24a - happy 2e birthday


Ongemerkt is er 2 jaar voorbij. Twee jaar intens bloggen. Open en bloot.
Twee jaar met mindere momenten,
twee jaar met heerlijke periodes.
Happy second birthday!!
een katoenen jubileum

Een terugblik
maart '14: verwerking en plaatsing DI

april '14: kennismaking met Duality. Speelmoment met Hem. Een Meester naar mijn hart. Enkele losse date's. Tot ik een daddy ontmoet. Ook met hem zijn er speelmomenten. Hij weet me te verwennen, behandelt me goed. Tot ik op een persoonlijk probleem stuit.

mei '14: Ik lijk een zoektocht aan te gaan...een emo-roller-coaster.

juni '14: ben ik een jaartje actief op fetlife. Ik vind Vadertje. Vadertje van wie ik zorg en interesse voel om mij als mens, niet om mij als sub. Ik ontmoet Jack. Ik spreek af om naar Tommies te gaan, mijn eerste parenclub ervaring, maar ook mijn eerste suspension!

juli '14: kennismaking met Sir. Consideration. En een ontevreden gevoel. Ik voel me overrompeld. Ik mis me-time. Ik snak ernaar verliefd te mogen worden.

augustus '14: Ik geef een stukje prive vrij. Ik geniet van het single zijn.

september '14: Date, met hoop... die algauw ontploft en op niets uitloopt. Ik geef niet op. Een zoekertje, een reactie, een mailcontact. Vadertje is nog steeds veelvuldig in mijn leventje, en heeft een fantastisch verhaal geschreven, vadertjes mindplay.

oktober '14: Ik ontmoet Vadertje. Er is nauw mailcontact met S. Ik ontmoet S. Ik aanvaard zijn gedragsregels en zijn blauwe collar. Ik krijg een 1e opdracht. Een 2e opdracht bereidt me voor op zijn komst. Ik lijk betoverd. We ontdekken elkaar. Ik test. Er is een eerste echte sessie. Vlindertjes fladderen in mijn buik. We bezoeken samen het fetish festival.

november '14: Ik doe mijn beklag over mijn ex. We ontdekken club Valentino. We ontdekken eveneens club Acantus. Ik zoek en krijg steun bij Meester. Mijn werkpuntjes worden blootgelegd. Dagdagelijkse bezigheden vinden hun tijd en plaats. We genieten een weekendje Hasselt, bezoeken onze eerste munch, en sluiten af met een bezoekje aan de erotica beurs. Ik tart, en drijf het ver, ik word er hard voor gestraft. Mijn verlangen naar hem blijft. Ik ga een stapje verder door hem toegang te geven tot mijn fetlife profiel.

december '14: Meester laat me vanille genieten. Ik uit voorzichtig mijn gevoelens. Emoties zijn heviger, intenser. We bezoeken club Exotica. Twijfel blijft een onderliggend iets. Meester versiert me met kerst rode billen. We bezoeken boetiek Coco Lamar. Kerstcadeautjes worden uitgewisseld. We bezoeken de villa van Mr Taurus. Ik daag Meester uit om door te gaan in club Valentino.

januari '15: Opnieuw een kink in de kabel door mijn gedrag. Meester vraagt me twijgjes te sprokkelen. Ik ga in de clinch met mezelf. Ik gooi mijn angst en twijfel op fetlife, en krijg heel wat bruikbare reacties. Opnieuw een kink, waar ik heel diep ga. Samen gaan we op huizenjacht. Griep overvalt mij. Meester bindt mijn handen voor een nacht.

februari '15: Ik worstel met mezelf, loop ziek, voldoe niet aan Meester. We bezoeken de erotica-beurs in Gent. Opnieuw ontvang ik straf. We gaan samen wandelen, en ontdekken Place de Nous. Ik stel u graag mijn Meester voor. Onze relatie wordt onder de loep genomen. We bezoeken de body en beauty beurs in Antwerpen. Subje speelt proefkonijntje.

maart '15: Een gezamelijk weekend om te poetsen, te wandelen, een sessie. Ik ontvang een opdracht om buideltasjes te maken. De blog lijkt wat stil te liggen. We gaan '50 shades of Grey' bekijken.

1st birthday: happy first birthday

Geen opmerkingen:

Een reactie posten