15 - sub van Mr


Gisteravond is Mr nog langsgekomen. Ik had er al weer enkele dagen naar uitgekeken. Zaterdag hadden we ook afgesproken, maar door prive-omstandigheden bij Mr is deze niet doorgegaan. Ik heb er nogal lastig op gereageerd. Heb ik er Mr door wakker geschud? Hij is ingegaan op mijn diverse vragen, waardoor ik mij een stapje vooruit voel gaan. Het heeft mijn geest alvast rust gebracht. En gister dus mijn lichaam ook.Vanaf 22u kon ik Mr verwachtten. Een avond-douche om me op te frissen, of eerder te verwarmen. Met het koudere weer is het zalig om onder een stroom van warm water te staan. Douchen vind ik sowieso zalig. Niet enkel om het wassen, maar het spoelt veel van mij af.
Rond 22.30 duwde Mr de deur open. Ik had die uit het slot gedaan.
Ik lag rustig op bed wat muziek te luisteren terwijl ik wachtte. Mijn bed is in de living, door plaatsgebrek.
"Kom maar hier, op de zetel," vraag Mr. "Op de knieën, kont naar mij." Meneer heeft iets met konten... Hij streelt en kletst mijn billen. Het zijn iets hardere kletsen dan dat ik al gekregen heb. De een komt al harder aan dan de ander. Maar ik kan er tegen.
"Al iets gedaan met de opdracht," vraagt Meneer terloops.
"Nee, ik ben de ganse dag niet thuis geweest." antwoord ik.
Mijn speelkoffer wordt opengedaan. Ik hoor Mr rommelen er in, en herken enkele geluiden.
De gagball wordt me ingedaan. Argh... Natuurlijk maak ik weer gebruik van de situatie om me wat tegen Mr aan te vleien. Hm, hij laat het toe. Super.
Ook mijn handen dwalen mee naar zijn lichaam. Een natuurlijke reactie van mij. Dit wordt niet toegelaten. Klets op de billen, tik op mijn hand, draaien aan mijn tepels. "Ok, ok, ik ga braaf zijn, Meneer." mopper ik.
Mr weet me weer lekker op te warmen. Hij is dol op het speculum, dit wordt er ook weer bijgehaald. En de opblaasvibrator!! Ik heb zoals gewoonlijk niet veel nodig. Heel lang duurt het dan ook niet voor ik in vuur en vlam sta.
Ik op de knieën, Mr brengt het speculum in. Hij zoekt iets in de koffer, en natuurlijk valt het speculum uit me. Tussendoor komt er nog hulp van de poes. Een jong kitten van een maand of 4 die onder mij doorloopt. Dat murmel speelt met mijn voeten, zet zijn nagels in mijn tenen, en proeft hoe voeten smaken. "Meneer, aub, zet de poes in de keuken." vraag ik. Meneer doet het. "Thx, meneer."
Op mijn rug in de zetel dan maar, het speculum weer in mij, dit keer blijft het wel zitten.
De opblaasbare vibrator verkent mijn lichaam. Mijn clit, mijn borsten, over de gagball. Och, wat is het lekker.
Mijn wang begint wat pijn te doen. Af en toe wrijf ik over mijn wang, maar ik ben nog niet direct van plan te vragen om de gagball uit te nemen. Meneer ziet het, en hij verwijdert de gagball. "Thx, meneer." Ik voel een onderhuidse tederheid van hem.
Hij brengt zijn lid tegen mijn mond aan, ik liefkoos hem. Opnieuw gaan mijn handen mee, over zijn billen, strelend. Opnieuw laat hij mij voelen dat dit niet gewenst is. Ik kijk hem smekend aan, maar nee, het helpt niet.
Mr duwt zijn hardheid tegen me aan, ik open mijn mond en voel en proef. Deepthroat lukt mij 'nog' niet zoals ik het zou willen, maar met alle hints en tips, die ik al gekregen heb, in mijn achterhoofd, tracht ik verder te gaan. Blijven oefenen... Bij voorkeur bij Meneer...
Zijn lid, zijn ballen, de binnenkant van zijn dijen, het wordt allemaal geliefkoosd en gekust.
Intussen is Mr bovenop me komen zitten.
Hij blijft me onderaan bespelen, terwijl ik hem verwen met mond en tong.
In mijn speelkoffer ligt ook een tandenborstel. Ik had es ergens gelezen dat het als erotisch speeltje kan gebruikt worden. Ja hoor, Mr is creatief, en de tandenborstel wordt in mijn kutje gebracht, over mijn clitje gewreven, over mijn borsten.
Mr blijft mij opwinden. Ik kom gemakkelijk tot een orgasme, en meerdere keren zelfs. Ik laat me er in meeslepen.
Ik heb er geen idee van wat Mr allemaal met het speculum doet. Ik hoor en voel. Af en toe is het gevoelig... Net op de grens van pijn. En net op die grens reageert ook mijn lichaam terug. Opnieuw bouwt een spanning zich op om tot ontploffing te komen.
Tussenin blijft mijn ondeugende ik commentaar geven. "Heb ik je wat gevraagd?" vraagt Mr. "Euhm...neen." antwoord ik.
Al bij al ben ik rustiger in het commentaar geven, in het aanraken van Mr,...
Nadat mijn lichaam behoorlijk bevredigd is, vrij van speelgoed, komt Mr in me. Och, wat is hij lekker.
De intensiteit over mijn lichaam, geeft me enkele naschokken. Ik dompel me eventjes onder in het gevoel. Kort in mijn wereldje, waar niemand bij kan. Emoties overspoelen me. Ik voel hoe Mr mij streelt. Dit is zalig. Ik draai me terug naar Mr, en ga me tegen hem aan vleien. Ik streel hem, en voel zijn zweet. Ik neem zijn lid, en krijg die weer hard. Dit vind ik dus super he, reactie op mijn actie! Mijn vingers strelen zijn wang, mijn mond geeft hem kusjes in de hals. Ik woel door zijn haar. Hier geniet ik van. Na-spel. Dit is iets waar ik zelf ook naar verlang.
Ik voel mijn emoties stormen in mijn lichaam.
Er wordt nog wat nagepraat. Ik toets naar Mr zijn gevoel, zijn bevrediging. Hij is tevreden. Ik vraag hem of ik hem voldoening heb gegeven? "Heb ik het goed gedaan." "Ja," antwoordt Mr. "je hebt het goed gedaan." Als een kind die net een snoepje gekregen heeft, ben ik blij dat ik Mr tevreden heb gesteld. Als een kind heb ik die bevestiging nodig. Dit keer heeft Mr me dit gegeven.
Niet enkel iets voelen is voldoende, de mondelinge woorden geven soms net dat ietsje meer.
Bij het afscheid kus ik Mr. Ik kus hem met warmte.
Verdorie, ik wil hem niet laten gaan. Ik verman mezelf...

De bevestiging die ik vroeg, de zekerheid die ik vroeg, heb ik naar mijn gevoel gekregen. 
Op FL heeft Mr zijn profiel aangepast. Ik voel bij mij een zekere trots en waardering. Erkenning en trots dat ik sub ben van...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten