20 - gecollard in 't blauw



Woensdag, mijn verstand had geen zin om wakker te worden. Heel lastig om de dag door te komen, Gelukkig veranderde dit in de late namiddag.
Per mail had ik al de boodschap gekregen om de keuken warm te houden en mijn speelgoed klaar te zetten.
Omstreeks 22 u een sms, C was op de baan.
Een goed half uur later hoor ik hem aankomen. Nog in uniform, grrr... Het gaf een mij kick.
Uit mijn dagboek wist C al dat ik de collar ging aannemen. Heel veel moest daar dus niet meer rond gezegd worden.
Collar om. Kleren uit.
Mr warmde me op met een mooie bondage. Dat alleen al gaf mij een hitsig gevoel.
Daarna werden mijn borsten onder handen genomen, en ingebonden. Ik kreeg een blinddoek om. Spannend... Ik hoorde en voelde Mr met vanalles bezig. Geen idee wat. Eenmaal Hij mij voorbereid had leidde hij mij naar de keukentafel. Ik werd erop gebonden. Uiteraard reageerde mijn ganse lichaam.
O wat heeft Mr mij weer lekker veel gegeven. Mijn borsten en kutje en clitje werden liefdevol behandeld wisselend met zachte en harde tikken.Mr dreef me naar enkele orgasmes na-een. Wat een genot. Ik heb amper pijn ondervonden deze sessie.
Nadien zag ik wat Mr allemaal meehad, wasknijpers, duimspijkers (had ie met plaklint op mijn borsten getaped, om daarna op te tikken, lekker!!) plaklint dus ook, uiteraard bondage touw, klein touw, dildo, … Allemaal huishoudelijke dingen om een heerlijke spel te spelen.
Ik wou Mr ook nog verwennen. Op mijn manier... Maar Mr zou Mr niet zijn en zijn wil is wet. Dus heb ik Mr verwend zoals hij wou. Mijn beurt komt nog wel op hem nog meer te verwennen. Heerlijk om hem zo te zien genieten, zijn lichaam die reageert, de kloppende erectie in mijn handen.
Met een heerlijk voldaan gevoel heb ik Mr geknuffeld, een warm afscheid.
Waar ik maandag naderhand wat emotioneel liep, was gister helemaal niet het geval.
Up to bed, ik heb mijn collar de sluiting anders aangedaan, zoals het voorzien was, de sluiting moest boven de parel.
In bed, ik kon nog niet direct de slaap vatten, adrenaline zat nog in mijn lijf. Heerlijk nagenieten, nog kort sms'en met Mr, en dan vielen mijn ogen toch dicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten