8 - club Exotica


O kom er eens kijken
wat ik in mijn schoentje vind
alles gekregen 
van die goede Sint


Meester komt aan, met mijn gedroogde was. Zelf heb ik geen droogkast, dus neemt Hij het mee om bij Hem in de droogkast te gooien. Met dit weer kan ik geen was buitenhangen, het droogt niet. Integendeel, het komt natter. Regen en mist...
"Ga es kijken naar je wasmand." zegt Hij. "Tja, je hebt de was mee, gedroogd. Dank U wel!" ben ik dankbaar.
Maar er ligt iets op. Een chocolade letter.
"He dank U wel." ben ik verrast. "De letter x? Waarom de x?" vraag ik Hem. "Er zit meer chocolade in de x." antwoordt Meester. Hij kan zo van die scheve opmerkingen geven e.

Vrijdag avond zijn W/we samen vertrokken naar de bdsm-avond in Exotica in Brecht. Tja, W/we zoeken het soms ver he. Op fetlife had Meester gezien dat de avond georganiseerd werd door Meester Taurus en marc van vlaanderen, door de meeste bdsm'ers wel bekend. O/onze verwachtingen lagen dus hoog, de nieuwsgierigheid was gewekt.
Na anderhalf uur rijden, kwamen we ter plaatse.
Ik had mijn speelcollar om, en Meester legde me vast aan de leiband. Het voelt nog steeds onwennig aan. Een nieuwe plaats, mensen die W/we niet kennen, al zijn ze bdsm-minded. Er rondhuppelen aan de leiband... Het brengt mij wat in verlegenheid. Ik bracht dit ter sprake, en Meester maakte mij los. Niet steeds en overal. Het was wat wisselwerking, een af- aan relatie met de leiband. Nu, dat ding plakte tegen mijn kledij, wat me irriteerde, en dit kon ik ook wel wat aangrijpen als excuus om de leiband af te doen. Bang om mijn kledij te beschadigen. Al weet ik, dat Meester zich niet louter hierdoor laat omkopen.
W/we nemen wat in het buffet. W/we verkennen de club. W/we kijken toe hoe een sub in suspension gaat. Vooral Meester neemt Zijn tijd, terwijl bij mij het ongeduld alleen maar groeit.
Kort voordien heeft Meester me de plug ingestopt. Ik huppel nu ook nog met de butplug in mijn kont. Onwennig aanvoelend. "Gaat dat ding er niet uitvallen?" vraag ik me af...
Plots kleedt Meester mij uit, zomaar, zonder enige aanleiding, terwijl W/we toekijken hoe andere koppels spelen. Hij ontdoet me van mijn bovenstuk en mijn beha. Ik sta er in blote borsten. Dekking zoekend aan Meester Zijn brede borst, voel ik me behaaglijker.
In de ruimte waar W/we staan, is een subje in space. Op zich niets erg. Haar Meester is bij haar. Het was zo mooi om zien. Zo mooi en ontroerend hoe zorgzaam haar Dominant met haar omging. Dat is het! Dat is wat bdsm inhoudt. Wat het zo mooi maakt. De innige band. De diepgang. De zorg voor E/elkaar. Heel bewust 'zorg voor E/elkaar'. Want ook een sub zorgt op zijn/haar manier voor zijn/haar Meester.
W/wij hadden de ruimte al ontdekt waar een massage tafel staat. Naast de tafel hangt een sling. Ik wil in de sling. Meester ziet er ook wel iets in. Hij begint Zijn gerief uit te stallen op de massagetafel. Ik krijg de polsbanden om. "Hebben J/jullie die tafel nodig?" komt er een man vragen. "Euh, ja... W/we zijn nog maar net begonnen." antwoordt Meester. "Ach, maar dat is hier geen bdsm-ruimte he. Ik heb de massage tafel nodig." zegt de man. "De sling hangt hier wel he." merk ik op. "Ja, je mag de sling best gebruiken terwijl ik masseer." zegt opnieuw de man. "Nee, laat maar, W/we zoeken wel anders plaats." reageert Meester gepikeerd. "Wat een gastvrijheid..." mompelt Meester verder. "Sssstttt schat, het is het niet waard." maan ik Meester rustig. Al ben ik ook op mijn tenen getrapt. Zo onrespectloos van die man.
W/wij hadden ofwel kunnen weigeren O/ons te verplaatsen... Ms een discussie openen... En met een wrang gevoel in de kamer kunnen blijven... Maar nee, W/wij hebben elders plaats gezocht. Hoewel het wel wat bleef nazinderen. W/wij hebben de voor O/ons beste beslissing genomen. Het van O/ons afgezet, en O/ons geamuseerd. Die man heeft afgedaan voor mij.
Naast de sauna, zijn er drie hangpunten, waarvan een met takel. Twee koppels waren bezig. Geen plaats voor een derde. Dus W/we kijken toe, en wachten rustig af. De Dominant van de sub in space vraagt of we het hangpunt nodig hebben. "Nee, doe maar rustig aan. W/wij wachten wel." reageert Meester. "W/we hebben tijd." vervolg ik nog. En zo is het maar. Niet omdat W/we net zelf hebben ondervonden hoe irritant het is om 'weggejaagd' te worden. Het is gewoon een kwestie van respect naar anderen toe. W/we gaan wel iets nader in de ruimte, Meester begint Zijn gerief uit te pakken en uit te stallen, ik zet me opzij, en kijk op een ander koppel die cupping doet. Ik grinnik even, als de Dominant een cupje afhaalt. Ik hoor de lucht sissen. "Wat lach je?" vraagt hij uitleg. "Sorry, ik vind het wel grappig, het geluid." geef ik antwoord. Ik had de sub ook al wat staan bekijken, Ze had een vaste zilveren collar om met een leiband van parels. Heel mooi... Had ik die mensen een ongemakkelijk gevoel bezorgd? Ik hoop van niet. Mijn onbedwingbare nieuwsgierigheid, doet mij soms gedragen als een kind...
Van zo er wat plaats is, vraagt Meester me bij Hem. Handen op de rug, in de polsbanden dit keer. Wriemelkont als ik ben, trek ik touwen te strak aan, met alle gevolgen vandien. Met polsboeien kan dit niet. Meester bind mijn borst in. W/we mogen de hogtie van marc gebruiken, en Meester creeƫrt er een handmatige takel van. Dit behoorlijk aangetrokken, sta ik te hangen.
Mijn kont wordt verwarmd, en bewerkt. Mijn schouders, mijn borsten. Handen, handje, allerhande slagmateriaal. Tussendoor geeft Meester me water. Ik loop al de ganse avond dorstig. Ik voel alweer het zweverige aan mij trekken. Om een of andere reden kan ik zo niet zo veel pijntjes verdragen, en ook de space gaat zo diep niet. Gelukkig ben ik dit keer wel voorzien van een dekentje, al is het in de club niet zo koud.
Opnieuw wakker, kan ik er weer tegenaan. W/we zoeken iets meer intimiteit. Het aanbod is er. Maar Meester vindt niet wat ie zoekt, en W/we belanden op het reuzebed. Ik ga plat op mijn buik, opnieuw handen aan de rug, nu in verbinding met mijn collar. Dit keer mag ik Meester ontvangen. Terwijl Hij me neukt, trekt Hij aan de riem in verbinding met mijn hals. Heerlijk gevoel. Ook de plug gaat er uit. Na een tijdje draai ik me om, ga op de kant van het bed liggen, en laat mijn hoofd helemaal uit bed hangen. Ik neem Meester in mijn mond. Op die manier kan ik Hem lekker diep nemen. Ik voel hoe het Hem opwindt. Zijn "Goed zo meisje." doet mij alleen maar meer mijn best doen Hem te behagen.
Opnieuw worden W/we onderbroken. Het is sluitingstijd.
W/we socializen nog wat aan de bar. Wat een aangename mensen. Nog voor ik kon doorgeven wat W/we wilden drinken, waren de barkeepers al aan de slag.
Het akkerfietje in het begin van de avond, die mij deed concluderen dat het bij dit ene clubbezoek zou blijven, is ruimschoots goedgemaakt door de uitbaters van deze club.
Deze mensen, met oog voor detail, zullen O/ons nog mogen verwachten.

W/we rijden huiswaarts. Ik dommel even in. Op Zijn manier maakt Meester mij weer wakker... Een ruk aan het stuur doet mij opschrikken.
W/we passeren bij mij thuis. In de club had ik gevraagd of ik met Hem meemocht. En het mocht. Dus nog even de hond buitenlaten, toiletgerief en kledij halen. En dan naar Hem thuis. We duiken direct in bed, schuiven tegen E/elkaar aan, en vallen in slaap.
's Morgens is Meester al vroeg weg, Hij heeft nog boodschappen te doen. Ik blijf lekker lui liggen. Tegen de middag is Meester thuis, en staat in de keuken. Terwijl Hij kookt, doe ik een telefoontje. Na een naakte nacht, loop ik nog steeds poedelnaakt rond. Na het middagmaal, heeft Meester wel zin in een dessertje.
Hij troont me mee naar boven. Hij heeft touw die rekt. Dit doet Hij rond me. Heel strak. Ik voel direct het effect. De plug vindt ook weer zijn weg naar mijn kont. "Vul mijn kutje." vraag ik Meester. En ja hoor, er komt een vibratortje in, die Hij met touw over mijn kont, stevig op zijn plaats houdt. Dit is lekker. Ik voel hoe mijn lichaam komt te shaken. "Dit heb ik al langer willen doen." zegt Meester terwijl Hij een kaars uithaalt. "Nee." denk ik... Mijn borsten zijn stevig gebonden, de tepelklemmetjes hangen er aan, de kaars gaat pijnlijk aanvoelen. Dacht ik. Niet dus. Ik voel me gevoelloos worden. "Is de vibrator nog lekker?" vraagt Meester. Euhm... ik blijf Hem het antwoord schuldig. Hij verandert het ritme van de vibrator. Het geeft me enkele orgasmes. Nog wat kaars op mijn borsten, over mijn tepels, en weg ben ik...
Boem, ik val voorover op bed, schuif naar beneden, en beland op de grond.
Mijn armen doen pijn, de ongemakkelijke positie, de knellende touwen. Meester maakt me los. Een pijnlijke kreun ontsnapt me. Daarna helpt Hij me op bed, en komt me met Zijn lichaamswarmte opwarmen. Ik heb koud. Ik geraak niet opgewarmd. Hij legt het fleecedekentje op me. Dubbel geplooid. Het haalt niets uit. Ik blijf koud hebben.
Meester vult het bad, met warm water. Intussen kom ik wakker, en kruip in het warme bad.
Hm, zalig. Ik geef een draai aan de kraan en vraag meer warm water. Lekker languit geniet ik van het volle warme bad. Meester komt er bij en doucht Hem intussen. Hij gebruikt mij als steun, om beter aan Zijn benen en voeten te kunnen. Vernederend? Absoluut niet. Dit voelt heerlijk aan. Ik zie en voel Hem weer letterlijk boven op me. Ik voel de hitte weer bezit nemen van mijn lichaam. Ik bespeel mezelf. Onverzadigbaar lijk ik. Meester helpt. Dan kruipt Hij weer in bad, bovenop me. Hij lijkt mij te willen onderduwen in het water. "Nee niet doen, dat kan ik niet verdragen." vraag ik. Kopje onder beangstigd me. Terwijl het wurggevoel mij opwindt... raar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten