15 - badkamer

Er is skype-contact. Van zijn kant een aftasten denk ik naar mijn gehoorzaamheid en volgzaamheid. Van mijn kant een nieuwsgierigheid en interesse.
Zijn verhalen die ik las, wonden me op. Hij weet het. Gisteravond wou ik lekker masturberen. “Niet doen.”, zei ie. Dik tegen mijn gedacht, heb ik het niet gedaan. Straks... Eerst wat kuisen, een leuke foto maken, en dan lekker spelen, met zijn toestemming.
Zomaar, voor de lol heb ik mijn haar in 2 vlechten gedaan, om aan mijn dagtaak te beginnen. Twee uur in de badkamer gekuist, ik ben nog niet klaar. Grote kuis, kasten leeghalen, uitwassen,
sorteren en kasten terug vullen. Ik heb een zak bij me genomen om te vullen. Tegels afgewassen. En dit alles naakt. Het kuis water druppelde over mijn lichaam, schuimbergjes raakten aan mijn stijve tepels. Koude voeten van de natte vloer.
Straks ga ik een hete douche nemen en de rest is voor morgen. Andere verplichtingen zorgen er voor dat ik niet kan afmaken waar ik aan ben begonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten