8 - speelavond "De lange tafel" DL1

In dit Deel 1 omschrijf ik de aanleiding van de speelavond.
Geniet er van, ik hoop dat ik jullie even nieuwsgierig gemaakt heb als ik ben naar vanavond toe.
Fetlife levert me meer dan eens spontane aangename gesprekken op. Gesprekken die ik met plezier aanga, die ik niet afblok. Gesprekken die me niet ergeren, en waar er steeds wel een vervolg aan gebreid wordt. Zo ook met A.

Na wat heen en weer gemail over ziek en gezondheid, komt "De lange tafel" ter sprake. Een speelavond die deze avond doorgaat. Dit was mij al in mijn vizier gekomen, en ik had al aan V gevraagd om evt te gaan. Aan de andere kant, een speel-avond. Ik voelde toch enige gène, spelen in het openbaar, andere mensen rond me heen. Dus liet ik het weer wat varen.

A gaf aan dat hij naar de speelavond gaat. Op uitnodiging. Datzelfde weekend, de vrijdag (intussen gisteren dus) was er een munch in Brugge. Ik verwarde de data ff ineen. Zaterdag een speelavond? Vrijdag een munch, ja.

"Zeg, ben toch alleen zaterdag. Als je zin hebt, kun je mee hoor. pik je op en zet je af waar je wil, als een Gentlemen, no strings attached. Het event staat op mijn profiel onder "lange tafel".  Je ziet maar he, even goeie vrienden se." verschijnt er plots op het scherm. "De lange tafel, maar dat is toch op uitnodiging? Kan je dan zomaar iemand mee nemen? Er zijn toch een beperkt aantal plaatsen? Komend weekend ben ik kinderloos, dus kan ik wel weg. En ik heb nog geen plannen." stel ik de vraag. Na navraag van A, voor de zekerheid toch ff checken of hij iemand mag mee nemen, bevestigd hij dit. "Goh, tja, waarom niet? Zijn er bepaalde voorschriften waar ik aan zal moeten voldoen?" geef ik toe. Nieuwsgierigheid wint het van mijn gène.
Er wordt gevraagd minimum in zwarte kledij te komen. Dat is op zich geen probleem voor mij. Om het helemaal dollekes te maken, ben ik om zwarte nagellak gegaan :-)

We spreken dus concreet af. A pikt me op vlak bij mijn deur.

Zonder echt stil te staan, ga ik nog es kijken naar de url. Het is dus een speelavond he. Er hoeft niet gespeeld te worden, A verwacht dit ook niet. Maar toch,... Ik ken mezelf wel.
Zonder specifieke beloftes te maken, laat ik het al dan niet spelen open. Alles zal immers afhangen van hoe ik mij voel. Zal ik me op mijn gemak voelen? Zal ik me gerust en relatief veilig voelen? Zal de nieuwsgierigheid het daar winnen van de terughoudendheid? Opnieuw zal ik me door mijn gevoel en intuïtie laten leiden. A maakt zich er helemaal niet druk om "Wil je er gewoon eens uit zijn of zelfs met iemand anders spelen, be my guest, please. Ik verplicht niets aan niemand."

Ik snijd 'subspaces' aan. A op de hoogte brengend, met een subtiele hint. Ik leid A ook naar de blog. Niet om te stoefen. Maar de blog, dit hier, is zo open, vol gevoel, vol verhaal. De blog toont mijn ik. Afhankelijk van de blog wordt er soms al es afgehaakt. Mede door de blog wordt soms al es de indruk gegeven dat ik een heuse slet ben, die me aan iedereen geeft. Niets is echter minder waar. Ik date niet met iedereen. Ik date enkel als ik een goed, betrouwbaar gevoel heb. Is er in de tijd tot de date echter iets waardoor mijn goed gevoel verdwijnt, haak ik af!

Intussen hebben A en ik de gsm nrs uitgewisseld. Na enig sms verkeer heen en weer, krijg ik volgende vraag. "Ik zou graag hebben dat jij me beschrijft hoe ik kan zien dat jij in space gaat. En daar ook dit voor iedereen anders is, wat jij het liefste hebt dan. Ik wil geen fouten maken door gedragingen van je verkeerd te beoordelen." Ook ik zet A aan het werk. Wat zijn de stopwoorden? Wat zijn je do en don't? We brengen elkaar op de hoogte en beantwoorden de vragen.
Ik vraag V het mij te beschrijven, V heeft er een totaal andere kijk op dan ik, hoe ik in space ga. Hij beantwoordt mijn vraag, en ik stuur dit door naar A. Hierbij is de door A gestelde vraag nog niet volledig beantwoordt.
Na mijn niet bdsm-verplichtingen vervolledig ik het antwoord op de vraag.

Voor de zekerheid vraag ik toch nog es naar A zijn thuis-situatie. Ik wil openheid en eerlijkheid. Ik ben geen echt-breekster. A stelt me gerust, zijn vrouw is op de hoogte. Prima, dan voorzie ik niet direct problemen. Zo makkelijk word ik niet verliefd. Niet iedereen beantwoordt mijn totaalpakket.
Ik breek hier met mijn eigen principe. Ik laat mannen in relatie links liggen. Om probs te voorkomen. Alhoewel ik met A toch een positief gevoel heb, zijn vrouw weet er van. Ik ga geen gevoelens ontwikkelen. Ik zie A ook mijn vaste Dom niet worden, ik vraag te veel aandacht, ik heb te veel noden...2 wekelijks of maandelijkse sessie is me veeeeeeeeeeeel te weinig. "Die ik waarschijnlijk niet ga kunnen waarmaken, maar we kunnen speelkameraden worden en dingen bezoeken samen." beaamt A. "Voila, daar heb ik geen prob mee, zolang ik dus ongebonden ben :). Graag zelfs, het geeft mij kans tot dingen bezoeken, en het geeft jouw gezelschap." bevestig ik tegelijkertijd verwittigend voor wat al dan niet toekomstig kan zijn.

Ik ken mezelf, ik ben een stoute, ik ga niet achteruit om te flirten, te verleiden, uit te dagen... Vooral niet als ik voel dat het mag, dat het kan. A kan dit wel appreciëren. "Waarom moet ik je paaien? Je weet da ik brat ben, je ziet mijn fl, je ziet me reageren, ik ben enkel mezelf. Sta ik je niet aan, pech, blijf waar je bent." reageer ik keihard. "Ik neem je. Je verkoopspraatje heeft gewerkt. Hoeveel garantie krijg ik, en kan ik ergens een kortingske lospeuteren." grapt A. "Garantie? hm... dat geef ik niet... een goed product behoeft geen garantie :D" lach ik mee.
"Ik twijfel of ik helemaal naakt ga vanavond. Ik heb een lelijke kont, waar ik me in schaam." laat ik A nog weten. "Er zullen wel hoekjes zijn waar niemand je ziet, maar het gevoel moet er zijn he, begrijp da volledig." voel ik A me enigszins geruststellen.

Ik ben nog onervaren op heel wat vlakken. "Wijs me aub op mijn fouten en tekortkomingen, ik ga ze met plezier goedmaken! Ik sta open om bij en aan te leren." deel ik mee. "Ik wijs je op je fouten en geef je kansen ze te verbeteren." krijg ik het antwoord.
"Onervaren, laat me toe te zeggen, dat ik onervaren ben wat jou betreft, samen zoeken naar uitersten, toch leuk." oordeelt A eerlijk.

Ondanks alles, ondanks een gevoel dat A wel ok is. (dat merk ik aan zijn vragen, deels voorbereiding) heb ik voor de zekerheid toch enige veiligheid ingecalculeerd. Zo heb ik K gevraagd, voor evt check. Zo heb ik V gevraagd om in noodgeval taxi te spelen. Ik verwacht niet dat het nodig is. Het geeft mij een veiliger gevoel. "Ik keur het zeker niet af, je kent me niet dus moet je wel een back up hebben." toont A begrip. "Voor hetzelfde geld lukt het niet tussen ons he, moeten we beiden back-up hebben." grapt A nog.
A leest mijn dagboek. "Dieper in de kronkels in je hoofd aan het dringen. Je leren kennen. Niets anaal heb ik zeker onthouden." merkt hij op. Fijn om te merken dat iemand enige moeite doet, al is het maar voor een gelegenheidsspel.
A haalt er echter meer uit dan ik verwachtte. Of tenminste, ik stond er niet bij stil dat A er wel es meer kon uithalen... Hij leest mijn pijn. Heb ik dit zo voelbaar omschreven?

"Als ik in je auto stap, dan pas ben je mijn D. Tot we afscheid nemen. Dan ben je D af :)" deel ik A mee.

De belangrijkste dingen gezegd zijnde, breng ik de namiddag door door mijn huisje op te ruimen. In de vooravond denk ik een lekker warm olie-badje te nemen. De black-dress code, nageltjes zwart maken. Ms een speelse tint toevoegen en mijn haar in 2 staartjes binden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten