6 - red and bleu

Gister avond had ik afgesproken met V. Ik mag hem wel tot mijn vriendenkring rekenen. Het was al geruime tijd geleden dat we nog hadden afgesproken. Intussen is er natuurlijk wel Skype en sms contact geweest.
Ik had hem gevraagd of hij zin had in een sessie. "Goed idee van je!" bevestigde hij me. Hm, ik loop soms over van de goede ideeën :-p
Na weer es een luie dag gehad te hebben, ik begin er een slechte gewoonte van te maken... na een super lekkere warme douche (vergeet ik me toch wel te scheren :-s, opnieuw de douche in dus), klopte V aan mijn deur aan.
Hehe, ik was best blij hem te zien. Een knuffel, een kus, kom binnen, zet je, iets drinken?
We hadden toch wat bij te praten. Mijn geduld werd ietsje te lang naar mijn zin op de proef gesteld, ik nam initiatief en sarde hem wat. Hij ging er graag op in.
We maakten elkaar hitsig, zijn handen gleden over mijn buik, mijn borsten, mijn billen, mijn kut. Zijn vingers bespeelden mijn clit. Ik kon er enkel maar van genieten, en zei het spontaan luidop. Mijn opmerking bracht V aan het lachen. Hij kleedt me uit, en ontkleedt zijn bovenlijf.
Hij streelt me, kust me, plaagt me, maakt me warm, ik laat mijn handen over zijn lijf glijden, druk mijn lippen op zijn lijf, we liefkozen elkaar ff. Het blijft echter niet zacht, zijn handen komen kletsend op mijn billen. Stevige klinkende patsen... Hij kleedt zich helemaal uit.
Het duurt niet lang voor hij zich in me laat glijden. Hij neukt me krachtig. Hij neukt me lekker. Missionaris houding wordt afgewisseld met doggy-style. Dit is zoveel hotter. Ik verzet me om niet spuitend klaar te komen.
Gemakzuchtig blijf ik op mijn buik liggen na zijn orgasme. Ik hoor hem rechtstaan, hij doet zijn jasje af. Veiligheidshalve had ik hem laten weten te voorzien van condooms.
Ik zie hem richting de deur gaan, daar had hij zijn attributen opzij gezet. Afwachtend, uitkijkend, nieuwsgierig, vooral verlangend volg ik hem met mijn ogen.
Koude lucht beroert mijn kont. Stroken aaien mijn billen. Pets, daar is de eerste klap van de flogger. V floggert mijn ganse lijf warm. Hij haalt er de paddle bij. Tikje hier, tikje daar... De paddle en de flogger spelen om beurt op mijn lichaam. Warme, harde en zachte slagen komen neer. Af en toe een gemeen pijnlijke die mijn gezicht tot grimassen trekt. Ik druk mijn gezicht in mijn kussen om het schreeuwen te smoren.
En dan draait V me op mijn rug. Het bekende zweefgevoel begon mij in zijn macht te krijgen. "Nee, nee, nog niet, ik kan wel meer hebben dan dit!" Flogger op de binnenkant van mijn dijen, flogger op mijn clit. Hm, dit is lekker. De paddle komt ook op mijn dijen... Ik ga... Ik hou niet vol. Ondanks mijn verzet wint de roes. Een gevoel van gelukzaligheid overvalt me. V ziet het. Hij ziet het voor ik er helemaal heen ga. Hij komt naast me liggen. Zijn warme sterke lichaam biedt een veilige geborgenheid.
Hongerig naar meer, kom ik snel terug tot mijn positieven. "Geef je het op?" tart ik V. V lijkt niet direct aanstalten te maken. Hm... Ik sta recht. Oeps, licht in mijn hoofd. Ik ga naar zijn attributen. V kent me al. Voor ik nog maar een hand kan uitsteken staat hij naast me. Toch zet ik door. Ik vind en neem zijn handboeien. Geen idee hoe, maar V krijgt me weer op de matras. Vol plezier, omdat ik de boeien in mijn bezit heb, onderweg nog de rijzweep in mijn handen heb weten te krijgen, daag ik hem uit!
Als een kind steek ik mijn duim in mijn mond. Van onder mijn wimpers kijk ik hem uitdagend aan. Ik haal de boeien uit hun zakje, de rijzweep zwier ik uitdagend heen en weer. V blijft mij alert aankijken. Ik weet dat hij op een zwak moment wacht.
Ik moet onbewust mijn ogen van hem afgedraaid hebben, want hij graait me de rijzweep uit mijn handen.
Verdorie...
Ik open de boeien, en tracht die rond zijn enkels te sluiten. Vergeefse moeite. Ach ik weet wel dat ik niet win van hem. Maar ik vind dit zo leuk!! Brat als ik ben, ga ik verder. Ik wil die boeien aan zijn lichaam zien! Stom van me. Van zo ik een move doe, tracht hij de boeien uit mijn handen te grijpen. Ik blijf pogingen ondernemen. V is sterker dan mij, hij houdt mijn polsen vast, ik kan niet anders of de boeien loslaten, en dan voel ik ene om mijn pols. Hij draait mijn handen op mijn rug, en daar zit ik dan. Op de rug geboeid. Hij duwt me op bed, op mijn rug. Fjew, dit is onhandig. Ik zoek een betere positie, wat helemaal niet lukt. Integendeel, ik duw de boeien strakker aan. Ik weiger toe te geven, ik weiger te vragen om los te maken. De boeien geven me een kick. De flogger komt weer op me neer. Aan mijn grimassen ziet V dat het te strak is. Hij vraagt het me. "Hoe moet je dat vragen?" "Met alsjeblief?" geef ik aan. "Mogen de boeien alsjeblief los?" vraag ik dan toch maar. V doet de boeien uit. Ze laten afdrukken achter op mijn pols. "Gaat het?" vraagt V, wrijfend over mijn pols. "Ja ze!" antwoord ik stoer.
Ik kan me niet direct herinneren wat er nog exact gebeurde, maar ik weet wel dat mijn lichaam begon te schokken. Nee he, ben ik weer gaan roesen? Ja dus, ik trek mijn knieën op, ik krijg het koud, ik vlei mij tegen V aan. Och ik heb hem nodig! Ik heb nood aan zijn strelingen.
Ik draai me om, en vlei mijn gezicht tegen zijn borst. Ik zoek tederheid en warmte. Kennelijk was de nood en behoefte groter dan ik dacht.
V geeft het me.
Opnieuw geniet ik van het lichamelijke contact.
Ik vraag om intimiteit door hem te strelen, mij aan te bieden, hem te kussen. Mijn lichaam vraagt wat mijn taal zwijgt. Zacht en teder komen we tot intimiteit. Dit keer zit ik bovenop. "Rijden!" gebiedt hij. Argh, dit is niet mijn ding. "Ik heb geen rijbewijs." probeer ik lachend. "Rijden!!" herhaalt V.
Het laatste bochtje neemt V over, en rijdt hij.
Ik lijk niet genoeg te krijgen. In al mijn onstuimige enthousiasme, stoot ik tegen zijn knie. "Loempe!!" schalt er in mijn achterhoofd. Time-out voor V.
Na een voor mij heerlijke sessie, waar ik dus meer nood aan had dan ik dacht, sluiten we de avond af.
Met een rood gloeiende kont, enigszins gevoelig, ga ik naar bed. Hier mag ik blauw verwachten. En ja hoor, deze middag, toen ik mij douchte, spiegelde ik me. Opzij van mijn bil een blauwe plek, en op mijn bovenarm ook. Ik had meer blauw verwacht. Pijn? Geen beetje. Heb ik een sterke kont?! :-D

V, dank je wel. Dank je wel om mijn noden weg te floggeren. Om me in mijn behoeften te voorzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten