1 - het onmogelijke


Gevoelens die ik niet kan plaatsen, die ik niet weet hoe uiten. Of toch, het uit zich in mijn gedrag. Als ik er dan op gepakt of aangesproken wordt, kwetst het me. Net iets dieper dan ik had gedacht. Dan is het kunst dit niet te tonen. Een super moeilijke opdracht die ik mezelf opleg. Naar mezelf, naar anderen... Maar, al doende leert men. Een grap, een grol, om de aandacht elders op te vestigen. Of gewoon me wegdraaien, letterlijk vluchten.

Toen Hij me woordelijk zei, dat Hij met me inzit, rekening houdt met mij, was dat oa zo een moment. Nooit heeft iemand me dit gezegd. Maar het is dat niet alleen.
Het is nu de tweede afspraak dat ik het gevoel heb dat ik Meester anders bij mij heb.
"Geniet er van!" hoor ik al zeggen. Natuurlijk doe ik dat. Maar ik zoek om ook dit een plaatsje te geven. Wat me niet lukt.

Vanavond was er een moment, niet een Meester sub moment, maar een vanilla moment om het zo te zeggen. Intenser. Warmer. Closer bijna... Ik kan er geen woorden opplakken.
"Houd wat afstand." raadde ik Hem aan.
Ik ken mezelf... En zoals het nu loopt, denk ik niet dat ik veel nodig heb.
Diep vanbinnen, wil de hete lava er uit. Er is slechts één aardverschuiving nodig, om de kolkende hitte er uit te stuwen. De lava grijpt alle mogelijke kansen. Hier en daar borrelt het omhoog en vindt zijn weg door kieren en spleten in de rotswand.
Tegenhouden! Niet toelaten. Het kan niet, het mag niet.

"Je maakt me gek!" floept er spontaan uit. "Ik ben zot van je." ga ik dapper verder.
"Dank je doerga."
??
"In de veronderstelling dat je dat als doerga zegt." reageert Meester.
"Uiteraard." antwoord ik stoer.

De hete lava heeft net een ijskoude stortregen op zich gekregen. Auwch...
Dit is hard aangekomen. Dit heeft me diep geraakt. Waarom?
De zotte bui die in mij hing, is op slag stilgevallen. De sfeer is er uit.
Ik stel me koel en afstandelijk op. Hij is zacht, teder bijna, kussend... Ik laat het niet meer tot me doordringen.
Vechtend tegen mezelf, ruim ik op, stel me hard op, tegen Hem.

Verdomme, ondankbaar stuk dat ik ben. De avond begon zo goed, zo lekker.

Hij had me bericht, dat ik Hem moest ontvangen zoals Hij dat verwacht. "Zorg dat de living warm is, en leg iets op de koude vloer." vervolgde Hij nog. Toch een sessie? Nee, mijn oudste is thuis, en dan weigert Meester dit radicaal. Wat is Hij dan in godsnaam van plan. Ik weet dat vragen geen zin heeft, Hij antwoordt er toch niet op. Hij schept er plezier aan mij in het ongewisse te laten.
Ik zat al naakt Hem op te wachten. Ik zet de chauffage een tandje hoger, en leg het puzzeltapijt op de vloer. Zoals gewoonlijk staat de verse koffie te wachten. Van zo Hij binnenkomt, zet ik de dieren in de keuken, en ga op de knieën. Dit voelt goed. Ik vlei me tegen Zijn kruis aan. Ik voel een veiligheid en geborgenheid over me. Ik heb Hem gemist. Het was nog maar van woensdag nochtans dat ik Hem gezien heb. Toch voelde ik me Hem missen, naar Hem verlangen.
W/we praten wat bij, Er wordt aangepaste muziek opgelegd. "Ga maar liggen." gebiedt Meester me. "Hoezo?" vraag ik. "Liggen. Daar." antwoordt Hij. "Op je buik." Ik stel geen vragen, en doe wat Hij me opdraagt. Er komt een blinddoek voor me. Ik wacht rustig af. Hij komt bovenop me zitten. Heerlijk om Hem letterlijk en figuurlijk boven me te weten. Er komt iets koud op mijn rug. Massage-olie. Meester geeft me een massage. En wat voor een... Er lijkt geen eind aan te komen. Mijn ganse lijf wordt gemasseerd. Ik geniet. Ik verzucht van genot. "Waar heb ik dit aan verdiend?" vraag ik Hem. "Sssttt..." fluistert Hij in mijn oor.
Na de massage, wervelen Zijn handen over mijn kont, en richting kut. Het gaat de erotische kant op. Mijn kut wordt vanbinnen en vanbuiten verwend.
"Hij is een lekkerd." flitst het door mijn hoofd. Ik zeg het Hem ook. "Sexbeest."

W/we horen gestommel. Mijn dochter is wakker geworden en moet naar het toilet. In haar slaap beseft ze niet dat er boven ook een toilet is. Gelukkig zijn Meester en ik snel genoeg, om O/ons deftig te zetten. Ik gooi een deken op Hem, en sla de andere deken om mijzelf.
"Ik heb boem gehoord." verklaart ze waarom ze wakker was. "Boem?" vraag ik me af.
"Ach ja, S heeft me gemasseerd, het flesje zal gevallen zijn." sus ik haar, mij ietwat aan de waarheid houdend. "Voel maar es op mijn rug."
Mijn oudste valt weer rustig in slaap.

Opnieuw beneden gaan W/wij, na de onderbreking verder. Ik begin de brat uit te hangen. Ik zit weer vol verlangen, lijk geen voldoening te vinden, wil meer en meer, en laat dit maar al te goed merken.
Meester geeft. Maar beperkt. Ik geniet wel van het beperkte, maar krijg niet genoeg naar mijn zin.

"Waarom wil je altijd wat niet mogelijk is?" vraagt Hij me.
Ik blijf Hem het antwoord schuldig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten