26 - verkracht

Verkrachting... Een beladen woord. Het roept heel veel op. Het omvat heel veel.
Verkrachting, is iets ondergaan, tegen je zin. Een seksuele daad.
Meestal hoor je dat het een vreemde, een onbekende is, die iemand verkracht. Maar ook binnen het huwelijk, binnen een relatie is verkrachting mogelijk.
Daar wil ik het ff over hebben.

Ruim 8 jaar geleden, was ik samen met H, de papa van mijn oudste. Het was meer een op sex beluste relatie, dan dat er liefde was. Het liep spaak, omdat ik me niet begrepen voelde. Hoe kon het ook anders, hij was de taal niet machtig genoeg om mij te begrijpen. Vooral als ik dieper in gesprek wou.
Vooral 's avonds laat ontmoetten we elkaar. Natuurlijk was er intimiteit. Maar niet als ik ongesteld was. Tenminste, geen vaginale intimiteit. Dat mocht niet volgens zijn geloof.
Anale intimiteit dan maar.
H was iemand die gewoon nam, zonder vragen, zonder gevoel bijna.
Hij nam me anaal. Zonder voorbereiding, Hij drong zich binnen in me.
Dat was pijnlijk.

Achteraf pas, jaren later eigenlijk, besefte ik dat je dit kon onder de term verkrachting klasseren.
Djee, ik ben verkracht, en ik weet het niet eens.
Gek...
Ms maar goed, want het tekent mij niet.
Het is wel de reden dat anaal mijn harde grens is! Van zo nog maar iemand richting mijn kontgaatje gaat, ga ik in verdediging.

Waarom deze post?
Ik zal de enige niet zijn die dit meegemaakt heeft. Ik zal de enige niet zijn die dit niet beseft.
Voor de personen die het hebben meegemaakt... het kan he, je bent niet alleen,
voor de personen die graag anaal nemen... je weet de reden, waarom ik mij zo gedraag.

2 opmerkingen:

  1. waarom kom je er nu nog maar mee af?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja DI... omdat het vandaag ter sprake kwam... en zoals je in de post kan lezen, omdat het me niet tekent.

      Verwijderen