10 - new toy



"Drrrrrrrringgggggg........." doet de bel.
"Hallo?" vraag ik aan de parlofoon.
"De postbode met een pakket", weerklinkt het.
"Ha, is dit het verwachtte doosje?" Denk ik bij mezelf.

Vorige week heeft Meneer mij een link doorgestuurd met de vraag te bestellen. Ik, het nieuwsgierig aagje, heb natuurlijk eerst verder dan de link rondgesnuffeld. Ooooch, wat een heerlijke toys zag ik er.

Gister heeft de postbode het mij gebracht. Een klein doosje. Met daarin, een speculum. Zoals Meneer mij had opgedragen. Ik had er nog glijmiddel bijbesteld.
Per sms bracht ik Meneer op de hoogte van het aangekomen speeltje. Of ik al gekeken had, vroeg Meneer? Deuh... Natuurlijk wel. Meneer kent me intussen wel al zo goed om te weten dat ik een nieuwsgierig ding ben. En ontkennen kan ik ook al niet. Het hart ligt me op de tong. Heb ik gisteren nog bevestigd gekregen in een gesprek op school.

"Hoe laat mag ik je verwachten vanavond?" vraag ik.
"Vanaf 21.30u." antwoordt Meneer.

21u, ik ruim de living wat op, zet de speelkoffer klaar, ga lekker douchen, tandjes poetsen, me scheren. De wax heb ik afgebeld, omdat ik dat gesprek had.
Maandag had ik geshopt, met kinky thoughts. Ik had een jas nodig, en intussen heb ik kousen en laarzen gekocht. Na het douchen kleedde ik me dus in de hoop Meneer te verrassen. Een string, korset, kousen, laarzen. Ik was mooi op tijd klaar.

Ik stuurde Meneer nog een sms met info om de poort te openen, en dat hij de auto langs achter kon parkeren.

"Je ontvangt me naakt... Ik ben er zo." sms't Meneer.
"He he, heb ik net iets leuks aan." reageer ik.
"Laat aan dan voor nu." geeft Meneer toe.
"Thx, ik hoop dat het je wat kan bekoren."

Ik heb mijn kamerjas aan, proberen de nieuwsgierigheid van Meneer te wekken.

Kaarjes aan, living naar tevredenheid, wat muziek op de achtergrond, ik zal toch weer es wat passender muziek moeten zoeken, meer sfeervol. Maar mijn pc staat op de wachtlijst voor het bejaardentehuis, ik wil die niet te veel niet meer belasten.

Ik hoor Meneer oprijden.
Hij komt binnen.
"Hallo, hoe is het?" "Goed, druk", vangen we een gesprekje aan. Wat over en weer informeren hoe de dag was.

"Doe maar af, toon maar wat je aanhebt"
Ik doe de kamerjas af en zie Meneer zijn ogen spreken. Maar ik haal er niet uit wat. Schrikt hij nu? Staat het Meneer niet aan? Had hij het niet verwacht?
Ik heb nu eenmaal geen mooi lichaam. Ik vrees dat wat ik aanheb het benadrukt.
Vlak af vraag ik het Meneer. "Voor mij hoeft het niet, eens op en weg, maar niet constant" antwoordt hij.

"Ga maar op je knieƫn. Handen voor je." Meneer bindt mijn handen aaneen. Hij hangt er nog een touw aan, en trekt mijn handen achter mijn hoofd. Zoals Meneer staat, achter mij, kan ik met mijn handen voelen. Voel ik nu de gsm of zijn opwinding? Ik geniet.
Ik hang met mijn handen als aan een leiband, en Meneer neemt me mee naar de matras. Hij blijft het touw vasthouden. Misschien zou een halsband met leiband handiger zijn denk ik bij mezelf. Ik ben niet van plan te vragen wat en hoe ik het wil. Het lijkt mij veel leuker om te zoeken en te ontdekken. Laat mij maar ondergaan.
Op de matras, doet Meneer me de blinddoek aan. Hij bindt mijn handen opzij van de matras aan de hengseltjes vast. "Dat is aan beide zijden he," reageer ik behulpzaam. Maar ik hang al vast.
Meneer verwent eerst mijn borsten. Trekken en draaien aan mijn tepels. Opwinden met de vibrator. Zowel tepels als mijn poes komen aan de beurt. Als een kwajongen met zijn speelgoedtreintje speelt Meneer met mij en de toys.
Natuurlijk windt het me op, hmmm... heerlijk.
Ik voel iets koud over mijn lichaam dwalen. De speculum. Een voor mij nieuwe ervaring. Allee, ja, bij de gyneacoloog wordt dat ook wel gebruikt, maar in het bdsm gebeuren is dit nieuw voor mij.
Meneer brengt het in. Vraag me niet wat Meneer daar allemaal uitspookt. Ik kan enkel maar voelen. Een koud speculum in me, dat me wat uitrekt. Een lekker gevoel. De vibrator windt me mee op.
Zijn dat balletjes dat ik voel? Geen idee.
En dan weer iets koud. Water!! Meneer maakt een zee van mijn kut. Een kut vol water, waar hij de balletjes in klotst. Maar ooooch, wat is ook dit lekker.
Meneer tracht mij koel te blazen tussen mijn benen. Vergeefse moeite.. Ook dat windt op.
Een orgasme blijft niet uit.

Zoals ik het nu schrijf, herbeleef ik alles opnieuw in gedachten. Goh, Meneer, brei daar aub een vervolg aan! Ga een stap verder! Dit is zo lekker. Ik voel me zo verwend!
Of dit het pure bdsm gebeuren is? Nee. Ik word zelf teveel verwend daarvoor! Maar mij niet gelaten, ik laat Meneer met mijn lichaam spelen en experimenteren, hij geeft mij opwinding en lust, ik geniet. Ik denk en hoop dat Meneer er ook van geniet.

Meneer haalt het speculum weg. Het water floept uit me. "Mijn bed", denk ik...Dat wordt letterlijk en figuurlijk een natte nacht.
Meneer is opgewonden en brengt zijn gezwollen lid in me. Niet snel genoeg naar mijn idee, ik duw mijn heupen omhoog. Ik wil Meneer voelen, diep in me. Op me. Bij me. Ik hou van lijfelijk contact.

Mijn handen komen los, ik kan immers niet stil liggen. Ik ontdoe me van de touwen, doe de blinddoek af en kijk Meneer aan. Hij heeft prachtige bruine ogen. Ik kijk graag naar gezichtsuitdrukkingen. Maar lang kan ik niet kijken. Ik voel alweer een orgasme komen, en met gesloten ogen geniet ik, laat het over me heen komen.
Ik neem Meneer bij zijn kont, en duw hem in me. Ik neem hem bij zijn t-shirt en trek hem naar me toe.

Ik draai me wat op mijn zij, Meneer herneemt zijn positie, slaat een arm rond mijn nek en houdt me in een wurggreep. Oooch, wat is ie lekker.

Naderhand liggen we samen, na te genieten. Stout als ik ben, ga ik Meneer weer pesten. Zijn nek he... Ben ik een kleine vampier? Ik zet graag mijn tandjes in Meneer. Uitdagen, zien hoe ver ik kan gaan.
Hij weet me intussen van hem af het houden door me in mijn hals te nemen. Heftig, reageert mijn lichaam. Little crazy me kickt op de gekste dingen. Waar gaat dit heen leiden?
Om Meneer dan toch weer wat gunstig te stemmen heb ik hem nog gepijpt.

Als Meneer mij verder op deze manier leidt, opbouwt, kan ik, denk ik, ver mee gaan. Heel ver. Dingen die mij hard en heel pijnlijk lijken, trekken me toch aan. Rauwe lust, zie ik naderen.

Zelf zit ik vol ideetjes, willetjes en grilletjes, dingetjes... Dat aan Meneer zeggen, hm, dat lijkt mij niet mijn taak.
Het gaat er om elkaars lichaam, voor Meneer dat van mij, te leren kennen, zoeken, ervaren.
De spanning van wat gaat komen, welk effect het geeft. De verbazing van de belevenis en het genot. De prikkel naar meer...

Al bij al heb ik een goed gevoel over me. De momenten samen zijn vol genot en plezier. Meneer is absoluut niet overweldigend naar mij toe door constant contact te zoeken. Desondanks dat er toch een dagelijks sms - skype - mail contact is.
Mijn verlangen is bevredigd. Mijn vraag om aandacht wordt beantwoord in de voor mij perfecte maat. En Meneer is los (te los) zodat ook ik kan testen...
Wie is hier de onderdanige?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten