23 - twijfel


Een gevoel van twijfels en onzekerheid overvalt me. Ik kan niet toeschrijven aan wat. Ben ik te hard van stapel gelopen? Of ben ik toch verkeerd bezig? Op mijn manier probeer ik antwoorden te krijgen op vragen, en de antwoorden blijven uit. Ik weet ff niet goed wat er mee doen. Gelukkig, denk ik, heb ik een 'vertrouwenspersoon' die mij wat helpt filteren. Feit is dat er iets knaagt... Ik kan niet benoemen wat en waarom. Onverwachtheden gebeuren, dit is ook niet de eerste keer dat dit mij overkomt. Een persoon die ik een jaar of 10 ken, waar we elk onze eigen weg zijn uitgegaan, waar we elkaar ietwat teruggevonden hebben en sporadisch fb contact hebben, is er ook weer wat meer contact. Zou die vriendschap weer wat opbloeien?
Enkele uren later,
ik heb open gechat met Mr, mijn twijfels en angsten deels uitgesproken. Idem gemaild. Twijfels zijn een stukje weg. Maar toch... alle nieuwe begin vraagt inspanning, brengt vragen en onzekerheden. Stel ik mijn verwachtingen te hoog in? Wat als ik niet voldoe? Of als ik mezelf er in verlies?
Mijn grootste angst: stel dat ik verliefd wordt, en dit is niet wederzijds. Ik heb dit ervaren, onbewust verliefd geworden en gekwetst achter gebleven. Dit kan zowel in vanilla-relatie als bdsm-relatie gebeuren. Maar ik voel me niet sterk genoeg om dit al direct opnieuw mee te maken. Ik ken mezelf... Nu reeds zit ik met een verlangen, uitkijken naar... Wat gaat dat geven bij een ontmoeting? Een spel? Als het goed loopt gaat mijn vertrouwen groeien, en van daaruit kan heel veel anders ontluiken.
Wat als... het droombeeld dat ik voor mezelf gecreeërd heb uiteenspat?
Mr probeert me enigszins gerust te stellen: h, in mei ontmoeten we elkaar... En dan zien we wel... Als klik er is... En je wil een spel... Dan zal ik je daar in leiden... Jij geeft grenzen aan... En respect van mij. Ok... Jij bent beginner... Maar ik denk dat je ver kan gaan in mijn spel...
Hij probeert me zekerheid te geven op zijn manier: Blijf me trouw... En denk niet teveel aan...
Trouw... hm... Hoe moet ik dit gaan lezen? Hoe moet ik dit gaan begrijpen?
En toch, hij volgt mijn dagboek, hij voelt zich vereerd... (daarom ben ik ook een vrouw he :-) Hij heeft ons contact gemist. (Leuk om te weten) En hij is geïnteresseerd in me. Waarom dan mijn twijfels? Angst om het onbekende, angst om de 'nieuwe' weg die ik mogelijk ga inslaan...
Wel...
Mr gaat op vakantie... Heb ik hem een weekend niet gehoord en een gevoel van gemis ervaren, nu ga ik hem een week amper horen. Probeer dat maar es te doorspartelen...
Hij heeft me wel iets te doen gegeven :-p

Maar ik zou geen goede Meester zijn mocht ik je ook geen opdrachten geven voor tijdens mijn afwezigheid.
1. Ik zou graag hebben dat je je checklist invult met je ervaring en verlangens (ofwel op bdsmzaken of je stuurt hem me door via mail...) Is intussen ingevuld en gepubliceerd op bdsmzaken.
2. Volgende beperking wil ik je opleggen (ook al kan ik ze niet letterlijk opvolgen maar ik zal het wel volgen op je blog): je mag vandaag klaarkomen, morgen niet, overmorgen weer wel, en zo verder tot ik je onthef van deze beperking, je mag - dus je moet niet hé, bewijzen hiervan zie ik wel ergens...
3. je bent toch wat vrij dit weekend... dus ook nog een exhibitionistische opdracht... verras me... een foto van je tieten, je kutje... op een openbare plaats... met al dan niet een verwijzing naar mij...
Verras me aangenaam met gewaagd...
Ik hoop dat je aan de opdrachten plezier beleefd... je zo aan mij blijft denken...

Geef toe, behoorlijk vrij-blijvend...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten