24 - straf


zondag, Ik heb mijn straf ontvangen. Al enkele dagen was ik er mee bezig. Proberen mij mentaal voor te bereiden. Niet wetende wat ik kon verwachten of wat ik mocht krijgen. Ergens had ik poepeklets in mijn hoofd...
Via mail had Meester mij mijn instructies gegeven. Ik moest me naakt in presenteer positie klaarmaken, geblinddoekt.
Ik zat net niet klaar toen Hij binnenkwam, ik was te traag. Daarna begon Meester mij uit te leggen over het waarom ik straf kreeg. Mijn tekort aan respect voor hem. En het falen/weigeren van mijn opdracht.
Het raakte me, maar ik probeerde dat niet te tonen.
Meester las me een brief voor,

Missie – strafsessie van 24 maart 2013.
Gezien deze sessie in het teken staat van ‘straf’ en ‘respect’…
Je krijgt me dus niet te zien vandaag, er gaat niets in je kutje, jouw Meester zal het geenszins verwennen. Moge dit deel je raken en als gedeeltelijke straf een les zijn!
Onder jouw blinddoek zit een brief met een tekst op de bovenhelft en een tekst op de onderste helft.
Op de brief staat een getal. Je zal nu zowel op de L als R borst om de beurt zweepslagen ontvangen.
Je telt 1 nadat L én R de eerste zweepslag hebben geïncasseerd en zegt “1, dank u Meester” enzovoort.
Ik ga door tot je genade roept. Wanneer je jouw puppyspeelgoed verliest uit de mond worden 5 slagen afgetrokken in functie van het getal (tenzij je genade roept), dus concentreer je! Afhankelijk van het aantal zweepslagen dat al dan niet groter of gelijk is aan het getal die ik heb genoteerd op de brief, zal je de bovenste of de onderste helft lezen.
Ik denk dat je jou een idee kan vormen van het karakter van beide helften…?
Mocht je om de een of andere reden toch een orgasme ervaren, vergeet dan de opgelegde regels niet want ‘respect’ staat met stip in je aandachtspunten.
Eventuele slagen op andere plaatsen dan je borsten worden niet geteld, je incasseert die met liefde louter omwille van het plezier van jouw Meester (en om je eigen plezier geile slet)!
Hebt u goed begrepen wat ik net heb gezegd? Bent u klaar om te ontvangen slavin?

Meester hing me in de touwen, borsten opgebonden, armen gespreid over een bamboestok, gewichtjes aan mijn schaamlippen (wat ik wel lekker vond) rekkers rond mijn borsten, en een knijp-kapstok op mijn tepels (pijnlijk!!), de kapstok werd dan nog es met een touw verbonden om te spannen (nog pijnlijker!!)
Klaar voor mijn straf.
Opnieuw probeerde ik me er voor af te sluiten.
Tussen de slagen met het touw door was Mr wel nog lief voor mij, hij speelde met mijn clitje, reageerde lief...
Ik heb om stop gevraagd.
Mr nam zijn spatel om verder mijn straf te geven.
Ik had het emotioneel moeilijk, maar ik verbeet het toch, ik wou mij niet geven. Niet op die manier. Geen tranen!!!
Na de slagen heeft Mr mij bevrijd uit het touw. Ik moest op mijn rug op tafel gaan liggen. Mr wou 'Golden points'. ??? Wat is dat? Ik lig dus op mijn rug, Mr te pijpen, en Mr slaat op mijn clitje. Hm, ok, (zag ik niet als straf). Hm, wat een lekker ding kreeg ik in mijn mond!! Bedoeling van de golden points is dat ik Hem niet verlies uit mijn mond terwijl ik de slagen incasseer.... Ik voelde Mr genieten, en mij vergeten. Dat was voor mij een boost, dus draaide ik mij op mijn buik om Mr zijn penis helemaal te likken, te zuigen, te pijpen, te spelen!! Ik was in mijn sas. Zo een lekker stuk!! En wat Mr niet ging doen, Hij heeft me geneukt!! Ooooo....... Zalig!! Dit had ik zo nodig!!

Na het spel had Mr nog een brief voor mij,

ONDERHELFT

1 misleidende helft die jou gebied de andere helft te lezen!
BOVENHELFT

Slavin
Dus neen, je kon je geen idee vormen van het karakter van beide helften.
Je hebt nu kennis gemaakt met een facet van BDSM die je vermoedelijk niet kent... MINDPLAY.
Ik heb niet gelogen over het genoteerde getal.
Je hebt je eigen grens aangegeven... uit angst... meer dan 1 zweepslag was voldoende.
Via mindplay ben je tot het uiterste gegaan!
Je hebt veel geleerd vandaag; voer voor jouw mooie dagboek opdat je het nimmer zou vergeten.
Remember... ik ben Meester van uw lichaam, en zoals je nu hebt ervaren... ook over jouw hoofd wanneer ik het wil.
Het gebrek aan orgasme heb je aan jezelf te danken, mocht je er toch één hebben beleefd... goed voor jou, doch voor de opgedane kennis, mijn evolutie als slavin, zeg ik...

Bij het lezen van de bovenhelft barstte ik dan toch nog in tranen uit!! Al die spanning en emotie die wegviel.
Ochgere Meester. Het moment zelf kon ik er geen uitleg over geven. Gisteravond en vandaag heb ik Mr nog ge-sms't en gemaild met uitleg.

Het spijt me dat ik je gister geen voldoening kon geven.
Vermoedelijk omdat je de spanning had opgebouwd omtrent mijn straf.
Ik ben er enkele dagen mee bezig geweest.
De emotionele reactie was de spanning die wegviel.
Zie het niet als verliefdheid!! Dat is het niet.
Zie het als een kind die blij is na lange tijd zijn ouders terug te zien.
Je hebt me dus niet enkel lijfelijk gestraft, maar ook emotioneel.
En ms onbewust enkele dingen boven gehaald... Daar heb ik verder niet direct uitleg over.
Ik ben nu eenmaal een gevoelig emotioneel iemand, en de kans zit er in dat dat nog gebeurt.
Het toont dat ik me openstel naar je toe, en je voldoende vertrouw.
Als Mr had je dit moeten een stuk voorzien, denk ik.
We zitten nog in de kennismaking, het zoeken en het aftasten.
Ik hoop dat we daar nog ff samen in blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten