28 - druppelend besef


Het besef druppelt binnen. Hij die weigert te antwoorden, ik die voel meer en meer afstand te nemen.
Stilletjes aan laat ik mezelf toe verder te gaan.
Op fet, heb ik aangepast en toon interesse in events.

Vandaag viel best mee. Ik herneem contacten die ik wat verwaarloosd had. Ik plan uitstappen. Ik wil op stap, en zoek actief wat waar wanneer.

Mijn vrolijke ik verjaagt meer en meer mijn pijn en tranen. Vandaag nam positief en tevreden de bovenhand. 
Alles valt rustig aan op zijn plaats. Vasthouden...

Hier en daar leg ik rustig aan contacten. Niets verwachtend. De lat nog hoger leggend. En heel goed aangevend wat IK verlang. 
Fouten zijn er om uit te leren. Misstappen zijn er om even terug te stappen, en dan de goede richting uit te gaan.

Baas An Iets
ik verwijt niets. Maar niet enkel ik ben in de fout gegaan.
We konden elkaar al langer niet meer volgen, niet meer voldoen aan elkaar. 
Spijtig dat het op deze manier moest aflopen,
maar we hebben beiden, elkaar een ticket voor de afloop gegeven. 
We hebben beiden dit ticket gebruikt. 
Niets is zomaar,
alles heeft een reden.
Het lot, zegt mijn emo-zijde.
Ik hoop dat je toch nog toegeeft in een prive ontmoeting
om toch een laatste afsluitende face to face babbel te hebben.
Je herneemt je leventje, waar je groot gelijk in hebt.
Wat mij ook heel veel duidelijk maakt,
waar ik me na lang denken en piekeren bij neerleg. 
Het is mooi geweest
waarvoor dank.
d

Geen opmerkingen:

Een reactie posten