9 - getouwd

Rond 19u mocht ik Hem verwachtten. Het liep tegen 20u. Na een kinderloze dag, na 's morgens terug in bed gekropen te hebben, na een namiddag poetsen, opruimen en freubelen, ben ik tegen de avond in de douche gegaan. In afwachting van Hem lag ik muziek te luisteren en was ik aan het genieten van mijn 2 katten, die kwamen flemen, spinnen en tapoteren.
Hij steekt de deur open en komt binnen. "Hai." Nu pas, nu ik Hem zie besef ik dat ik Hem gemist heb. "Je mag Me uitkleden." gebiedt Hij. Hihi... Ik kijk Hem aan... Niet goed wetend hoe te beginnen. Ik ben niet gewend, buiten mijn kids om, iemand uit te kleden. Hm... En Hij is dan nog es een kop groter of ik. Dat lukt dus niet om de bovenkledij uit te doen. Voelt of ziet Hij het aan, Hij doet zelf Zijn bovenkledij uit. Zijn slanke bovenlichaam krijgt direct mijn aandacht.
Hij gespt zijn broek los. "He, ga je het zelf doen?" vraag ik Hem. Ik neem over. Broek losknopen, mijn duimen in de broek hakend, ga ik door de knieën, de broek naar beneden halend. Onderweg blijf ik Hem liefkozen. Ik tracht Hem te verleiden...
"Ik voel iets groeien tussen ons." doet Hij me schrikken. "Hoezo iets groeien?" Jah, Zijn lust groeit...
Hij gaat op de matras liggen. "Ik had gevraagd Me volledig uit te kleden." wijst Hij op Zijn slip. Gehoorzaam doe ik Zijn slip uit. Hij draait op zijn buik. "Hier, hier heb Ik last." wijst Hij op Zijn onderrug. Via sms had Hij me al laten weten een massage te willen. Ik neem de massage-olie en wrijf Zijn rug, onderwijl genietend van Zijn lijf. Daarna krijgt Zijn rechteronderbeen ook nog een beurt. Mijn ge-oliede handen wrijf ik over Zijn kont. Genietend kijkend streel ik Hem.
Hij draait Zich terug op Zijn rug. Ik ga mijn handen wassen.
"Je mag je ook uitkleden." zegt Hij. "Ik mag?" vraag ik plagend. "Hoe vraag je dat?" plaag ik verder. "Dat is geen vraag, dat is een gebod!" antwoordt Hij. Na wat dralen, kleed ik me uit. Op mijn slip na. Ik ben wat ongesteld. Bwah, dan heb ik een hormonaal spiraal, kom ik toch weer ongesteld. Hij wijst mij op mijn slip. Na mijn uitleg doe ik die toch maar af.
De speelkoffer staat aan het voeteneind van de matras. Meneer heeft de touwen uitgehaald. Hij tracht die rond mijn kont ineen te weven tot er een soort van slip ontstaat. Ik wijs Hem er op aan dat het iets steviger mag aangetrokken worden. Daarna toon ik hem een knoop die ik nog in de manège geleerd heb.
De touw is rond mijn kont. Het gevoel van touw op mijn lijf windt mij op.
Het volgend stuk touw, Hij neemt mijn handen samen, tegen elkaar, en wikkelt mijn polsen in touw. "Touw naast elkaar leggen." wijs ik ook hier aan. "Niet meer aanspannen." vraag ik Hem nog. De rest van het touw komt rond mijn hals. Hij weet wat mij opwindt, en gebruikt dit. Achteraf besef ik pas dat Hij het dagboek leest, dat Hij er ws aanwijzingen uithaalt. Hij zegt idd niets, geeft geen commentaar, maar tracht te handelen. Heb ik Hem onderschat? Of doet Hij meer moeite? Of ligt het gewoon aan mij, dat er een tevredenheid overheerst?
"Op je knieën." gebiedt Hij mij. Hij staat voor mij. Ik moet er niet over denken, en neem Hem in mijn mond. Mijn knieën komen pijnlijk aan te voelen, en ik vraag om een andere positie. Hij staat het mij toe. Ik zet me op mijn kont. Hoog boven mij torent hij uit. Ik kan niet meer aan Hem. Hij gaat zitten, en leidt mij opnieuw naar Zijn lid. Het 3e stuk touw nemend, streelt hij die over mijn billen. "Dat is zacht." merk ik op. "Te zacht?" vraagt Hij. "Ja! Ik ga wel stop zeggen als het te hard is." reageer ik. "Dat weet Ik wel." antwoordt Hij. Hij mept... het touw op mijn kont. Hij mept harder en harder. Ik voel de opwinding meer en meer komen. Ach... dit is zalig. Mijn kont komt gloeiend warm. Hier en daar zitten enkele venijnige slagen tussen. Een stuk touw komt op mijn onderbenen terecht. En af en toe op mijn kut. Ik voel mij zwak worden. Maar ik hou me sterk. Met mijn ogen gesloten, mijn hoofd op Zijn benen rustend, onderga ik, geniet ik. Af en toe streelt Hij mijn kont. Ik mis enkel nog Zijn woorden. Ik wil zo graag horen wat Hij denkt. Ik wil horen dat ik het goed doe, dat ik Hem voldoe. Dat Hij tevreden is. Maar Meneer is Meneer, een gesloten persoontje. Ik wil Hem geen dingen laten doen die niet spontaan kunnen. Ondanks blijf ik snakken naar positieve feedback.
Na mijn kont opgewarm te hebben drapeert Meneer het touw rond mijn hals. Redelijk strak. Perfect zelfs, niet te los, strak genoeg om de spanning te voelen. Een snok aan het touw, geeft een zekere reflex. Een opwindend, onderdanig gevoel maakt zich van mij meester. Zo onderdanig heb ik me nog nooit gevoeld naar Hem toe. Op mijn knieën, handen tegen elkaar, ellebogen en polsen op de matras, zit ik ineengedoken. Mijn hoofd rust op mijn handen. Wat een heerlijke positie. Ik voel mij sub. Zijn sub. Dat moment mocht Hij mij alles vragen, zou ik alles doen. Zo nederig en klein voelde ik mij.
Hij bevoelt hoe vochtig ik ben. Het touw ligt tussen mijn schaamlippen, op mijn clit. Hij wrijft het heen en weer. Zo wil ik niet klaarkomen. Ik hou het tegen. Met de opblaasbare vibrator bespeelt Hij me, een kleine vibrator tegen mijn clit. Daar is mijn 1e orgasme.
Ik hoor Meneer het condoom aandoen. Het lijkt of ik er niet meer bij ben. Het klinkt allemaal ver, en het dringt niet bepaald tot mij door. En dan komt hij in me. Och... Ik voel Hem in me. Ik ga terug op mijn knieën om Hem beter toe te laten. Opnieuw voel ik hoe ik richting roes ga. Ik verzet me ertegen. En dan krijg ik het ff moeilijk. Mijn lichaam schokt, en ik kruip ineen. Ik heb er geen flauw idee van of Meneer het al dan niet ziet.
Net voor Meneer tot Zijn hoogtepunt komt, kom ik opnieuw tot een orgasme. Ik voel me uitgeteld. Bewegingsloos ga ik op mijn buik liggen. Meneer haalt me uit de touwen, en draait mijn lijf van buik naar rug en terug. "Laat me es liggen!" geef ik commentaar. Ik heb helemaal geen zin om mee te werken. "Je hebt gelekt." merkt Hij op. Tja... Een stuk touw voor in de was. Meneer vraagt natte doekjes, om zich wat af te vegen. Ik haal ze.
Mijn hoofd voelt licht, mijn lichaam zwaar.
Ik vlei me naast Meneer, nog wat pratend. "Het ontspant me wel." geeft hij aan. Dat kan ik alleen maar beamen.
Een ambetant gevoel overvalt me. Ik zeg het Hem. Ik kan er echter geen uitleg over geven. Een dip. Ik schud het van me af. Dit is niet het moment om dip te doen!
Het voelt gewoon raar. Meneer voelde gister koud en afstandelijk aan. Ik tracht te paaien en te verleiden, en krijg er geen reactie op. Zou ik nog met onderhuidse gevoelens kampen?
Verdorie, wat lijk ik weer ontevreden. Meneer is ietsje actiever zijn weg aan het zoeken. Ik juich het toe! Maar ik vrees dat ik in mijn gevoel onvoldaan blijf. Ik voel een gemis. Een eenzaamheid per momenten. Ik blijf met een onvervuld verlangen naar warmte, passie, liefde, tederheid.
Meneer wil dit mij (niet meer) geven, angst om mijn gevoelens weer aan te wakkeren. Angst dat ik weer ga gekwetst worden.
Ik wil zo graag voldoen. Voldoen aan hem. Aan zijn 'eisen'. Maar ik ben ik. Ik ben mezelf. Ik kan en ga me niet anders voordoen dan wie ik ben.
Meneer, lieve Meneer, thx voor gister. Dank je om aan mij tegemoet te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten