10 - roesslaap



Gisteravond.
Rond 20u is Meester bij me aangekomen. Ik wachtte Hem naakt op. Verrassing...
De pc stond aan, de budget-benodigdheden lagen klaar, dus na E/elkaar geknuffeld en gezoend te hebben kon Meester aan de slag, en ik gaan douchen.
W/we gaan S/samen een hapje eten in een bistro, om daarna naar Zijn appartement te rijden.
Daar aangekomen, leg ik mijn handtas opzij, doe mijn jas uit, en sta wat te dralen. "Doe maar je kleren uit." zegt Meester. Zonder commentaar doe ik wat mij gevraagd wordt. Hij komt achter mij staan. Ik vlei me tegen Hem aan, mijn kont wat achteruit geduwd. Hij is groter en breder dan mij, ik geniet van zijn aanwezigheid. Zijn handen dwalen over mijn lichaam, terwijl Hij me naar het midden van de living loodst.
Ik krijg de blinddoek om. Pols en enkel boeien vinden eveneens hun weg naar mijn lichaam.
"Blijf staan." hoor ik.
Ik hoor gefriemel, heen en weer geloop.
Touw wordt om me heen geknoopt. Waarna ik op mijn knieën moet. Het bit komt in mijn mond.
Ik zit op mijn knieën, voeten aaneen gebonden, bovenbeen aan onderbeen vastgezet, armen tegen mijn lijf gedrukt door het touw.
Meester voelt mijn opwinding. Ik voel zweepjes. Ze komen weer behoorlijk hard aan. Ik wurm me op mijn kont. Niet bepaald handig zoals ik gebonden ben. Mijn hoofd wordt door Meester Zijn onderbenen vastgehouden. Mijn kutje wordt bewerkt met de strokenzweep. (denk ik) Auwch, pijnlijk. Ondanks het bit, roep ik het uit.
Het vibrator eitje wordt ingebracht. Meester speelt met de bediening. Af en aan... Ik voel een orgasme naderen. "Niet klaarkomen he!" zegt Meester. "Of je kut gaat pijn hebben." "Deuh..." Ik tracht mezelf in bedwang te houden. Tot de bediening, die ook vibreert op mijn clit komt. Ik kan niet meer... Ik schreeuw mijn orgasme.
Iets tikt op mijn kut. "Wat is dat? Dat doet pijn." merk ik op. Plots besef ik dat Meester met het radarwieltje over me rijdt. Getver... Ik concentreer me verder op de vibratie. Ik voel hoe de space shuttle alweer zijn deuren opent.
En ik geef toe. Ik ontspan, voel niets meer, voel de zwaarte van mijn lichaam.
Meester doet verder, ik heb Hem al gezegd dat Hij mag doorgaan als ik weg ben. Dat doet Hij. Maar wat Hij ook doet, ik reageer niet meer.
Het bit gaat uit. Mijn bovenarmen worden losgemaakt. Ik heb koud, en voel me rillen. Het touw rond mijn benen wordt me ontdaan. Ik rol ineen.
De blinddoek gaat weg. Ik blijf koud hebben.
Tot Meester de deken op me legt.
Ik sidder en beef, mijn lichaam trekt en duwt, ik shake,
Meester kalmeert me. Ik val weer in de rust.
Ik hoor iets met plastic... voel paniek, reageer panisch,
opnieuw hoor ik Meester Zijn kalmerende stem.
Tranen...
Ik ben helemaal van de kaart. Als ik mijn ogen open doe, zie ik Meester, maar het is duister, en ik lijk dingen anders waar te nemen. Ik laat me weer meeslepen in mijn roes.
Vermoeidheid speelt ook parten. De roes en de slaap dwalen om me heen. Vanuit mijn roes voel ik me in slaap vallen. Vanuit mijn slaap voel ik me uit mijn roes ontwaken. Ik val van het een in het ander.
"W/we gaan naar bed, daar lig je op een matras, ipv op de vloer, en onder de dons. Kom, je bent in slaap aan het vallen." hoor ik Meester.
Mijn hersenen horen, maar reageren niet.
Meester tracht me recht te zetten. Mijn rug blokkeert, en doet pijn. "Auw, dat doet pijn." zeg ik. "Er is hier niets dat je nog pijn kan doen." zegt Meester. Hihi, ik vind het grappig, maar vind de kracht niet meer om Hem op mijn rug te wijzen.
Naar boven... Vraag me niet hoe ik het gedaan heb, maar ik ben boven geraakt. Ik heb me op bed gegooid. En ben weer dieper in mijn roes gegaan...
Waarna ik in slaap ben gevallen, tegen mijn Meester aangedrukt.
Midden in de nacht, 3u, schiet ik wakker. Helemaal wakker. Meester snurkt zacht. Mijn handen dwalen over Zijn lichaam, tot ik Zijn lid vind. Zachtjes trek ik Hem, wind Hem op. Ik hoor Hem kreunen, hoor en voel Zijn opwinding. Hij wordt wakker, en neemt over. Hij komt binnen in de warmte van mijn kut.
Mijn keel doet pijn. Meester is zo lief om een pijnstiller te halen, en een glas water. Ongevraagd heeft Hij mijn gsm ook mee die nog beneden lag.
W/we vleien O/ons weer tegen elkaar, en het duurt niet lang voor ik de slaap weer vat.

Om 9 uur word ik wakker, sms wat, om dan uit bed te komen. Ik voel me nog half versuft. Hopelijk maakt een douche me wat wakker.

Na de middag bericht ik Meester: "Meester, Gister gaf Je me wat ik niet verwachtte. Gister zorgde je voor me zoals ik niet vaak heb ervaren voor ik Je kende. Dank Je wel daarvoor!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten