25 - tussendoor

Donderdag was ik jarig. De kindjes waren er al de ganse week over bezig. Ik was gelijk een ganse week jarig. Ja ja, ik ben er 36 geworden. Tja, een jaartje ouder, maar er verandert niets aan mezelf he.
Ik heb een dag of 2 bad mood gelopen. Geen idee waarom. Goh, het kan iedereen al es overkomen toch?
Gister was er half afgesproken tussen DI en ik. 't Ging laat zijn, enkel een babbel. Getimed, van 22 tot 23 uur. We hadden al enkele dagen prive gesms't naar elkaar. Zijn demonen, ik trachtte er raad op te geven. Ik denk dat ik een beetje teveel in hem opging, dat ik er zelf wat ambetant door liep.
Gister dus. De ganse week al loop ik wat moe. Om 22u, besloot ik me klaar te maken om in bed te gaan. Ik had DI gevraagd me te verwittigen als ie vertrok. 22.30 komt de sms aan, dat hij vertrok. Nee, daar had ik geen zin meer in. Vandaag moest ik immers op tijd uit bed. Ik denk dat het de eerste keer is dat ik geweigerd heb.
Gister lag ik in bed na te denken, hoe dit in beeld om te zetten is.
Met touw... lol, ik heb iets met touw.
Ik kan niet voor DI spreken, maar het touw tussen ons is niet meer strak gespannen. Het ligt losjes op de grond. Ik heb het met 1 vinger vast, en sta op het punt het los te laten. Het is al meer dan eens dat ik het touw losliet, maar ik nam het telkens weer vast. Nu niet. Het touw ligt los. Het touw zal zich verwijderen van me. Ik zal er naar kijken. Wat mijmerend over de leuke tijd die we beleefd hebben. Maar ik zal het niet meer oprapen.
Pratend met anderen voel ik meer en meer dat DI niet de juiste Dom is voor mij. Waar ik verder bdsm wil ervaren, blijft DI kinky hangen.
En ik ga verder. Ik laat me meer kennen op fetlife. Ik ga in contact. Er vloeien leuke gesprekken uit. Op een chat ben ik geband. Heel erg vind ik het niet. Wat ik daar allemaal tegenkwam. Te zielig voor woorden. Slechts 1 op 10 zijn geen faker. Neem ik die mee naar skype, beginnen ze daar iets te intiem te gaan naar mijn gedacht. Ondanks dat ik verwittigd heb. Tja, dan ga ik consequent 'NEE' antwoorden, het gesprek vriendelijk afsluiten, en uit de contactpersonen gooien.
Lezers van me, ge zijt bij deze verwittigd!
Ik cyber niet, ik speel niet voor de cam, en ik ga niet uit de kleren. En al zeker niet met personen die ik nooit ontmoet heb!
Ik ben dan niet op mijn mondje gevallen, ik ben niet vies van wat avontuur, maar ik ben niet achterlijk, en ik ben geen hoer.
Tot zover...

Ruim een week terug heeft A me er op gewezen dat ik mogelijk een 'meisje' ben. Hm... geen flauw idee. Moet ik me dan richting DaddyDom gaan profileren? Zou kunnen, want ik hou wel van wat aandacht, tederheid, zorg... Ik trok dus mijn stoute schoenen aan, en ga op fetlife es neuzen. Ik spreek een Daddy aan, met de vraag... Ben ik een meisje?
In DaddyDom bestaan er dus ook diverse categorieën, baby, kleuter, puber, om het zo te zeggen. Na wat heen en weer gemail categoriseerde hij me als 'cheerleader'. Lol... Een puber dus... Een puberende tiener.
Ik weet het niet goed. Maar, we hebben afgesproken. Ik verwacht een eerlijk en open gesprek, zoals we al gemaild hebben. Vanuit dat gesprek zal er al dan niet een sessie komen. Dat is afhankelijk van...
Mezelf kennende baseer ik me op ervaringen. De ervaring zal me rap genoeg het antwoord op mijn vraag geven denk ik. Hopeloze nieuwgierigheid spookt door mijn hoofd.

4 opmerkingen:

  1. Hey, Het is een hele zoektocht naar jezelf, en hoop dat je d'r vlug achterkomt hoor.
    Maar laat je nu niet in één vakje dwingen, iedereen is immers uniek en vakjes zijn er juist voor om allemaal dezelfde te omvatten.
    Mr Filip

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mr Filip, thx voor je reactie.
      Ik denk niet dat ik in vakjes pas. Daar hou ik immers niet van. Zoals je zegt, iedereen is uniek. Ik bekijk het meer als een richtingsaanwijzer. Want zelfs binnen een bepaalde richting geeft iedereen zijn eigen invulling.
      Dat ik in het 'vakje mama' zit, wil niet zeggen dat ik handel en leef als andere mama's. Dat kan immers niet, want ook mijn dochters zijn uniek!

      Verwijderen
  2. aha dan toch ook nog eentje :D wat een ontdekking he! van die leeftijden moet je je niet teveel aantrekken, ik zet mezelf ook niet vast op 1 leeftijd. Soms ben ik klein andere keren tiener-achtig, maar altijd mezelf en dat is het belangrijkste! Ik ga niet meer terug naar de normale D/s , maar Daddydom is het helemaal voor mij. Hopelijk word het voor jou ook een fijne ontdekkingsreis en vind je misschien een pappa/daddy? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Poppemieke, een fijne ontdekkingsreis wordt het zeker! Wat de uitkomst brengt? Geen idee. Ik ga me alvast niet anders voordoen dan ik ben. Dat is immers niet vol te houden. Ik zie woensdag als een proevertje. En als dat naar meer smaakt... Ga ik voor de ganse taart :-)
      Afwachten dus.

      Verwijderen