4 - vast versus los

Tja, wat doen we ermee? Ik leg mijn lat te hoog, ik stel te hoge verwachtingen. Ik zoek geen naald in een hooiberg, maar ik zoek een naald op een ganse boerderij. Ik wil op mijn pad, het pad van die ene Dom kruisen, die ene Dom, single, openminded, bdsm-minded. Een Dom die openstaat voor een heuse bdsm-liefdes relatie. Een Dom voor mij alleen. Mijn Dom. Wetende dat er zo diverse personen rondlopen, wetende dat ik het mezelf heel erg moeilijk maak, blijf ik dromen. Vooral als ik dan profielen van Dom's lees, die net als ik dit willen, ga ik mij er weer aan vastklampen, dat de mogelijkheid er wel is. Ik wil verliefd worden op mijn Dom, en ms heel naïef, het restje van mijn leven doorbrengen met hem. Mijn pad kruist heel wat andere paden. Ergens, veraf, dichtbij, is er die kruising, waar we toch in elkaars armen zullen vallen?!Intussen... Ga ik vriendschappen aan, tracht bestaande vriendschappen te onderhouden. En stel ik me open voor af en toe een los contact, een sessie, een spel, vriendschappelijk. Zoals ik net las bij iemand op fetlife, het totaalplaatje omvat veel. De klik, vertrouwen, bdsm uiteraard, groei naar elkaar... enz.Ik blijf geduld hebben (soms te veel), ik blijf positief!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten