23 - groei


Zaterdag, 't Is half elf gepasseerd. Ik moet echt mijn bed in. Toch nog ff mijn dagboek nemen. Morgen, ms komt Mr. Hij wist het nog niet zeker. En ondanks dat ik mijn straf ga ontvangen, verlang in naar Hem. Ik kijk er al weer naar uit Hem mijn lichaam te mogen geven. Gewoon omdat hij me doet genieten. Omdat ik Hem mag laten genieten. En ik ben nog maar trainee... Wat gaat dat geven in mijn groeiproces? Het geeft me nu al zoveel.
Ik voel wel heel sterk mijn vertrouwen in mijn Meester. Ik mag boos zijn, ik mag mijn gevoel uiten. Ik mag gewoon mezelf zijn. Eigenlijk trekt hij hem daar niets van aan. Hij doet gewoon zijn ding. En dat doet mij wel goed. Het is de eerste keer niet dat ik mijn slavinnen-opvoeding vergelijk met een kind opvoeden. :-)
Het doet mijn vertrouwen, mijn respect en mijn warmte naar hem alleen maar groeien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten