7 - wat ben ik toch een stoute!



Donderdag avond.
Hoe spreken W/we af? Wat doen W/we? Gaan W/we op stap?
Ik had om 17u een afspraak, en dacht om 18u30 wel weer thuis te zijn. Terug thuis, moest ik nog eten, douchen, opruimen. Komt Meester naar mij? Of is Hij iets anders van plan.
Op weg van mijn afspraak naar huis bel ik Hem op. Of Hij al weet heeft van meer? Moet ik me ergens op voorzien. Ik moet nog naar de winkel, moet ik iets meebrengen?
Meester was nog in de knutselwinkel, en zou zeker nog een uur nodig hebben. Nee, ik moest niets speciaal meebrengen. Of toch, pads voor de koffiezet.
Ik doe mijn boodschappen, inclusief pads, ga huiswaarts, ruim wat op, eet en douche. Tussenin sms ik Meester dat ik nog een uurtje tijd nodig heb.

"Krijg ik vanavond een sessie Meester?" vraag ik terwijl. "Als je flink bent." reageert Meester. "Ikke flink?" denk ik. "Pfrt..." "Daar reageer ik zelfs niet meer op." antwoord ik terug. "'k Ben nogal in mijn brat vandaag." verwittig ik Meester alvast. "Blijkbaar reageer je er wel op." merkt Meester op. "Deuh..." denk ik. "Heeft Meester de speelkoffer nodig?" vraag ik subtiel. "Zet die maar klaar zodat ik iets heb om mijn tas koffie op te zetten." antwoordt Meester. "Argh, ... pestkop!" flitst er weer door mijn hoofd. "Daarvoor heb ik het salontafeltje en de hobbykast he." reageer ik gevat. "Meester zet zijn tas vandaag liever op de speelkoffer subje." houdt Meester vol. "A ja. Subje is vandaag niet zo volgzaam Meester." brat ik. "Wacht maar." verwittigt Meester me. "Zorg maar dat er een grote badhanddoek klaar ligt." vervolgt Meester. "Neen. Echt niet." reageer ik vlak af. "Mijn zetel..." "Wie zegt er dat je vandaag in je zetel zal liggen? Ik raad je aan om een grote badhanddoek klaar te leggen. Doe je dat niet dan zijn de gevolgen voor jou." antwoordt Meester. "Wat is Hij in godsnaam van plan?" vraag ik me af.

Dat kom ik gauw genoeg te weten.
Na O/onze rituele ontmoeting, van koffie bediend te zijn, kruip ik tegen Meester aan in de zetel. Hij toont me wat Hij geshopt heeft. Touw, touw, touw... Van dat vlas en vezelachtig touw, die irriteert op mijn huid, die ietwat ruw aanvoelt.

"Sta maar recht." gebiedt Meester me. "Benee!" antwoord ik. Och, wat ben ik stout! Maar Meester trekt me recht. Opnieuw vlei ik me tegen Hem aan. Hij draait me met mijn rug naar Hem, en begint me behendig in te knopen. Ik kan het niet laten en geef opmerkingen. "Meester, dat gaat loskomen." "Straks span ik het nog op subje." reageert Meester.
Kattekwaad flitst door mijn hoofd. "Meester, stel nu, ik heb dorst, of ik moet naar het toilet... Dan heb jij wel een probleem he." giechel ik. "Ik?
Nee ze, jij hebt dan een probleem." Getver, ik ga in mijn eigen vel snijden. "Maar stel dat je vlug los moet, dan heb ik dit." Meester haalt een mes tevoorschijn. Ik geef Hem een dankbare glimlach. Hij is op alles voorzien. Hij weet wat Hij doet. Waar ik niet aan denk, doet Hij wel. Gerustgesteld laat ik me verder inbinden. Hoe meer touw rond me komt, hoe strakker het touw komt, hoe lekkerder ik dit vind.
"Alles nog goed met mijn subje?" vraagt Meester me geregeld. "Ja hoor Meester, ik geniet!" "Goed zo."
Na dat ik bovenaan ingebonden ben, zegt Meester me te gaan zitten.
Bepaald handig is het niet. Ik neem plaats op mijn kont. Meester plooit mijn benen, en begint die ook vast te maken. Bwah, onhandig. Haar komt in mijn mond terecht, wat me irriteert. Ik wriemel mijn handen los, en haal
het haar uit mijn mond. Pats, krijg ik een tik tegen mijn kop. "A gij, dat doet zeer wi!" reageer ik. "Dat is grof, je zo losmaken." merkt Meester op. "Tja, dan moet Meester maar zien dat ik niet los kan he." terg ik.
Hij maakt mijn handen weer vast, en doet verder.
"Al opgewonden?" Meester voelt mijn clit. Een hele resem gaat
weer voorbij. Het handje, een kleine vibrator, ... Meester maakt me weer helemaal gek. Tot ik weer weg ben. Hij maakt me los, en W/we verhuizen naar de zetel.
Mijn kont krijgt er aandacht. Een regen kletsen valt op mij neer.
Hard. Ik duw mijn gezicht in de zetel, om mijn roepen te dempen.
Daarna krijg ik een halsband die in verbinding staat met riemen rond mijn billen. Ondanks de zweverige toestand, ga ik dit ook losmaken. Ik daag Meester uit, pest Hem, en zet een grote mond op. "Ge zijt te soft Meester." "Ik bespeel je Meester." "Je bent beïnvloedbaar Meester." Och, ik zoek Zijn grenzen. Maar tegelijk geef ik ook aan hoe ik het voel. Ik heb lef en durf genoeg om Hem op Zijn plaats te zetten. Ik wil weten hoe Hij reageert, hoe ver ik kan en mag gaan. Hij laat veel toe.
Mijn handen worden aan mijn voeten gebonden, zodat ik mezelf niet meer kan losmaken. Maar ik geef niet op. "Ik voel me niet voldaan!" merk ik op.
Het is maar een woord, Meester bespeelt mijn clit. Hij geeft mij mijn voldoening.

We vallen weer S/samen in slaap in de zetel. Meester heeft me wat ingepakt in een deken. Ik had koud toen ik terug op aarde kwam. Meester ligt half op me, en snurkt zachtjes in mijn oor. Tevreden geef ook ik toe aan de slaap die mij overmant.

Ik merk dat donderdag avond niet zo vlot op papier gezet wordt als andere keren. Geen idee waarom. Mogelijk zijn er stukken die ik me niet zuiver herinner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten