2 - klote kater



Hij heeft me geneukt als een hoer. En het voelde super lekker aan!

De mallemolen in mijn hoofd draaide gister weer es op volle toeren.
"Meester, mag subje wat vragen...?" trok ik mijn stoute schoenen aan. "Vragen mag,...moet Ik ook antwoorden :-)" grapt Meester. "Liefst wel ja..." reageer ik, "Welk stuk uit de blog verraste je niet? Mag ik vanavond je gezelschap? Als de kindjes thuis zijn, als ik er vroeg uit moet, wil je het aub niet meer zo laat maken?" vuur ik op Hem af.

"subje, Het verwonderde Me niet dat je hete lava een ijskoude stortregen over zich heen kreeg toen Ik, heel bewust, "dank je doerga" zei. Ik weet dat het voor jou moeilijk is om een grens te houden tussen D/s en verliefd worden. je mag als sub je Meester lief hebben en aanbidden maar als dat overslaat naar verliefdheid dan kan je geen D/s onderscheid aanhouden in Mijn ogen, want dan kom je op een gelijke trap te staan. Vanille zoals gisteren vond Ik leuk, intiem en gezellig maar Mijn verwachtingen liggen verder dan vanille en dus ook verder dan wat Ik bij verliefdheid kan bereiken. In Mijn persoonlijke ervaringen is dat ook iedere keer de doosteek geweest van iets moois en dat zou Ik liever niet mee maken met jou, want jij bent niet zomaar een wegwerpsubje; je bent Mijn subje.
Ik hoop dat je Mijn redenering snapt.
Ik ga verder werken aan Mijn paaltje want Ik wil dat dat af geraakt. Daarna zie ik of Ik nog in de fitness geraak. Of Ik nog passeer deze avond hangt ook af van hetgeen hierboven. Ik laat je in de loop van de avond nog iets weten. Ben je al begonnen met die kloten-kater?"

Meester is iets ineen aan het knutselen om mee te nemen naar de bdsm avond in Valentino. Ik kijk er naar uit om het eerst te mogen testen. Het stuk is in de afwerking, maar net daar kruipt het meest tijd en finesse in. 
De 'kloten-kater' die Meester zo mooi benoemt, is een sphynx kat, die ik, in opdracht, aan het haken ben. Ik heb er vier te maken. Het lijkt wel of ik een operatie ga uitvoeren. Ik heb niet enkel garen en een haaknaald nodig, maar er komt ook electriciteitsdraad aan te pas en hechtingstape die je in de apotheek kan kopen. 
De 'kloten-kater' dankt zijn naam aan de zichtbare testikels.

"Meester...
Dank U voor het antwoord.
Dit zal nu heel stom klinken, maar ik weet niet of ik het verliefd mag/kan noemen. Ik weet wel dat ik verder wil. Dat ik wil uitbouwen. Met U pochen, er zijn voor U. Of dat nu als sub of als H is... Dat maakt mij eigenlijk niet uit. Of er van Uw kant al of niet amoureuze gevoelens zijn, zelfs dat kan me niet echt schelen. Zolang ik U mag en kan behagen, is dat voor mij het belangrijkst.
Ms moet ik U toch even tegenspreken. Wat D/s mij nu geeft, wat liefdes-relatie mij mogelijk kan geven, zal voor mij geen onderscheid maken. Verliefd op Meester betekent voor mij niet dat ik op gelijke trap kom te staan. Ms dat ik iets meer ga bratten :-p
Ik blijf erbij dat ik de mogelijkheid naar gezinsuitstapjes wil. Ik wil een 'niet-achter-gesloten-deuren' D/s relatie. Ik wil U mogen en kunnen voorstellen aan kennissen, familie, enz... Ik wil feestdagen samen kunnen doorbrengen.
Ik snap U redenering wel he. U maakt me gelukkig omdat ik Uw subje ben. Maar ik zie het anders. Gedeeltelijk. En ik hoop dat U mij snapt.
Waar liggen Uw verwachtingen? Wat wilt U bereiken?
Ziet U ergens mogelijkheid toegeving te doen op een of ander punt wat mijn verwachtingen betreft?
Ik ben zelf anderhalf uurtje weggeweest, om Sint zijn werk wat te verlichten, en traktatie-zakjes te maken voor de kids in school. Over de 100. Het ging er vlot en gezellig aan toe.
Ik start sebiet de kloten-kater op.
Meester, subje is echt heel gelukkig met U als Meester. subje hoopt Uw subje te mogen blijven. Zo lang als mogelijk. subje wil S/samen met Meester, Zijn dromen waarmaken, Zijn doelen bereiken. Al dan niet in het gezelschap van vlindertjes. Dus als subje weer es in zo een gekke bui fladdert, neem het haar dan niet kwalijk. subje wil Meester er niet bij gaan lastigvallen.
sub doerga
Uw sub
x"

's Avonds is Meester mij komen halen om Zijn onafgewerkte pronkstuk te tonen. Hij had heel wat ideeën naar afwerking toe, waar ik steeds commentaar op gaf. "Als je dat op die manier doet, wat zijn de mogelijke gevolgen?" Ik keek op een andere manier dan Meester er naar keek. Is het mogelijk schoon te maken? Op welke manier? Enz...
Meester aanvaarde mijn commentaar stilzwijgend. Af en toe zag ik Zijn ogen opflakkeren als ik met een idee kwam. Heel vaak zag ik Hem bedachtzaam kijken... Maar Hij snapte wel wat ik Hem duidelijk maakte.

W/we reden naar Zijn huis. Nadat ik uit de kleren ben gegaan, vleide ik me bij Hem in de zetel. W/we lagen gezellig tegen elkaar aan, tv op de achtergrond, cocoonend, pratend, heel open eigenlijk. Dingen die ik nog niet had durven aankaarten, die wel in de blog waren gekomen, die toch wel het gesprek deels hadden geopend.

Ik ben blij. Blij en tevreden dat ik Hem mijn mening gegeven en gezegd heb. Ik denk wel dat W/we tot een mooi evenwicht kunnen komen waar W/we O/ons beiden in goed voelen.
Hij weet maar al te goed dat ik gek ben op Hem. Of het verliefdheid is? Geen idee. Maar ik weet wel dat het duizenden andere dingen zijn. Een berusting, een gevoel van veiligheid en geborgenheid. Een onbeschrijfelijk goed gevoel, die mij de drive en energie geeft alles in het werk te stellen ter wille van Hem. 
Is verliefdheid nodig om te houden van? Nee...

Feit is, zoals het nu loopt, loopt het goed. W/we gaan elk O/ons gangetje, terwijl W/we toch een verbintenis hebben. 

Meester, spreek me aub tegen als ik het verkeerd zie, of interpreteer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten