14 - warm


Heerlijk zacht weer vandaag, ik heb me iets mispakt en me te warm gekleed. Ik had me beter een kleedje aangedaan, blote benen blote armen. Al bij al was het heerlijk. Buiten gefietst in t-shirt, gelachen en gezongen met de kindjes.
Nu ben ik thuis, muziekje aan, heerlijk aan het mijmeren, rustig aan het genieten, aan het dagdromen, fantaseren.
Een gevoel van warmte en passie wil ik als een deken over me krijgen, me heerlijk cocoonen in geborgenheid. Prachtige verhalen heb ik gelezen, waar ik best de hoofdrol zou willen in spelen. Met die verhalen in mijn achterhoofd loop ik te verlangen. Zijn het zomerkriebels die me bespelen? Of is het wetende dat er binnen het handbereik ms wel meer mogelijkheden zijn?
Ik hou me dromend in mijn fantasie-wereld. Deze kan niemand me immers afnemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten