4 - besluit

Waar ik eergister verdriet had kon ik het gister allemaal beter plaatsen en voelde ik me rustiger tot 's avonds, ik ben kwaad geworden, kwaad op mezelf, kwaad om de situatie.
Vriendelijk bedoelde sms'en komen verkeerd aan, en op de verkeerde momenten, mail-verkeer is stilgevallen.
Waar tot vorige week nauw contact was, is er nu nog amper iets.
Daar heb ik het heel moeilijk mee.
Te rap ben ik me gaan geven, me gaan 'hechten'. Nu moet ik loslaten.
Ik voel me wat aan de kant gezet, in afwachting van iemand anders, als 'iemand anders' niet verder wil, dan kan de D/s relatie verder.
Na een half slapeloze nacht, na enkele dagen denken en koppijn, na een kwade reactie op mijn sms gisteren, heb ik besloten zelf de knoop door te hakken.
Aangezien ik niet meer mag sms'en, heb ik zijn nr gewist.
Ik geef Mr zijn blauwe collar terug. Zo kan zowel hij verder met zijn leven, en ik ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten