19 - benefits

Friends with benefits. V gaf me die bewoordingen es. Ik kader mezelf er wat in. Vooral de 'benefits'!
Vrijdag avond. "Spreken we af?" sms ik.
Hij gaat er op in. Laat in de avond komt hij.
We praten. DI is open in gesprek. Ik maak er gebruik van. Ik stel hem vragen die ik nog nooit gesteld heb. Omtrent zijn prive. Zijn demonen. Hij beantwoordt ze.
Hij toont mij zelfs een foto van zijn date. Hm, knappe meid. Daar kan ik niet aan tippen.
Ik ben wie ik ben. Ik ga en kan me niet anders voordoen.
Tijdens het gesprek woelde ik in zijn haren, streelde zijn gezicht, genoot ik toch wel van zijn nabijheid, het gezelschap.
Het kwam natuurlijk tot intiem contact. De benefits :-)
Nietske bdsm, enkel vanilla. Ik voelde me wat op mijn honger blijven zitten.
Maar aan humor kwam er niets tekort.
Terwijl hij mij neukte, lag ik een moment letterlijk en figuurlijk te ondergaan. Hij maakte er een opmerking over. "Moment, ik zet een film op, en kijk wat tv, terwijl je me neukt." reageerde ik lachend.
DI doet graag verschillende standjes. Mijn benen omhoog, trachtend mijn voeten bijna naast mijn hoofd te leggen... "He dat gaat niet, ik heb daar geen conditie voor, mijn lichaam kan dat niet." merk ik op. "Zal ik es zorgen dat je je bilspieren enkele dagen voelt?" vraagt DI me plagend...
En zo liep de avond in de nacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten