6 - gebeten

Hij heeft mij gebeten, in mijn tepels. Ze verdragen niets van aanraking. Niet hard en niet zacht. Ik voel gister vandaag.
Maar laat ik beginnen bij het begin.

DI, de man van het trio eerder deze week is gister langsgekomen. Het was al laat. Er was halflings een uur afgesproken, na 22 misschien na 23 uur zou hij bij mij zijn.
Doordat ik de vorige nacht nogal lang aan de phone gehangen heb, gevolgd door een dag met de meisjes in volle actie, voelde ik de vermoeidheid over me.
Iets na elven was DI nog niet bij me, dus sms'te ik dat ik gauw naar bed zou gaan. "Over een half uurke ben ik er." kreeg ik van antwoord.
Intussen had ik al gedoucht.

Een half uurtje later is DI er dan,
ik had toch wel wat vragen. Wat zijn de verwachtingen?
"Afspraken?" vroeg ik.
Geen duidelijk antwoord.
Ik ga door: "Geen afspraken, geen engagement, dus dat stelt me vrij om te gaan en staan waar ik wil."
"Wil je een contract?" reageert hij.
"Nee... ik wil duidelijkheid, ik wil weten waar ik sta, waar ik aan toe ben, om misverstanden te vermijden."
DI is een gesloten persoon. Hij is heel voorzichtig in zijn antwoorden. Het komt koel en afstandelijk over. Moeilijk te doorgronden.
Maar zo is ie niet, heb ik de indruk.
Tijd zal het uitwijzen...

"Kom maar es hier voor me staan," gebiedt hij me. Zijn ogen kijken me glinsterend aan. Een warm gevoel overvalt me. "Doe dat ding maar uit". Ik heb een string aan, een bovenstuk en mijn kamerjas. Dat ding, de kamerjas gaat af. Ik ga opnieuw staan. "Dat bovenste mag ook af." Met een ondeugende blik in mijn ogen doe ik het eveneens af.
"Draai je maar om." Ik draai mijn kont naar DI. "Buk je" DI verkent mijn achterkant, strelend op de wangen van mijn benen, kletsend op mijn kont. Warme handen komen langs de binnenkant van mijn dijen. Ze duwen mijn benen uiteen, om verder te verkennen. Zachte drukkende handen op mijn schaamstreek maken me vochtig.
De speelbox en touw worden erbij gehaald.
DI heeft nog geen ervaring met bondage. Ik kick op bondage. De overlevering.
Het is een lang touw, en al gauw komt DI er mee in de clinch. Gedienstig als ik ben haal ik de schaar om het touw te knippen.
Op mijn knieƫn, met mijn rug naar DI toe, bindt ie mijn handen vast. Ik geniet van het moment en vlei mijn naakte lichaam tegen hem aan. Zijn adem wispert in mijn oor. Een opwindend gevoel.
"Ga maar daarheen," wijst hij naar het bed. Intussen gaat DI op ontdekking in de speelbox en haalt er enkele dingen uit.
Ik word geblinddoekt. Mijn borsten krijgen een rekker-behandeling. Hij trekt de rekker uit om dan te laten kletsen tegen mijn borsten en tepels. En dat ik het voel... DI draait en trekt mijn tepels. Geeft vibrerende massage, om dan weer te pijnigen. De vibratie alleen al geeft mijn lichaam lekkere stoten.
De rekker-behandeling gaat over mijn ganse lichaam, startend onderaan de voeten, mijn benen, kont, clit... Ik ervaar gevoel van pijn en lust tegelijk als de rekker tegen mijn clit kaatst.
Mijn opwinding groeit.
DI brengt het vibrerend eitje in en speelt met de versnelling.
"Oooch ooch", kreun ik, "ik ga klaarkomen zo". "Nee" antwoordt DI.
Hij maakt mij knettergek. Het eitje wordt vervangen door de balletjes. DI weet deze perfect te hanteren en bespeelt opnieuw mijn lichaam. Stimulatie alom. Ik raak de controle kwijt; en weet niet meer waar ik het heb, kom ik nu wel of niet klaar... DI gaat door. Ik ervaar een naderende trance.
Wat maakt DI me geil en gek en heet. Dit is heerlijk!!
Ook bij DI is het warm. Hij neemt een condoom, gebiedt mij hem om te doen. 
DI neukt me. O, als ie bij me binnenkomt. Wat een heerlijk gevoel. Hij neukt me in diverse posities, en laat me meermaals klaarkomen.
Opnieuw nader ik een trance... Ik voel me gaan...
Ooch, dit is zo heerlijk... zo zalig... dit mag blijven doorgaan.
DI is klaar, en plaagt me nog na door heen en weer te bewegen met zijn heupen. Mijn clit is overgevoelig. En dan... Ik voel mijn lichaam trekken, stoten...
DI trekt zich terug, en komt naast me steunen op een arm. Ik trek zijn arm van onder hem, zodat hij gaat liggen en vlei me tegen hem aan.
Speelse ondeugendheid worden wakker in me. Ik streel DI over zijn wang, lippen, borst... Kus zijn tepels, lik en bijt. Hij duwt me weg, maar ik houd vol. Opnieuw zet ik letterlijk en figuurlijk mijn tanden in zijn lijf, uitdagend, woordeloos vragend naar meer.
DI trekt me zacht aan mijn haar weg. Vol ondeugd stort ik me in zijn nek... kussen, met mijn tong beroeren, bijten, zuigen, en geef hem een zichtbare herinnering. DI grijpt me bij de keel om weg te duwen. O, daar is die trance terug. Mijn lichaam reageert direct. Met zijn andere hand neemt ie mijn keel in een andere positie... Ik voel me gaan... zweven... en laat me gaan.
DI staat op en gaat zich kleden. Ik voel me nog in extase. Ik hoor alles gebeuren en voel me op het randje van hier en daar.
Mijn lichaam geeft weer schokken.
Ik merk dat DI er geen aandacht in heeft, en bewing mezelf om weer terug te komen.
Als ik opsta om DI buiten te laten, voel ik mij licht in het hoofd.
De combinatie van het moe zijn (waar ik helemaal geen last van had) en de opwinding zullen wel aanleiding geweest zijn tot dit.
Ik laat DI buiten, gooi al het speelgoed uit bed, en kruip onder de deken, om als een blok in slaap te vallen...

Het was een heerlijke ervaring. Van mij mag hierop verder gebouwd worden. Geƫvolueerd, grenzen zoekend en verleggend.
Ik bekijk het als een proefperiode voor beiden. Alles is mogelijk.
Mijn gevoel zal me wel duidelijk maken als die proefperiode al dan niet positief evolueert.

Ik geniet, ik leef, ik voel, ... Ik merk het in mijn dagdagelijkse zijn. Het boost me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten