24 - voorbereiding


zondag, Afspraak vanavond. 20 u45. Ik zal mijn straf krijgen. Maar mijn nieuwsgierigheid wint het van de schrik. Een blij gevoel overmant me. Ik denk niet dat ik deze keer ga genot hebben van de sessie. En toch kijk ik er naar uit. Ik verlang om mijn Meester te zien, te dienen, te doen wat hij vraagt.
Ik heb een lekker badje genomen, en wat heb ik er van genoten. Heet lekker geurend water,
Met het vooruitzicht op de workshop ropestarters had ik mij nieuwe, meer aangepaste kleren gekocht. Deze heb ik nu maar aangedaan. Ik voel me op en top vrouw, Sexy, geil, … I like it!! Meester wil ik bekoren, verleiden, Hem nog meer zin geven om met mijn lichaam te spelen, …
O nee, Mr heeft mijn instructies doorgemaild. 2 posities die ik moet kennen. De positie presenteren vind ik maar niets. Op de knieƫn, borsten ophouden, tong eruit. Lijkt mij vernederend. Het lot van een slavin.
Mijn verlangen naar Hem is met de beide voetjes op de grond aan het terugkeren. Vooral omdat ik hem niet ga zien. Ik moet mezelf blinddoeken tegen dat hij komt. En de deur openlaten.
Spanning alom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten