25 - open brief


Er is zo veel gebeurd.
Ik ben echter niet van plan om hier mijn leventje dag per dag bij te houden.
Deze blog is bedoeld om bdsm-gerelateerde zaken in kwijt te kunnen.
Ondanks dat mijn sub zijn in mijn dag dagelijkse leventje zijn weg vindt, tracht ik toch enige scheiding te houden.
Ik blijf schrijven, ik blijf alles van me aftypen. Maar het zal elders zijn. Een andere blog, niet voor iedereen toegankelijk.

Ik wil al mijn trouwe lezers en volgers bedanken. Jullie horen me nog...
Ik moet en ga me eerst op mijn prive en mijn kids concentreren.

xje
doerga

2 opmerkingen:

  1. Ik wil je veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd..probeer jezelf op de rails te krijgen en de pijn word mettertijd.minder..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx pop, maar ik geef het niet zomaar op... Al heb ik nu andere prioriteiten.

      Verwijderen