22 - samen douchen

Mijn emoties tollen rond en rond en rond. Zo sterk als ik me gister ochtend voelde, zo zwak voelde ik me gisteravond. Wat ik wist dat zou gebeuren is gebeurd.
DI, mijn DI.

Een ganse dag geen sms-contact. Gister avond dan uiteindelijk wel.
Ik sms'te hem dat ik het lastig had. "Ik loop mega-ambetant, mijn hoofd die niet mee wil. Emotioneel. Verward. Ik heb nood aan een knuffel."
DI: "Waarom emotioneel en verward? xxx"

Mannen en vrouwen, 2 tegenpolen, we zullen elkaar wel nooit begrijpen...

"Sinds wanneer stuur jij kussen?" vraag ik, "omdat ik verder wil en tegelijk tegengehouden wordt. Omdat ik er een punt wil achter zetten en tegelijk niet," beantwoord ik zijn vraag.
"Je wil stoppen en toch niet? Waarom stoppen? Waarom doorgaan?" vraagt DI om uitleg.
"Op beide vragen, om het emotionele." antwoord ik.

DI is een kwartiertje later bij me. Ik weet niet goed hoe me te gedragen. Ik moet ff mijn positie zoeken, mijn gevoelens ordenen.
Hij vraagt me op de knieën te gaan. Hij woelt in mijn haren, ik steun tegen zijn benen. Dit voelt lekker.
Op handen en knieën laat hij me naar boven gaan. Hij wil douchen. Ik wil ook nog douchen.
Boven open ik weer het gesprek. De frustraties die ik voelde komen boven. Tranen vullen mijn ogen. DI trekt me wat tegen zich aan, streelt mijn rug, en ik kan me niet meer houden. Beschaamd om mijn tranen tracht ik de badkamer te ontvluchten.
"Ben je zo emotioneel?" is DI verbaasd.
"He hallo, ja dat zeg ik toch al de ganse week." antwoord ik.
Ik tracht me te beheersen, "Ga douchen." zeg ik.
"Nee, ik kan beter naar huis gaan." reageert hij.
Ik twijfel. Wat wil ik?
Na nog wat praten, krijg ik mezelf weer in de hand.
"Heb je touw?" vraagt DI.
"Beneden." zeg ik, en ga erom.
Terug boven zit DI op de rand van het bad te wachten. Ik vlei me tegen hem aan en geef zachte kusjes over gans zijn gezicht. Hij laat het toe en ik zie hem genieten. Ik vraag hem en krijg zijn bevestiging. Opnieuw vind ik een scheurtje in zijn pantser.
DI kleedt me uit. Hij bindt mijn handen op mijn rug, en zet me in de douche. DI regelt de temperatuur van het water, ik help wat, hij spoelt me nat, als een kind wast hij me...
Dan komt hij er bij. Hij maakt mijn handen los, zodat ik mijn haren kan wassen. Ik zoek zijn naakte lichaam, ik zoek het lijfelijk contact.
Hij duwt me weer op de knieën. Hm, uitnodigend wijst zijn lid mij aan. Ik ga graag en gretig op de uitnodiging in.
Na het douchen droogt hij me af. Het is de bedoeling dat ik hem drooglik. Onlogisch. Ik geraak echter niet overal, en blijf hangen...
"Kunnen we naar beneden? Daar is meer plaats." vraag ik.
"Ik ben nog niet droog." reageert DI.
Mijn kleine pestkop neemt de bovenhand. Ik zet mijn tanden in zijn vlees. DI weet al beter waar op en hoe ik reageer. Hij grijpt me bij de keel. Ik blijf uitdagen. Hij tikt tegen mijn wang. "Meer!" vraag ik. "Meer?" vraagt DI. "Ja, meer." De tikken op mijn wang worden harder. Hij opent mijn mond en laat er zijn speeksel inlopen. Hij slaat mijn borsten. "Dat mag harder." blijf ik leiden. DI neemt de haarborstel en slaat mijn tepels, mijn borsten, mijn kont. Enkelen komen goed hard aan. Mijn borsten zagen alvast rood. Ik geniet. 2 naakte lichamen, af en toe steun ik tegen DI aan.
"Je doet dat goed, meneer." geef ik aan. Geen reactie terug. "Je mag mij dat ook zeggen!" raad ik aan. Waarna hij het idd zegt.
"Ik heb dorst, kunnen we naar beneden?" vraag ik iets later. Intussen heeft de verwarming DI gedroogd.
DI bindt mijn handen weer op mijn rug. Omwindt mijn hals met touw. En zo gaan we naar beneden. Mijn ene hand kan ik losmaken, wat ik gedaan heb.
Beneden gekomen drink ik. Dan gebiedt DI me in de zetel. Af en toe trekt hij het touw. Onmiddellijk is er reactie, opwinding.
De opblaasbare vibrator wordt er bij gehaald. Wasspelden. DI brengt me tot enkele heerlijke orgasmes, waarbij ik het bijna uitschreeuw.
Ms klink ik verliefd, maar ik geniet intens van zijn aandacht, zijn lekker lijf.
DI neemt het condoom, (ik heb wat irritatie) en komt bij mij binnen.
Ik ga er helemaal in op, ik laat me helemaal meeslepen. Ik voel me helemaal bevredigd.
Ik heb wat moeite om weer helemaal wakker te komen. Ik voel DI over mijn ganse lijf strelen. Ik voel hem de touwen losmaken. Hij komt naast me in de zetel, ik draai me direct naar hem toe om opnieuw zijn warmte te zoeken.
We gaan opnieuw in conversatie. Opnieuw tracht ik binnen te dringen. Dit lukt maar deels.

Hij zet zich recht om zich klaar te maken en huiswaarts te gaan. Mijn kat J komt moeien. DI gaat er op in. Hij speelt met J. Opnieuw zie ik meer dan dat hij aan mij toont.
"Je mag dat met mij ook doen." reageer ik. Ik zie een warme DI. "Straks ben ik jaloers op mijn kat," grap ik.
Wat ik bij ons eerste contact al gevoeld heb, komt af en toe terug. Heel diep vanbinnen, achter zijn staalharde afscherming, schuilt een warme passionele man.
Ik wil en blijf pogen door die afscherming te breken. Af en toe, is er een scheurtje waar ik ff binnenglip. Als ik echter te rap binnenga, blijf ik haperen aan dat scheurtje, word ik keihard teruggegooid. Kan ik helemaal opnieuw beginnen.

Bij het afscheid overlaad ik DI met een spontane tsunami kussen.

Moe, tevreden, enigszins gerustgesteld, ga ik slapen.

Ik heb echter ook mijn zienswijze veranderd. De momenten die komen ga ik vastnemen en genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten