16 - gebed van een dominant . txt

gevonden op https://fetlife.com/users/1951240/posts/1940065, vertaald met ondersteuning van google translater

A Dominant's Prayer

Remove from me all jealousy
Make me wise beyond my years
Help me understand her needs perfectly
Let me listen with an open heart
Do not let me forget what the bent knee means
Or what her bowed head signifies
Allow me to see the truth in her eyes
Remind me to caress her more often than I make her cry
When she has need, let me fill it
When she fears, let me soothe her
When she runs, let it be by my side
To a destination where both of us will find freedom
In each other
In our explorations
In the words we exchange
And promises we keep to each other
Help me to be strong, for myself and her
Let me be weak, so that I never forget what it feels like
Allow my soul to fly with hers
In perfect blue skies
Outside the judgements of petty humans
And tiny minded fiefdoms
Wipe away the ignorance
And bring us home safe together at the end of each day
To have and to hold
To build and to mold
To make a beautiful thing
Out of the dirt from which we were born


Gebed van een Dominant

Maak me vrij van jaloezie.
Maak mij wijs naar mijn leeftijd
Help me haar behoeften perfect te begrijpen
Laat me met een open hart luisteren
Laat me de betekenis van de gebogen knieƫn niet vergeten
Of wat haar gebogen hoofd me zegt
Sta mij toe de waarheid te zien in haar ogen
Herinner me dat ik haar vaker streel dan aan het huilen breng
Laat me haar noden voldoen
Laat me haar kalmeren als ze angstig is
Laat haar stappen aan mijn zijde
Naar een bestemming waar we beiden vrijheid vinden
In elkaar
In onze verkenningen
In de woorden die we uitwisselen
Waar we beloftes houden
Help mij sterk te zijn, voor mezelf en haar
Laat me zwak voelen, zodat ik nooit zal vergeten hoe het aanvoelt
Laat mijn ziel met de hare vliegen
In hemels blauwe luchten
Uitspraken van mensen negerend
En andere kleine gelijkgestemden
Veeg de onwetendheid weg
Breng ons aan het eind van de dag veilig thuis 
Om te hebben en te houden
Te bouwen en te vormen
Om een mooi ding te maken
Uit het vuil waaruit we geboren zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten