25 - Bewust, bewustzijn, bewustloos.


Hij die mij genegeerd heeft, Hij heeft me gestraft.

terugblik op maandag
De twee onbelangrijke sms'en zijn beantwoordt geweest. Daar bleef het bij.
Ik voelde wel aan dat ik me heel erg had misdragen, en bleef dit meezeulen tot maandag avond. Op de middag een gesprek met de vdab die niet heel positief is verlopen, enkele dagen te laat in bed, de gevolgen waren voelbaar.

Op mijn vraag of ik de blogpost mocht publiceren, kreeg ik meer dan enkel de toestemming. Per mail kwam volgend bericht binnen: "Blogpost mag online. Gisteren heb je volgende gedragsregels overschreden: 3, 4, 5, 10, 11, 20, 27, 32. Ik ben hier alles behalve blij mee want hiermee toon je een groot een gebrek aan respect en ondankbaarheid bij het afsluiten van een leuke tijd in Hasselt. Een herhaling hiervan is ontoelaatbaar. je hebt hiervoor trouwens al eens een waarschuwing gekregen (zie je blog van 15/10). Ik verwacht voor 12hr je antwoord of je bereid bent je te gedragen volgens je gedragsregels." "Ok, ik ga me gedragen," reageerde ik. "Tegen wie spreek je?" zette Meester me op mijn plaats. "Ja Meester, mijn excuses Meester, subje zal haar gedragen zoals Meester het wil. gehoorzaam en onderdanig. Uw subje" herpakte ik me. "Flink zo, subje van Me. Ik merk dat je een beter subje wil worden. Daarom is je straf om genegeerd te worden nu voorbij. Ik heb ook gezien dat je blog vandaag werd aangevuld; geen verder commentaar. Ik kom straks achter je rond 17hr. Kledij voor deze avond is zoals O/ons eerste bezoek aan Valentino maar met zwart ondergoed. Ik zie deze avond wel als je helemaal naakt mag zijn of niet. Tot straks, Meester" geeft Meester me aan. "Meester, subje heeft het lastig. Subje loopt emotioneel. De straf is heel zwaar aangekomen. Gecombineerd met 4 dagen laat in bed, en vandaag een zwaar gesprek in de vdab...
Subje kan niets beloven. Uw subje" maak ik Hem duidelijk. "Ik stop straks om 16hr met werken, doe nog snel enkele boodschappen en kom dan al naar je toe. Dan heb ik nog tijd genoeg om te evalueren hoe de rest van de avond verloopt. Neem nog een half uur rust als je kan. Meester" is Hij zorgzaam. Maar de gezinszorg is nog bij me. Wat bijslapen lukt niet.

Rond 16u sms't Meester me of ik al alleen thuis ben. Nog niet... Maar Hij mocht binnen komen, Hij is altijd welkom bij mij. "Ik ontmoet mijn subje liever op mijn manier." reageert Meester. Hm, ik wou me weer niet zwak tonen, en ergens dacht ik, met de gezinszorg nog thuis, het me wat zou sterken. Maar ik kon uiteraard alle begrip opbrengen voor Meester. "Ik ben nog niet gedoucht." reageerde ik verder. "Geeft niet. Hoe laat ben je alleen?" vraagt Meester. He bwah, ik voel me niet fris als ik niet gedoucht ben. Intussen is de gezinszorg naar huis. Stond Meester aan de poort te wachten? "Ik heb het gezien." bericht Hij als ik het hem doorgeef.
Niet veel later rijdt Hij op, en komt Hij binnen.
Ik durf me amper tonen aan Hem. Och wat voel ik me klein.
Zonder woorden lijk ik me te verontschuldigen. We praten wat. Ik heb Meester boos gemaakt en teleurgesteld. Ik toonde geen greintje respect, en vooral dat stelde Hem heel hard teleur.
Hij weet intussen meer dan de weg in mijn huisje. Terwijl ik me ga douchen, zet Hij Zich een tas koffie en fabriceert Zijn touwen die Hij nieuw heeft gekocht.
Ik had al gevraagd de nieuwe collar met leiband bij mji te laten liggen. Gekleed en wat opgemaakt, doe ik de collar aan. Ik hecht er de leiband aan vast. Zo ga ik naar beneden. Ik ga op mijn knietjes zitten voor Meester en geef Hem de leiband aan. "Ik ben klaar Meester om met U mee te gaan." Meester weet het wel te appreciëren, en complimenteert me dat ik er heel goed uit zie.

Vertrekkens klaar richting Valentino. W/we hebben afgesproken met de uitbater. Er is een bdsm-avond gepland. Het zou wel leuk zijn dat het wat bekendheid krijgt. Op O/onze manier willen W/we er mee O/onze schouders onder zetten.
Meester begeleidt me met collar en leiband. Mijn egoïstische Meester heeft me graag voor zich alleen, en laat dat duidelijk merken.
Er zaten enkele mensen toen W/we uiteindelijk aankwamen. Een man kwam ons gedag zeggen, zich voorstellen, wat babbelen.
Meester en ik geven elkaar aandacht. Warme aandacht. Te warm volgens Hem. Met een ijsklontje plaagt Hij me. "Ik verlang naar je." maak ik Meester duidelijk. Meer hoefde ik niet te zeggen. Meester neemt me mee naar de speelruimte. Daar is een Meesteres bezig met een subje. We nemen de tussenruimte. Er staat een bedbank. Meer heeft Meester niet nodig. Hij steekt mij in een harnasbondage. Ik hang alweer wat de brat uit. Mijn handen komen vast op mijn rug. Tja, mijn handen gingen alweer richting zweepjes. O wat test ik die dingen graag uit op mijn Meester. Hij weet het. En voorziet zich meer en meer op mijn stoute streken.
Op de erotica beurs heeft Meester gezien hoe een borstbondage aangebracht wordt. Ingebonden borsten dan. Ook dit kreeg ik aan van Hem. Nog een kus, en Hij legt me voorover, kont achteruit op de bedbank.
Het nieuwe slag instrumentje dat Meester op de ero-beurs heeft aangeschaft wordt ingewerkt. Op mijn kont...
Ik krijg een goede lekkere spanking. Hier vraag ik al weken om. Bondage en spanking. Ik geniet. Enkele klappen komen keihard aan. De meeste vang ik stilzwijgend op, maar enkele worden op gemurmel en gevloek onthaald.
Ook mijn borsten worden onder handen genomen. Het handje tikt op mijn tepels, op mijn opgespannen borsten. Auwch, pijnlijk. En dan... brengt Hij me in roes. Zijn handen om mijn keel... Zijn sterke warme handen om mijn tere hals. Ik voel hoe het me overvalt en laat me gaan. Ik ben me van alles bewust, hoor alles, maar kan niets meer reageren. Meester legt me op de bank en geeft me een orgasme. Ik voel mijn lichaam niet meewerken, en heb niet de behoefte aan een orgasme. Maar Hij gaat door. In mijn roes, gaat Hij door. En dan... voel ik de warmte naar mijn buik stoten, voel ik het ontploffen. Ik onderga en geef.
De uitbater komt uitleg vragen. Eeuwig geïnteresseerd. Hij weet niet wat me overkomt. Meester legt het graag uit. Ik geniet van mijn leegte die ik voel.
En ik krijg het koud. Niet voorzien van een dekentje legt Meester Zijn hemd op me. Ik heb tijd nodig om wat te bekomen, intussen ruimt Meester het speelgoed op. Ik heb een zicht op de andere kamer waar de Meesteres domineert. Ik kijk geïntereseerd toe. Opnieuw zie ik een andere manier van spelen als op de ero-beurs. Eenmaal terug bij zinnen leg ik contact en ga ik in gesprek.

Meester gaat naar de frituur naast de club. Hij haalt frietjes en frikandel, en brengt extra mee. Het wordt op de bar gezet, en iedereen geniet mee van een frietje. Er heerst een gezellige sfeer, een familiale sfeer bijna, ondanks het weinige volk dat aanwezig is. Het volk dat er is, is rustig, en respectvol.

Heel veel behoefte aan contact heb ik niet en ik ga me weer aan tafel plaatsen. Meester komt er bij. We winden elkaar weer op. Mijn verlangen naar Meester wordt weer aangewakkerd. Ook Hij verlangt.
We trekken ons terug boven in de darkroom. Daar staat een massage tafel. "Ik wil op de massagetafel!" zeg ik. "Ik pak je op de massage tafel!" zegt Meester. "Ja Meester!" geef ik woorden aan mijn verlangens. "Maak me vast. Helemaal. Gebruik me als je lust object!" vraag ik stoer. Ik wil het hard, ik wil het ruw, ik wil weerloos zijn. Meester gaat er in mee. Op mijn buik, plat op de massage tafel. Mijn voeten worden aan weerszijden vastgebonden. Mijn handen gaan aan beide zijden vast. een touw rond mijn middel. Lag het aan mij mocht het nog meer en harder en vaster... Mijn kont is nog redelijk warm van enkele minuten terug. Meester bewerkt mijn ganse lichaam. Mijn kont, mijn billen, mijn schouders. Met de lange en de korte zweep, met het handje, met zijn handen. Hard.
"Je bent mijn slet, mijn hoer!" hoor ik hem zeggen. Dit maakt me mogelijk nog geiler. "Ja Meester!" beaam ik. Hij heft mijn hoofd op en duwt Zijn lid in mijn mond. "Proef me maar!" klinkt het. Hij gebruikt me als een hoer. Ik voel me naar meer en veel meer snakken. Ik wil nog weerlozer zijn. Maar ik laat Meester begaan. "Fist me!" vraag ik Hem. Ik herken mezelf niet.
Af en toe gil ik het bijna uit, en duw mijn gezicht in de tafel, om het geluid te dempen. Enkele kletsen komen kei en keihard aan, een tweetal keer geef ik "stop" aan.
Meester spankt en spankt, fist en neukt me.
Hij neemt een zweepje en stopt het handvat diep in mijn kut. Mijn kont beschikbaar, verkent Hij dit. Intussen trekt Hij zich zelf af, en komt klaar op mijn kont. Zijn warme vocht vloeit over mijn billen. Hij neemt opnieuw het handje en wrijft het open, om dan te kletsen.
Ik voel,... en ik ga... Ik werk de trekking van de komende roes niet tegen.
Mijn ganse lijf trekt, spant, ik ruk ongecontroleerd aan de touwen, met handen en voeten. Geen idee wat me overkomt. Ik voel emoties. Tranen en snikken. Meester sust me, en maakt me los. Hij is zorgzaam en bekommert zich om me. Ik voel me ijskoud krijgen, en dat zijn de enige woorden die ik over mijn lippen krijg.

Meester haalt me van de massage tafel af. Hij legt me op de matras. Ik voel me wegdraaien en sta op het puntje het bewustzijn te verliezen. Ik rol me helemaal ineen. Koud. Ik heb koud. Ijskoud. Ik ril... Meester haalt mijn jas, en legt die op me.
Ik merk hoe diep en ver ik weg ben en heb moeite terug te komen. De rust en leegte die ik ken van andere roezen die ik ervaren heb, vind ik dit keer niet terug.
De uitbater wil afsluiten, en Meester tracht me bij te halen. Ik heb het moeilijk. Ik geraak niet terug. Het duurt zijn tijd. Intussen kleedt Meester me aan. Ik lijk wel een slappe pop.
Ik dwing mezelf, en zet me recht. Onstabiel. Koud.

W/we nemen afscheid en rijden huiswaarts. Meester zet me mooi aan de deur af. Intussen ben ik voldoende bij zinnen.
Thuisgekomen laat ik mijn hond nog vlug buiten, en ga onmiddellijk daarna naar bed. Warme pyjama, extra fleecedekentje onder mijn donsdeken. Ik sms nog wat heen en weer met Meester maar kan mijn ogen niet langer openhouden en val in een heerlijk diepe slaap.

Ik had alvast een geslaagde avond. Dank U Meester!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten