22 - teleurstelling


vrijdag,
Ik loop moe. Op een weekje tijd is er weer veel gebeurd en veranderd. Het vergde meer inspanning en energie dan ik verwacht had. De aanloop, het kennismaken, sessies 's avonds tot laat soms, combinatie kindjes. Een sessie vraagt al energie, lekkere energie, dan komen daar nog opdrachtjes bij, en het ganse gebeuren spookt door mijn hoofd. Precies of ik adem bdsm. Ik ga dus echt wel moeten meer regelmaat, orde en structuur toepassen. Niet enkel voor mezelf, vooral voor de kindjes. De opdracht. Sinds ik die ontvangen heb blijf ik er mee bezig. Moed verzamelen, denken hoe het op een goede manier tot een goede afloop te brengen. Ik wil Mr niet teleurstellen. Ik weet ook van mezelf als ik de opdracht niet doe, dat ik er zelf slecht mee in mijn vel zit. Ik voel mij nog wat rebelleren.
Intussen heb ik er nog een taak bij. Enkele aanpassingen in mijn dagboek aanbrengen. Oa bijkomende regels.
De opdracht, ik vervloek mezelf. Deze ochtend lui geweest, deze middag blijven plakken op school, en na de middag mijn kindjes thuis. Vanavond ben ik dan nog vlug naar Delhaize gereden. Natuurlijk zoals verwacht een massa volk, ik had het lef niet om de opdracht te doen. Er wacht me straf. Daar geef ik nu niet om. Maar dat ik de opdracht niet gedaan heb, dat is een ergere straf, ik voel me er niet goed bij, kwaad op mezelf. Goed bezig H, ik ben net gecollard, ik krijg een heel simpele opdracht, en dat lukt me niet!!! Ik weet dat ik Mr teleurstel, en zelfs daar voel ik me schuldig om. Hij heeft mij de gepasseerde week zo veel gegeven, mij zo doen genieten, en wat doe ik? Gelijk ne klein kind bang weigeren, uitvluchten zoeken,...
De andere taak is volbracht. Hopelijk zal dit Mr wat milder stemmen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten