20 - wasknijpers

Vrijdag avond ben ik later dan anders online gekomen. Eerst een frituurtje gedaan met de oudste, dan samen een lekkere douche genomen. Eens de oudste in bed lag kon ik al mijn aandacht aan Mr geven.
Mr: Zal het je eens knap lastig maken se... Niet klaarkomen....
slavin H: Nee Mr, niet doen, ik mag geen orgasme hebben.
Mr: Wat heb je klaarliggen?
slavin H: Het idee alleen al... mijn koffer staat hier, rekkers, kaars, wasspelden, lint, fototoestel, en een massa goesting.
Mr: Niet klaarkomen.
slavin H: Dat wordt rampzalig.
Mr: Ontbloot borsten nu.
slavin H: :-P, mmm harde tepels.
Mr: Omwindt ze elk apart met lint.
slavin H: OK.
Mr: Wasknijpers nu... Als volgt..., 1 borst volledige cirkel rondom...
slavin H: Weet ge, eigenlijk laat ik me liever bonderen... veel lekkerder.
slavin H: Volledige cirkel? Waar het lint is dan?
Mr: Andere 1 op tepel en 5 stuks rond tepel, Foto in badkamer nemen en doorsturen, Daarna knijpers op laten en instructies via skype, Go.
slavin H: AUW
Mr: Geil en nat?
slavin H: Doet pijn :-s   Plastieken wasknijpers doen meer pijn dan houten ondervind ik, auw auw auw...
Mr: Nat intussen?
slavin H: Mail is op weg, licht vochtig...
Mr: Ok... Hoeveel knijpers gebruikt?
slavin H: 11 links, 6 rechts.
Mr: Nu haal je 1 van de 11 weg.
slavin H: OK.
Mr: Dank je Mr... Zou beter zijn..., Zet de afgehaalde maar op je tong!
slavin H: Sorry, Dank je Mr, :-P
Mr: Nog 1 van de 10.
slavin H: Dank je Mr.
Mr: Streel of beweeg de 6.
slavin H: Doet pijn.
Mr: 1 van de 9 weg.
slavin H: Dank je Mr.
Mr: Nat?
slavin H: Valt mee.
Mr: Pijn bij verwijderen.
slavin H: Ja dat wel, rechts doet pijn, en me tong ook!! Mag rechts er af aub Mr?
Mr: 2 van de acht tegelijk af.
slavin H: Dank je Mr. …. (f**, dit is gevoelig)
Mr: Nog eens 2 tegelijk langs die kant.
slavin H: Dank je Mr, rechts heb ik een afgehaald Mr.
Mr: Terug op aub.
slavin H: Andere plaats aub.
Mr: Ok... Zwak meid ;-)
slavin H: Ms, sorry Mr, knijper staat wel nog op mijn borst, maar ik heb een houten ipv een plastieken nu.
Mr: 2 van de 3 tegelijk af. Nu. Done?
slavin H: Ja dank je Mr.
Mr: De laatste bij op je tong... Foto van de 6 en je tong... Daarna op tong verwijderen 1 voor 1 foto doorsturen, 6 blijven staan.
slavin H: Ja Mr, waarom die laatste bij op mijn tong?
Mr: 2 Op tong voor even. Doe foto snel... Kan er af daarna ;-)
slavin H: Dat doet zeer!!
Mr: Doorbijten even...
slavin H: Kan niet bijten, spelden zitten in de weg.
Mr: Kwijlen zou je moeten...;)... Toch nog grapjes...bijten lukt niet
slavin H: :)
Mr: Tong vrij nu
slavin H: Momentje, dank u Mr.
Mr: En evt sporen van de verwijderde, Ok... Ben je nat... Geil...
slavin H: Redelijk... niet van enkel wasspelden, om eerlijk te zijn...
Omdat ik geen orgasme mag hebben kom ik niet echt opgewonden. Mijn lichaam werkt voor een keer mee :-)
Mr: Kutje naakt nu.
slavin H: Wanneer mogen de 6 rechts er af aub Mr?
Mr: Voel of je nat bent, Streel je clit, Niet klaarkomen.
slavin H: Kreun...
Mr: Nat?
slavin H: Uhu, ja Mr.
Mr: Doe nu 1 voor 1 de 6 knijpers van je borst en zet er 3 op elke schaamlip... En neem foto...
Mr: Zet je kutje open met de knijpers.
slavin H: omg, Dat doet geen deugd, me borsten, ze zien er goddelijk uit. Dank je Mr.
Mr: Neem nog foto van de tekens desnoods als souvenir.
slavin H: hehe
Mr: Knijpers al op je schaamlippen;-)
slavin H: Ja dank je Mr, foto's zijn aan het uploaden.
Mr: Natter...
slavin H: Uhu, beetje.
Mr: Speel met klitje...
slavin H: Ben een moeilijk he :)
Mr: Stop op tijd.
slavin H: Ja Mr.
Mr: Geen orgasme. Vinger in je grotje... 1 of 2...
slavin H: Nee Mr. 2
Mr: Stop af en toe... Afkoelen... Neem foto als souvenir om af te koelen...
slavin H: Het lukt niet bepaald... het is nogal gevoelig aan pijn vandaag.
Mr: Wat gevoelig... Wat lukt niet...
slavin H: Ik geraak niet helemaal opgewonden, gevoelig aan kutje.
Mr: Gelukzak...hoef je geen orgasmes te vermijden.
slavin H: Dat is idd een chance :) wel ff spelden doorbijten...
Mr: Doe ze er 1 voor 1 af...
slavin H: Thx Mr, damned... normaal kan ik dat langer verdragen...
Mr: Wat... Te vlug af? Wil je ze er terug op dan?
slavin H: Nee nee, t is goed, normaal heb ik zo rap geen last.
Mr: Af?
slavin H: Laat ze maar daar. Ja ze zijn af, dank je Mr.
Mr: Nat?
slavin H: Lol, als je me nat wil ga je moeten anders en harder te werk gaan Mr :)
Mr: Ok... Knijper op elke tepel... 1 op tong... En 1 op clit nu...
slavin H: Op clit?
Mr: Je kan foto nemen als souvenir haha. Op clit.
slavin H: Ja lach er wat bij :P ok... ja Mr.
Mr: Speel met de knijpers... Trek eraan... Draai eraan... Aan allemaal...
slavin H: Moment.
Mr: Totdat je geil en nat bent. Zeg maar wanneer het zover is... Dan direct alle knijpers er af doen;)
slavin H: Hm... geen orgasme...
Mr: Natuurlijk niet... Haha
slavin H: Wat als ik wel tot orgasme ga? Ik hou het tegen wi... daarom dat het niet echt lukt :)
Mr: Don't do it!
slavin H: Nee Mr, ik ga het niet doen... ik was enkel nieuwsgierig..
Mr: Nog niet nat...
slavin H: Jawel.
Mr: Vingers in kut nu.
slavin H: mmm...
Mr: Speel met knijpers..
slavin H: hmmm... kreun... Knijpers?
Mr: Vingers in kut..
slavin H: Mr..
Mr: Heb je knijpers al verwijders op tepels en clit? Wat Mr?
slavin H: Ja... sorry Mr, mag ik aub mijn orgasme?
slavin H: niet goed bezig e :-(
Mr: Geen orgasme.
Mr: No no no.
slavin H: Sorry Mr.
Mr: Vinger nog in kut...
slavin H: Ja Mr. Terug er in.
Mr: Orgasme vermeden?
slavin H: Ja op t randje :)
Mr: Prima... Slaaptijd dan.
slavin H: Nee Mr, niet prima... ik probeer niet opgewonden te geraken ondanks de spelden, nu ben ik wel opgewonden, geil en nat en mag ik geen orgasme...
Mr: Ja dat is leven van subje;) Mr beslist
slavin H: Weet ik...
Mr: Zaterdagnacht kan je opdracht opnieuw doen he en dan met orgasme he.
slavin H: Morgen avond? Over half uurke is het zaterdag he :P
Mr: Van zat op zondag he
slavin H: Ja ik weet het wel... ik kan ook plagen se :) allee of beter gezegd, ik kan maar proberen he :-P
Mr: Ik hou vol hoor;)
slavin H: Ik merk het. Van voor ik 'probeerde'!!
Mr: Zou je het anders willen... Mr die toegeeft?
slavin H: Nee, da zou geen Mr op zijn plaats zijn.
Mr: Waarom heb je op laatst die knijpers overal 1 er terug afgedaan of niet op gezet?
slavin H: Wel opgezet, maar het was echt pijnlijk!!
Mr: Zwak niet?
slavin H: Hehe, mja vandaag wel... Sorry Mr.
Mr: Hou je niet van pijn?
slavin H: Wat is niet houden van he... Ik weet het niet... Normaal heb ik geen last van knijpers op mijn kutje, ik weet wel dat op mijn borsten dat gevoeliger is... mja, vandaag lukt het kennelijk niet. Geen idee waarom.
Mr: Zal het onthouden...
slavin H: Wat ga je onthouden?
Mr: Gevoelige borsten... Dus extra behandeling gevraagd ;-)
slavin H: Idd, behandelen met zachtheid aub!! lol
Mr: Kut kan veel verdragen... Dus hoge grens...
slavin H: hm...
Mr: Zachtheid? :D
slavin H: Vooral tikjes op me kut!! grrrr lol Zachtheid in zijn context he Mr.
Mr: En genoten vanavond?
slavin H: Op een manier wel... Het feit da ik niet direct opgewonden kwam, lol
Mr: Maar dat was onder druk van het verbod niet?
slavin H: Ja ik denk het wel... Is mij nog niet overkomen, dus ik veronderstel idd.
Mr: Dus verbod... Geeft je slecht gevoel.
slavin H: Slecht gevoel... nee, gewoon je vraag om niet klaar te komen dat ik probeer aan te voldoen. Weliswaar op mijn manier...
Mr: Mooi gedaan vanavond subje. Mooie fotos van je. Bevel opgevolgd.
slavin H: Thx Mr, maar ik ben niet tevreden...
Mr: Waarom niet?
slavin H: Omdat ik niet voldeed. Zwakheden, pijn, amper knijpers kunnen verdragen...
Mr: Met de knijpers plaatsen... Werkpunt he
slavin H: Ja idd, als je het zo bekijkt... volgende keer beter :)
Mr: Doe ze volgende nacht opnieuw he... Mag je wel orgasme...
slavin H: Nee, geen knijpers!! lol... De afdrukken staan nog in mijn borsten.
Mr: Met meer knijpers...
slavin H: Meer? Ja Mr.
Mr: En anders volgende week. Stuur het bewijs dat je meer knijpers aan kan als je wel orgasme mag hebben.
slavin H: euhm...
Mr: Slaapwel... Ik volg je hoor! Bdsm... Blog...
slavin H: Hihi, leuk een volgzame Mr,

2 opmerkingen: