17 - skype-gaming


Hoi hoi, alles goed? Bla bla bla, ff openen met een beleefdheidsgesprekje, vraagjes over en weer. Tot de vraag komt hoe mijn libido is... ?? Mja, ok, momenteel rustig, algemeen heb ik veel nodig. Zijn reactie: “zoek iets in huis dan om in je kutje te stoppen en stuur er een foto van door tegen kwart voor tien... daarna krijg je instructies via skype.” Ok, ik ga op zoektocht, maar moet niet ver zoeken, mijn speelkoffertje staat vlak bij. Eitjes en balletjes heb ik uitgehaald, foto gemaakt en doorgestuurd. Ik ben benieuwd... Natuurlijk ben ik nat van opwinding.
“Jeansbroek af. En eitje boven ondergoed laten trillen.” Mr: laat maar trillen
slavin H: och...
Mr: knijp in je borsten over je t-shirt
slavin H: hm
Mr: speel met de snelheden van het eitje, knijp in je tepels nu, stop voor je orgasme en meld dit
slavin H: ok, gestopt :) veel te heet lol
Mr: slip uit en in 1 keer 1 bal er in
slavin H: poepsimpel, k sta kletsnat
Mr: t-shirt uit, loop wat rond en koel af. Mr: aan het afkoelen?;)
slavin H: uhu, poging tot
Mr: als je afgekoeld bent... de 2de bal erin steken al rechtstaand
slavin H: ok
Mr: done?
slavin H: ja Mr
Mr: pak je trileitje bij de hand, ga met je kut op de hoek van de tafel zit zodat de ballen goed diep aanvoelen, doe bh uit, zet trileitje tegen clit, bezorg jezelf een orgasme met ei ballen in op hoek van tafel, meld na klaarkomen, knijp in je tepels bij orgasme
slavin H: laatste niet gezien, sorry
Mr: orgasme gehad?
slavin H: ja Mr, dank je Mr
Mr: nog in staat voor 2de?
slavin H: mo gut ja!!! 1 is niet genoeg wi :)
Mr: ok volgende opdracht..., wacht tot ik go zeg hier komt de instructie
slavin H: ok
Mr: doe de ballen er uit, volledig naakt
slavin H: ballen waren er al uit... :-s
Mr: neem fototoestel desnoods... dit is je eigen beslissing... moet dus niet, ga op de keukentafel zitten, speel met trileitje tegen tepels, tegen clitje, voor orgasme... ballen er in... en op tafel gaan zitten, eitje tegen clit, knijpen in borsten en tepels, spelen met snelheid eitje, en klaarkomen opnieuw, eventueel dit nog x aantal orgasmes herhalen, neem desnoods foto's... jouw beslissing, geef door wanneer je stopt en hoeveel orgasmes je hebt gehad
slavin H: lol, hoeveel tijd heb je?
Mr: opdracht duidelijk? Vragen?
slavin H: opdracht is duidelijk Mr, nee ik heb geen vragen Mr, ik wacht op je "go" :)
Mr: go en meld je nadien.... mocht ik al gaan slapen zijn... dan lees of hoor ik het wel achteraf...
slavin H: 2 orgasme, laatste was mega heftig, k heb me ingehouden om nie te roepen...
Mr: prima
slavin H: dank je Mr
Mr: 3 orgasmes gehad... Dus geen meer op donderdag vrijdag en zaterdag!
slavin H: whei...
Mr: 3 dagen geheelonthouding... Geen orgasmes. Begrepen?
slavin H: ja Mr, ik heb het begrepen.

2 opmerkingen: