24 - on


Weet je... foert!!
Ik had de blog ff off gehaald, ik voelde me helemaal niet meer goed met de manier waarop het loopt.
Vandaag echter... Ik wou de blog vernieuwen. Opruimen...
Ik kan het niet,
ik ben wie ik ben, ik blijf wie ik blijf, met mijn misstappen, mijn emoties, mijn 'zottigheden.
Mijn blog is eerlijk en open, zoals ik.
Het is mijn verhaal, mijn ervaring.
Dus, waarom zou ik de blog afhalen? Omdat anderen ik weet niet wat denken? Omdat ik me niet goed voel met hoe anderen ms negatief naar me kijken? Omdat ik mijn geloofwaardigheid verlies? Omdat ik mijn 'goede' naam verlies.
Ewel, foert, het kan me niet schelen,
ik doe me niet anders voor dan wie en wat ik ben.
Kan iemand er niet mee om? Tant pis!!

Ik date met DI. Hoe het afloopt? Geen idee. En ik ga er niet meer van wakker liggen. Hij weet wat ik wil, wat ik verwacht, wat ik te bieden heb. Ik weet NIET wat hij wil, NIET wat hij verwacht. WEL wat hij momenteel te bieden heeft.
En daar loopt het spaak. Hoe spijtig ik dit ook vind. Onze verwachtingen liggen te ver uiteen.
Wat ik ook probeer, aanbied, voorstel. Ik bots.

Twijfel blijft. Ja, ik ben warme gevoelens gaan hebben voor DI. Mijn romantische ziel...
Maar mezelf kennende...
DI kan/wil mijn gevoelens niet beantwoorden, logisch natuurlijk.

Ik heb al vaak gezegd: Ik bedrieg niet in een relatie. Dat ben ik nu ook niet van plan, welke relatie het ook is. Ik ga wel verder mijn vriendenkring uitbreiden. Ik ga afspreken...
Mij niet fixeren, voor mezelf en DI de 'druk' er af halen.

Wil en kan DI verder, zoveel te beter...
Stopt mijn gevoel naar hem toe, ... mja... dat zien we dan wel...

Krijg ik warme gevoelens voor een ander, en wordt dit beantwoord, mja, het spreekt voor zich wat er dan gebeurt.
Feit is, ik wil vooruit,
ik wil voelen dat ik vooruit ga,
en ik wil voelen dat mijn partner mee vooruit gaat.

Ben ik dan te veeleisend? Naar DI ws wel... Ik maak het hem moeilijk... Mijn rebelse ik... Ik daag hem bewust uit.
Ms kan DI zich toch beter een beginnend subje zoeken die braver is dan ik. Ik zou het hem niet kwalijk nemen alvast.

4 opmerkingen:

  1. fijn dat je blog weer online is . herken zoveel emoties ,ondanks dat het voor mij en mijn Mr. over is en ik het maar zo ga laten , ik kan ff niemand anders vertrouwen . voelde zo goed met Mr. B , helaas heb ik een stomme fout gemaakt , waardoor ik over zijn grens gegaan ben
    en hij me veel geluk wenst . was nog aan het ontdekken en ondanks alles wat ik met mijn Mr. mocht delen , mocht genieten doet het zo een pijn , ben in een emotionele achtbaan terecht gekomen .
    hem vertrouwde ik en denk dat ik een ander niet kan vertrouwen omdat er meer speelde dan de BDSm
    fijn te lezen dat het nu redelijk gaat met jou en DI

    liefs G

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om te laten weten dat ik je lees... Mss wel om door te dringen tot...

    Grts. Anubis

    BeantwoordenVerwijderen