9 - verder gaan


De blauwe collar van Mr C. Ik stuur hem terug. Er is geen mogelijkheid (van zijn kant) om deze persoonlijk terug te geven. Ik wil de collar niet houden, en kan de collar niet houden.
'Gooi hem in de vuilnisbak' reageerde Mr C. ???
Nee, dat kan ik niet. Dat voelt of ik een mooie korte tijd zomaar weggooi zonder meer. Nee, ik koester die korte periode. Voor mij moet dat mooi afgerond worden. Er hangen te veel herinneringen en emoties aan vast om de collar te houden, en het is mij te intens geweest om in de vuilbak te gooien.
Ondanks alles heb ik enkele nieuwe contacten, waar mogelijk meer uit groeit. Een virtuele vriendschap ligt aan de basis. Afhankelijk daar van een ontmoeting... 't Voelt als solliciteren, maar ik houd momenteel de touwtjes in handen. Als ik mijn juiste match vind, als ik die persoon vind aan wie ik me wil 'geven', dan geef ik de touwtjes mee uit handen.

Zie eens wat een verrassing voor mij:
D BDSMzaken (1960)
De beheerder van BDSMzaken gaf mij een duim voor mijn Advertentie met de kopregel weinig ervaren onderdanige vrouw
Gister gaf de beheerder mij een plaatsje in de top 100. Leuk... thx :-)
De advertentie spreekt aan...
Selectie van de beheerder, Waarom een selectie?
De beheerders van de website selecteren bijdragen van deelnemers om deze extra onder de aandacht te
brengen. Je herkent deze bijdragen aan het icoontje .
Een beheerder selecteert alleen onderwerpen die lezenswaardig zijn of die daadwerkelijk iets bijdragen aan de inhoud van de website. Dat betekent trouwens niet dat artikelen die niet geselecteerd zijn niet zeer lezenswaardig zouden zijn! Er moet nu eenmaal een selectie gemaakt worden.
Je kunt de selectie van de beheerder gebruiken om te filteren wat je wilt lezen. Daarnaast kun je ook gebruik maken van de aanbevelingen van andere deelnemers om de 'betere' artikelen te selecteren.
Maximaal aantal items, Een bijdrage houdt niet voor eeuwig de aanduiding 'Geselecteerd door de beheerder'. Per onderwerpen (advertentie, profiel, verhaal, dagboek en dergelijke) worden maximaal 100 bijdragen geselecteerd. Als de 101e bijdrage geselecteerd wordt vervalt de oudste.

Ik voel gemis, gemis van touwen rond mijn lichaam gebondeerd. Gemis van mijn borsten die heerlijk opgebonden zijn. Ik mis het spel, ik snak ernaar me te geven. Het brengt een stuk gevaar mee. Impulsiviteit... En wetende dat dat kan gebeuren houd ik momenteel angstvallig de boot af. Tot ik helemaal zeker ben. Heel bewust ligt mijn lat hoog.
En toch... strelende handen, tikkende zweepjes, zachte kussen, bijtende tanden, dwingende ogen die mij doen knielen... ik wil...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten