3 - club Valentino


Zoveel te zeggen, zoveel te doen, zoveel te voelen, zoveel te genieten. En ik weet niet waar beginnen. Tracht maar es heerlijke gevoelens onder woorden te brengen. Nee, het lijkt me onbeschrijflijk.
Mijn Meester. Hij is de schuldige. Ik wijs Hem met een priemende vinger aan!

Hij leert mij kennen, Hij kent mij beter en beter. Ik schrik er van dat Hij mij zo vlug is gaan leren kennen. Hij heeft mij gister ook toegegeven dat ik tot Zijn selecte groepje hartsvrienden behoor. Heerlijk om dat te horen. Maar ook wel schrikken, dat ik er zo vlug een plaatsje gekregen heb.
Alhoewel... Bij mij voelt het net zo. Hij heeft bij mij toch ook Zijn plaatsje veroverd in mijn hart.

Dit voelt alleen maar heerlijk, ik loop op wolkjes.
Ik heb MIJN Meester gevonden, dat durf ik nu echt wel zeggen!
Hij weet mij niet enkel met daden, maar ook met woorden te veroveren. Hij voldoet me niet alleen bdsm gericht, maar vooral kinky. Hij daagt me uit, en weet me te brengen waar Hij dat wil!

Gister, na heel wat kinderlijke discussie met mijn ex betreft mijn oudste dochter, ben ik mijn kinderloze 2-daagse ingegaan. Ik had weer enkele crisis-momentjes met mijn oudste doorstaan, en had nood aan een uitlaatklep. Ik verlangde naar Meester. Naar een hevige sessie. Ik liep het ganse weekend al weer Zijn aandacht te zoeken. Weliswaar met enige terughoudendheid. Niet elke sms werd beantwoordt. Stoor ik? Doe ik lastig? Heeft Hij geen tijd? Ga ik te ver? Is Hij mij beu? Vraag ik te veel aandacht? Onzelfzekerheid die nog steeds opspeelt. Angst, om wat anderen reageerden in het verleden. Het niet eens zo verre verleden. Het blijft meespelen. Het blijft me beïnvloeden.

Ik wist dat W/we het weekend gingen afspreken, maar er stond nog niets concreets vast. Zondag stelde ik dan zelf maar weer de vraag wanneer ik Meester mocht verwachten. "Vanavond sletje." kreeg ik als antwoord. "Ja, dat weet sletje," reageerde ik bijdehand, "welk uur Meester?" Geen antwoord. "Zullen de kinderen weg zijn?" krijg ik de vraag. "Ja Meester." antwoord ik beleefd. Na lang onderhandelen met mijn ex, ben ik vrij. Meester laat mij in onwetendheid. "Meester op wat mag sletje haar voorzien? Heeft Meester speciale wensen?" vraag ik weer. "Laat me weten als J vertrokken is. Ik ben nu net thuis en kom je straks halen. Meer details volgen." houdt Meester me onwetend. "J is net de deur uit met de kids." breng ik Meester op de hoogte. Geen reactie. "Geeft U sletje de nodige tijd haar te verfrissen Meester?" Ik blijf vissen. "Verfris je maar, ik doe ook nog hetzelfde." bevestigd Meester. "Eerst de hond uitlaten." brat ik.
"Vandaag wil ik eerst een stapje met je gaan zetten. Daarna kan er thuis een sessie volgen." bericht Meester me dan toch. "Euh?" ben ik ietwat verbaasd, "Ok... Heeft Meester voorkeur hoe sletje haar kleed?" "Sexy en sliploos." volgt het korte antwoord. "Iets op tegen als anderen onder je rokje kunnen gluren?"
He wat? Pardon? Op stap, sliploos?
Ik sla in paniek. Het sliploze doet me panikeren. Tussenin sms't J nog, wat er voor zorgt dat ik helemaal het noorden verlies. Ik voel hoe de spanning in mijn lijf kruipt en ik bel mijn zus. "Whei, ik moet sliploos gaan..." open ik het gesprek van zo ze opneemt... "Meester wil dat ik sliploos mee ga, en ik weet niet waarheen, en J doet lastig..." panikeer ik. Ach, ik overlaad mijn zus, terwijl ze niet eens weet over wat het gaat.
Mezelf terug in de hand bericht ik Meester dat ik een lange rok had voorzien. "Ik weet niet of ik durf. Ik weet niet of ik dat lef heb." geef ik me bloot. "Dan moet je maar je benen mooi gesloten houden he." komt het koele antwoord. "Argh... rotzakske" flitst er door mijn hoofd. "En trouwens, je bent bij je Meester." Dit stelt me dan toch gerust. Hij zal mij idd wel beschermen. "Als het je gerust kan stellen, we gaan niet naar Oostende. Dus al minder kans dat je iemand tegen komt die je kent." "Waar gaan we dan wel heen Meester?" vraag ik. Ik ken mensen in Brugge ook. "We gaan naar een plaats die Ik zelf eens wil gaan verkennen voor latere gelegenheden." wordt mijn vraag beantwoord. "Meester U spreekt in raadsels." geef ik het op, "Hoe laat haalt U sletje op?" "Ik vertrek binnen een half uurtje denk ik."
Intussen ben ik gedoucht, gekleed, en heb ik mij wat extra opgemaakt. Ik heb mijn ogen in de kijker gezet. Zoveel eye-liner en make-up heb ik nog nooit aangedaan, maar het resultaat is goed. Ik ben tevreden.
"Moet je Oostkamp passeren?" vraag ik Meester. "Neen." "OK." "Bang of nieuwsgierig?" vraagt Meester. "Beide," geef ik toe. "maar daar heeft mijn vraag niets mee te maken. Mijn logeetje is haar jas vergeten, en moesten W/we passeren, zou ik die langsbrengen."
"Kom maar naar buiten." verschijnt dan toch op mijn gsm. "Gaat Meester me niet keuren?" vraag ik. "Als je niet in orde bent stuur ik je terug." krijg ik antwoord.

Ik trek mijn schoenen aan, jas aan, en ga naar buiten. Naar Meester. "Bang om koude benen te hebben?" begroet Hij me. Ik heb effectief mijn lange rok aan getrokken. Dan heb ik toch die bescherming... dacht ik. Meester keurt het niet goed. Hij wil dat ik mijn korte rok aandoe. Het bovenstuk is ok. Dat mag ik aanhouden. "Allee, nee... Ik durf niet." praat ik Meester om. Meester geeft niet toe. Ik voel dat ik mijn gelijk niet ga halen, en steek er geen verdere energie in. Dus stap ik weer uit de auto, om mij om te kleden. Mijn schoenen vind ik nu niet meer passen op het minieme rokje, dus trek ik er mijn laarzen onderaan. En zo stap ik terug naar Meester. Dit keer goedgekeurd.
Ik had de collar al op het dash-board zien liggen toen ik de eerste keer in de auto stapte. Die hint had ik begrepen dat ik als doerga mee ging. Terug in de auto, met dit keer de volgens Meester wel geschikte kledij, neemt Hij de collar, en doet me die om. Een brede zwarte collar. "Voor degenen die de betekenis van de blauwe collar niet kennen, gaan ze zeker niet voorbij die zwarte collar kijken, en zien dat je aan Mij toebehoort. Je ben Mijn subje." legt Meester me uit. Zucht... Ik ben Zijn subje!
En dan vertrekken W/we. Richting... Ja, waarheen?
Tijdens het rijden volg ik de baan, en tracht te raden waar W/we heen gaan. Al gauw gaan we richting oude baan Brugge. "Och, gaan we naar Brugge... naar... (de naam ontsnapt me.)" "Nee, het is naast Brugge." "Naast Brugge? St Pieters? St Michiels?" blijf ik proberen. Antwoord blijft uit.
We rijden door Zuienkerke. Wat in godsnaam is in Zuienkerke?
En komen op de baan naar Blankenberge. Toch St Pieters?
"We gaan naar Lissewege." zegt Meester. "A ja, ik heb idd ergens iets gelezen dat daar een club is." Een parenclub.
Opnieuw word ik wat nerveus. "Ik ga daar als enigste kinky gekleed zijn?" merk ik op. "Ik wil geen aanstoot geven." "Ze gaan er daar niet van opkijken." stelt Meester me gerust. De club wil immers bdsm-avonden gaan organiseren.

Aangekomen op O/onze bestemming, regent het. "Niet te ver parkeren he, ik ben heel kort gerokt, wil zo niet over straat lopen, het is koud, en het regent." klaag ik. "Bang om nat te worden?" reageert Meester ludiek. "Herinner je je nog O/onze eerste afspraak?" En of ik het me herinner. In het bos, in de gietende regen, enkel in jeans en t-shirtje gekleed. Ik was doorweekt. Het deed me wel iets dat Meester dit nog wist.

W/we stappen uit en begeven ons richting club. Onzeker stap ik achter Hem aan, en volg mijn Meester. Ik mag, ik kan en ik doe. Ik reken op Hem. Ik vertrouw Hem.
W/we krijgen een korte rondleiding. Ik doe mijn jas uit, en leg dit in een kastje. Daarna gaan W/we O/ons in de zetel zetten met wat te drinken. Heel zedig en beschaafd hou ik mijn benen dicht. W/we praten. "Meester, wie ben ik voor jou? Hoe zie je mij?" Meester verwoordt mij heel mooi en uitgebreid zijn standpunt. "Je bent Mijn sletje, altijd geil en heet. Je bent Mijn subje, die Mij bedient, en straks om een glas water gaat. Je bent H, moeder van je kids, waartegen ik vertel over mijn kids. Een vriendin..."
Een man aan de bar houdt ons in het oog. Het koppel naast ons, verwent elkaar. Meester en ik geven aandacht aan E/elkaar. Ik ontspan. Meester heeft het trileitje mee, en speelt met de afstandsbediening, het eitje tegen mijn clit houdend. Hij breekt het ijs, en algauw laat ik me helemaal gaan. Zijn vingers vinden de weg naar mijn warme kut. Mijn benen gaan open. Ik trek me de man die O/ons begluurt helemaal niet aan.
Na enige tijd doet Meester Zijn hemd uit, en gebiedt mij om die in het kastje te leggen. Discussieren of weigeren heeft geen zin. Terug gekomen, ga ik niet zitten. Intussen heb ik mij van voldoende lef gewapend, en ga Meester passioneel kussen. Ik daag Hem uit door mijn manier van doen.
Hij kust gretig mee. W/we geilen elkaar op. Maar ik wil meer. Meester geeft me dit niet. Ik ga gespeeld op het uiterste van de zetel mokken. Ik doe mijn benen wat open, en laat mijn vingers in mijn kut glijden. Opnieuw daag ik Meester uit. Ik proef het vocht van mijn vingers. De mensens rond me in de club lijken vergeten. Enkel Meester en ik zijn er. Opnieuw gaat Meester naar boven. Met mij in Zijn kielzog. Hij ontkleedt zich, en staat parmantig stoer in zijn string. Argh, mijn sexy Meester. Als een kind kijk ik naar Hem op. W/we verkennen boven de kamers. Ik vind er niet veel aan.
Terug beneden nemen W/we plaats in de zetels. Het wordt me beu, en ik vraag Meester om verder te gaan. Mijn geduld is lang genoeg op de proef gesteld.

De kamer beneden heeft een kruis staan. Ik fantaseer... Meester maakt me vast aan het kruis. Ik voel direct dat ik de polsriem kan los trekken. Twee personen, waaronder de man die aan de bar zit, kijken vanuit het deurgat toe, en praten. "'Ik hoop dat ze weten dat ze moeten zwijgen tijdens een sessie." merk ik ongerust op. Meester maakt het hen duidelijk en maakt me verder vast.
Ik voel me direct op mijn plaats. Bij Meester, Zijn sub. Ik voel hoe ik subbig kom, hoe mijn lichaam klaar is om Meester te behagen. Zijn vinger in mijn kut, komen Zijn kletsende handen op mijn kont. Wetende dat er passage is, dat iedereen kan toekijken, maakt me mogelijk nog geiler. Opnieuw ontdek ik een stukje van mezelf die ik nog niet wist.
Zoals verwacht, trek ik mijn polsriem los. Het kruis is niet voorzien op mijn hevigheid. Damned, ik wou meer, veel meer.
Ik voel alweer hoe de zweverigheid aan mij trekt.
Meester bespeelt me verder op bed. Hij laat me squirten, een handdoek kletsnat, mijn opgerold rokje nat, ... Hij leest in mijn vragende ogen waar ik naar verlang. Hij ontdoet me van de collar, en terwijl Meester me hevig vingert, komt Zijn vrije hand om mijn hals. Dit had ik nodig! Ik beland in mijn roes. Zucht, een gelukzalig gevoel valt over me, ik ontspan helemaal. Heel lang ben ik niet weg. Ik ben niet in een voor mij vertrouwde omgeving. Mijn lichaam schokt wakker. "St... rustig, Ik ben er." hoor ik Meester zeggen. Ik voel me kalmeren, en geef weer toe aan mijn roes. Meester streelt me, kust me, uit Zijn genegenheid, vertelt me welke flinke sub ik ben. Dat ik mooi ben... Dat laatste neem ik met een korrel zout...

Ik kom terug bij Meester, en we vervolgen O/ons intiem zijn. Die man maakt mij helemaal gek. Ik ben helemaal hoteldebottel. Hij zelf lijkt zo ontspannen, kwajongen bijna.

Er staat een relaxbad in de kamer, en ik ga er in. Heerlijk warm water. Ik voel me relaxen. Opnieuw daag ik Meester uit, en kruip op handen en knieën naar Hem toe, mijn ogen lonken Hem. Hij gaat er niet op in. "Neem Mijn handdoek maar om je af te drogen, de jouwe is nat!" biedt Hij mij Zijn handdoek aan. Gehoorzaam droog ik me af, kleed me weer aan, waarna we ons terug naar de bar begeven.

Er staat een paal aan de bar. Ik beweeg me rond de bar, en merk dat het Meester niet koud laat. Het geeft mij de moed om verder te gaan. W/we flirten er op los. Als twee pubers maken we elkaar gek, flirten en kussen.
Tussenin val ik in mijn roes. Kom er uit, om er dan opnieuw in te vallen. Gelukkig is Meester er om me op te vangen, me te ondersteunen en me vast te houden. Op een gegeven moment, kan ik mijn benen niet verplaatsen. Ze lijken vast gespijkerd in de grond.
Ik laat mijn roezen toe, ik stel alle vertrouwen in mijn Meester. Hij draagt me, ondersteunt me, beschermt me. Ik geef me aan Hem. Ik ben van Hem. Hij bezit mij.
Af en toe herinner ik me dat W/we niet alleen zijn in de club. Een gevoel van schaamte overvalt me. Wat gaan de mensen wel niet denken? Vooral als ze me zo wankel zien. Meester weet dat gevoel gauw weg te wuiven.

"Ik wil vanavond bij je slapen." merk ik op. Ik durf meer en meer mijn voelen onder woorden te brengen. Waar ik een radicale neen verwachtte te horen, merk ik dat Meester er over nadenkt. Ik weet niet waar ik het heb.

De woorden 'I love you' branden op mijn lippen, maar uit ik niet. Ik uit ze niet omdat ik niet weet hoe het bij Hem zal aankomen. Ondanks dat we elkaar 'schatteke' noemden vandaag, wil ik niet dat Meester Zich geclaimd voelt.

I love you, heeft meerdere betekenissen.
Met die woorden wil ik mijn dankbaarheid, en mijn affectie naar Meester toe uiten.
Houden van...
Ja, ik ben van die man gaan houden. Als Meester, als vriend.

Ik voel me beschermd door Hem, bemind, geliefd.
Alleen weet ik niet goed hoe ik Hem nu moet gaan plaatsen. Mijn Meester, mijn steun mijn toeverlaat, zo snel, zo zie ik Hem.
Mijn vriend, mijn minnaar? Daar ben ik nog niet uit.

Gevoelens overlappen, grenzen vervagen, mijn sub zijn mijn vrouw zijn, zijn 1 persoon.

Onlangs vroeg iemand me of ik nog single ben.
Ik wist helemaal niet hoe reageren hierop.
Ben ik nog single?
Nee, want ik ben in D/s relatie. Meester en ik hebben afspraken gemaakt. Ik heb trouw beloofd.
Anderzijds, ja, want er is geen liefdesrelatie. Denk ik.
Nee, ik ben er nog niet uit hoe ik dit mag plaatsen.
Mensen dicht rond me weten van S Zijn bestaan af, weten dat Hij mijn Meester is. Mijn oma heb ik hem verteld als mijn vriend. Om haar niet te veel te gaan choqueren.
Ik laat alles zijn beloop, en zie wel hoe het verder evolueert...
Tijd brengt raad, en wat moet gebeuren zal gebeuren. Het lot zal wel mee beslissen.

Ik zie mezelf als niet-vrije vrouw, sub van Meester. Ik voel mij voldaan en gelukkig!

ly :-p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten