31 - Happy Kinky New Year


Gelukkig Nieuwjaar!!!
Feest ze!
Party-time!!

Traditioneel horen bij nieuwjaar goede voornemens. In het verlengde van de sint brief en mijn kerstwensen, heb ik ook mijn voornemens.
Voornemens zijn er om je aan te houden. Laat me dit als eerste voornemen nemen.

* Van begin tot einde opstarten en afwerken.
* Mijn stoute brat-streken wat temperen. Mijn engeltjes-vleugels wat meer aantrekken. Een meer naar perfectie strevend subje worden.
* Fitness, wat op mijn voeding letten, en enkele kilo's kwijtraken.

Drie mooie voornemens. Drie haalbare voornemens.

Meer hoeft het niet meer te zijn dit jaar.
Ik kleur het ganse komende jaar in met vrolijke kleuren. Vol plezier en goedlachs.
Ondersteund door mijn Meester, gesteund door vrienden, en geliefd door mijn kinderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten