilla – prive, het zal een stuk gescheiden moeten gehouden worden en toch vloeit alles op bepaalde ogenblikken ineen. Zullen voor mij de grenzen straks nog duidelijk zijn?
Ik weet dat ik mezelf kan verliezen in het geven, ik weet dat ik mezelf heel rap ga hechten als het goed voelt.
Amai, al een chance dan dat ik dit dagboek heb, die als klaag en zaag muur zal fungeren, maar ook alle positieve dingen zal krijgen.
5 april staat vast, een workshop in bondage-kunst. In fetisch cafe Antwerpen. Spannend!! Het geeft een officiƫle toets aan onze relatie. Opnieuw een vertrouwen naar mij toe.
Wat staat me nog te wachten? Als ik C mag geloven, …..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten