13 - wakker

Ik denk, en ik hoop een beetje, dat ik de persoon tegengekomen ben die ik als mijn Mr wil. Mijn interesse is er alvast, iets in mij is wakker geschud en zegt dat het hem wel eens zou kunnen zijn. Natuurlijk is zoiets twee-zijdig. Het is dus voor mij ff een kwestie van aftasten, voorzichtig vissen en zien wat er uit vloeit. Maar wat ik uit zijn profiel lees, beantwoordt toch aan hetgeen ik verlang. In verhalen die ik lees van hem, staan enkele passages, die ik jaren geleden over droomde, een stil verlangen naar... Veel van zijn verhalen immers zie ik mezelf grotendeels beleven. Herkenbaarheden.
Aan mij om aan zijn verlangens te gaan beantwoorden. En dat zal ik tegen maandag avond deels doen. Hij heeft mij een foto gestuurd, 'in stijl', ie verlangt van mij ook een foto 'in stijl'.
Lieve lezers, foto volgt...

2 opmerkingen: