3 - met drie

Hello...
Goodbye...
Mijn tekort aan aandacht van T heeft me opnieuw op weg gezet.
Kwaad, teleurstelling, hebben elkaar afgewisseld. De letterlijke vraag om aandacht word helemaal genegeerd. Mijn opmerking dat ik mij voelde afhaken kreeg ik eveneens niet beantwoordt.
Tja... dan trek ik daar mijn conclusies uit en zoek ik elders om aandacht. En natuurlijk vind ik het ook!!
De sites die ik al kende werden opnieuw doorgenomen, enkele advertenties die me aanspraken heb ik op gereageerd. En natuurlijk zoals overal, leg je contacten, mailcontacten uiteraard om te beginnen, en blijft het soms bij die ene mail. Maar niet bij Tt. Een vrouw, eveneens aan de kust. Met een Mr. Wat heen en weer gemail, vragen op en af.
Van haar heb ik een link gekregen waar gechat wordt. Nieuwsgierig als ik ben, heb ik die bezocht. Als vrouw op een chat heb je direct heel veel reactie. Hm, leuk, dat streelt toch wat mijn ego. Maar, ik ben en blijf voorzichtig na mijn teleurstelling in T, en mijn illusie rijker.
Nu ik het zo overdenk, had ik het op voorhand moeten weten door een van zijn reactie's op mijn sms toen ik op weg was voor de date...
Die link... Ja, ik heb er enkele leuke personen ontmoet, en toegevoegd op skype.
Ik heb er een afspraak kunnen versieren, maar na het uitwisselen van de gsm-nr's, werd ik overstelpt door sms'en. Een contract werd me doorgemaild. Ik trachtte die persoon toch heel duidelijk te maken dat ik hem eerst wou ontmoeten voor ik verdere afspraken ging maken. Maar kennelijk had ie daar geen oren naar, ie bleef mij overweldigen. Tot ik blokkeerde... tot ik de afspraak afzei. Kreeg ik dan nog 8 sms'en in anderhalf uur om mij te overtuigen. Nee, niet op die manier. Aandacht aan mij geven, ja graag!!! Maar slorp mij niet helemaal op he.
In al mijn impulsiviteit heb ik afgesproken met Tt.
Woensdag avond... Ik ga naar Tt, haar meester komt ook nog af. Gewoon wat babbelen, kennismaken...
Douchen, kleden, bussen, trammen...
Ik heb absoluut geen idee hoe laat de bussen 's avonds rijden. Het is dan ook niet te verwonderen dat ik mijn bus net gemist ben, als ik aan de halte kom. Ik sms Tt, dat ik de bus kwijt ben, of haar mr mij wil komen halen. En ja hoor, ik heb een taxi :-)
Samen rijden we naar Tt. Ik vuur vragen op meneer af. Ocharme...
Aangekomen bij Tt, een spontane warme vrouw. Meneer is eerder afwachtend, rustig.
Tt had haar helemaal moeten volschrijven, en de stift in haar kut steken.. Daar zit ik dan... toe te kijken hoe Tt haar beschreven lichaam toont.
Dan moet die stift er uit... Tt moet de stift er laten uithalen... Door mij!!?? Mijn eerste moment van gene, en na mijn gewoonlijke tegenprutteling heb ik het gedaan he.
Meneer is wat bezig met Tt... Ik voel mij niet zo heel gemakkelijk als toeschouwer. Ik ben daar, zonder verwachtingen, mij openstellend voor wat komt.
Meneer vraagt mij, mij uit te kleden. "Ik"?? "Ja"!! Ik word dus betrokken in het spel... Er worden wasknijpers op onze borsten gezet. Ik moet het bij Tt doen.
Ik heb dus absoluut geen ervaring met vrouwen. De eerste keer dat ik een vrouw haar borsten aanraak.
Na wat opwarming worden we naar de slaapkamer gestuurd. Op handen en knieƫn. Dat moet een grappig gezicht geweest zijn :-)
In de slaapkamer, Tt en ik hebben beiden meneer wat verwend, gepijpt... gelikt...
Hij leidde het spel wel goed, rustig, kordaat. Hij droeg Tt op mij te kussen... Nee!! Allee ja... Nee, ik had toch een zekere gene over me. Ja, ik ben bi-schierig!! Kus... Mmm. Lekkere kus!! We bleven doorgaan, Tt en ik. He he, ze kust lekker.
Changement van de posities, Tt op de rug, ik tussen haar benen, meneer achter me, hm, vind ik wel lekker, ik vleidde me toch ff in zijn armen. Meneer geeft mij de zweep, ik moet die op Tt gebruiken. He bwah, niet mijn ding, ik ben geen Domina. "Harder" gebiedt ie mij. Hij voelt mijn twijfel. Hij nijpt in mijn borsten om aan te geven dat hij het meent. Dus ga ik harder. "Proef haar maar." Euh?? Ik moet Tt likken. Doen dan maar. Met het topje van mijn tong verken ik haar kut, onervaren, maar ik tracht mij te baseren op waar ik van hou. Algauw lik ik haar helemaal, probeer ik dieper te gaan met mijn tong. Ik zuig haar schaamlippen tussen mijn lippen. Intussen neukt meneer me!! Heerlijk, wat een ervaring.
Achteraf hoor ik dat ik haar klaar gelikt heb!! Goh, wat een ervaring, en Tt dan nog es doen klaarkomen ook. Het doet mij groeien.
De rollen worden omgedraaid. Ook Tt likt mij. Ik streel intussen haar borsten. Ik laat me helemaal gaan.
Een trio... een droom, een fantasie, die waarheid is gekomen.
Terwijl meneer mij daarna neukt bespeeld Tt mij met de vibrator anaal... Oooch, ik kom helemaal geil. Wat wordt ik lekker verwend. Ik maak de beddelakens helemaal nat, ik spuit ze onder!!
Mega-knetter-boter-geil-heet ben ik.
Nadien zijn we samen gaan zitten in de zetel, nog wat napraten, over vanalles en nog wat.
Wat ik absoluut niet verwacht had, is mij wel overkomen. Een heerlijke avond met een warme lieve vrouw en een rustige leidende mr.
Op de terugweg hebben meneer en ik nog voluit gepraat! Getoetst naar de gevoelens rond de avond. Meneer heeft mij thuis gebracht, ik heb hem nog ff binnen gevraagd. "Kort dan, morgen is het vroeg dag." antwoordde hij.
Ook hier bij mij thuis is verder gepraat... Stout en ondeugend als ik ben...
Bij het afscheid heb ik nog een kus gevraagd. En gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten