30 - groeit


Waarom ontkennen?
Ik hou van wat positieve aandacht.
Waarom negeren?
Dat ik liefde wil voelen en ervaren.
Waarom zwijgen?
Omdat ik stuiter en verlang?

Ik droom van een romantische kinky toekomst. O ja, het gaat heus wel samen hoor. Ik denk dan nog maar aan de ceremonie die bij de vaste collar gaat.

Hij die alle contact weigert, ik die meer en meer afstand neem.
Hij die mij zonder beloften contact toeliet, ik die maar al te goed aanvoelde, dat hij geen nee durfde zeggen.

Ik die mijn touwtjes een per een in handen neem, ik die die touwen stevig ineen draai, tot een sterke kabel. Een kabel die mij leidt en helpt. Een kabel die me ondersteunt, een kabel die me wegwijs maakt.
Dingen die ik uit het oog verloren was, tracht ik te hernemen. Door omstandigheden, meer vrije tijd, die ik nu weer kan invullen met creativiteiten.
De crea groep waar ik me weer wil bij aansluiten, het kantklossen dat ik wil hernemen. En zo geleidelijk weer opbouwen naar wat ik heb laten vallen.

Een afspraakje hier, een feestje daar.
Als single en unpartnerd, unowned, heerlijk genieten van de komende zomer!

En dat begint vandaag,
dat begon gister
en dat gaat verder morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten