17 - Daddy

Daddy, zoals ik hem voorlopig noem, heeft mij om feedback gevraagd. Is er een betere plaats dan mijn dagboekje om dit te doen? Ik weet alleen niet zo goed wat te zeggen, ik heb geen ervaring met age-play. Wat komt er allemaal aan bod binnen dit aspect? Is het iets dat mij ligt?
Daddy heeft uiteraard bepaalde verwachtingen. Aangepaste kledij. Daar heb ik me al wat op voorzien, ik heb simpele witte slipjes gevonden met een strikje. Kniekousen. En stof voor een rokje. Dat ga ik zelf maken. T-shirt of truitje vind ik later nog wel.
En dan... hoe begin je er aan...
Wel, ik laat het aan Daddy over, ik laat me leiden. Van het heen ik ga ervaren, kan ik concluderen of het me al dan niet ligt. Want hoe kan ik weten hoe iets smaakt als ik het nog nooit geproefd heb? Wat ik wel heel erg apprecieer, Daddy dringt zich niet op, dringt zijn mening niet op, geeft me inspraak! Vind ik wel belangrijk!
Zelfs als zou ik iemand ontmoeten en naar een 24/7 toe groeien, ik wil dat er met mij rekening wordt gehouden. Ik wil en kan en zal ver en heel ver gaan. Maar dan op mijn manier. Van zo dat ik voel dat er iets schort, haak ik af.
Dat is bij Daddy niet het geval.
Beide partijen moeten zich goed voelen, en blijven goed voelen. Dat is het voornaamste.
De rest laat ik invullen. Ik reken op de veiligheid van de code-woorden. Ik reken op vertrouwen, dat zich nog verder moet opbouwen en ik reken op gezond verstand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten