11 - meningen

Compilatie.

Anderen zeggen dat ik ... ben --> mijn commentaar

serieus en realistisch --> Ik ben wel serieus, denk ik :-) Ik probeer realistisch te zijn, waar ik niet altijd in slaag ;-)

echt wel onderdanig en uit het juiste hout gesneden --> durf ik niet van mezelf te zeggen, ik laat het aan anderen over om daar over te oordelen.

een zelfstandig persoon die graag even " niet in control" wil zijn, iemand die zichzelf kan geven, wil dienen --> ik vind het heerlijk mij te mogen en te kunnen geven, Ik geef me graag en heel graag. Maar ik geef me niet aan iedereen. Dat kan ik niet. Ik spreek ook niet met iedereen af. Zo hopeloos ben ik nu ook weer niet.

niks met "zinloze Dominantie", belang dat gehecht wordt aan 'eerlijkheid', visie op de samenleving, op andere mensen, respect voor anderen, ... -->  diepgaand, effectief, gevoelens, gelijke golflengte, waarden waar ik belang aan hecht, sterke mening

integrerend,  mooi in alle opzichten.. qua geest, verlangens, realisme en doel -->  mijn lat blijft hoog liggen. Echt realistisch is dit niet.

goed verwoorde gevoelens, wijs, een denker, plotter maar zegt daar niks over vanwege de D/s relatie
openheid, een erg gevoelig persoon

een zelfbewuste vrouw -->  vrouw genoeg, sterk genoeg, om van me af te bijten indien nodig, een zekere wil, en een zekere kracht kunnen helpen om vooruit te komen.

houd van alle soorten aandacht (als het maar het gevoel geeft van afhankelijkheid) --> laat moeilijk los, wil geen verwachtingen creeĆ«ren waar niet aan voldaan wordt, geen illusies wekken, geen valse hoop geven

een kunstenaar (kijkt naar de context en kan ervan genieten)

gedreven om naar grenzen en gevoel te zoeken, wil blijven verkennen en verdiepen -->  romantisch zieltje, in die zin, ik wil liefde voelen, zien en horen...

samen genieten van het puurste dat er is, de dierachtige emotie die erover gaat dat je krijgt wat je begeert. genieten van die aandacht en je verliezen in de wil van een ander.. "overmeesteren" en jezelf wegcijferen voor een ander.

zoekt de "Mr" die alles geeft maar beseft dat het mss een pad is waar je meerdere Mr ontmoet die je op dat moment kunnen geven wat je wil

virtueel iemand kennen die je nooit gezien hebt en toch zoveel vertrouwen hebben

vertrouwen in mensen is ver zoek, een heel mooi persoon die de goede dingen in anderen sterk weet te waarderen.

Kan je iemand door en door leren kennen? Zijn er niet altijd aspecten die je niet verwacht?
BDSM is geen fantasie, het is realiteit.
Ik ben een gewoon persoontje. Geen dame, wel een vrouw, een mama. Een simpel iemand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten