7 - samen

Samen ontdekken... zoeken... experimenteren...
Zou dit kunnen slagen?

Realisme en voorzichtigheid, een algemene achterdocht, in confrontatie met nieuwsgierigheid en leergierigheid.
Positieve en negatieve ervaringen omzetten naar leerprocessen. Volharding om mijn doel te bereiken.
Zonder te veel verwachtingen, maar toch pogen, dromen, fantaseren, vooruit kijkend.
Af en toe verdwaald, van de weg af, onderuit gegleden door te haastig te lopen op hobbelige paden die dan uiteindelijk nergens toe leiden. Toch steeds de juiste richting terug vindend, naar mijn eindbestemming.

Ik weiger om niet te geloven in de goedheid van de mens. Ik laat me leiden door intuïtie en gevoel. Af en toe nemen nieuwsgierigheid en drang dit over. Met natuurlijk alle gevolgen van dien.

Is dit het begin van iets nieuw? Een korte voorbijgaande niets voorstellende fase? Of een langdurig intense D/s-relatie?

Een korte schets van de kennismaking.

Vanaf het eerste contact met DI (en anderen eigenlijk ook waar ik mee contact heb/had) ben ik eerlijk en open geweest.
"ik zoek mij een vaste Mr...", geef ik aan.
"Het goede gevoel moet blijven. Ik wil ervaren, bijleren, me ontplooien..." mail ik, "ik kan gehoorzamen... soms pruttel ik wat tegen, maar uiteindelijk doe ik het wel"

"je weet wel dat je Mij zal moeten delen op momenten met Tt" vraagt DI.
"weet ik... zolang ik ook maar mijn portie aandacht krijg," is mijn antwoord.


"ik zie dat je veelzijdig en creatief bent" reageert DI op het dagboek, "dat je kan schrijven over wat je voelt, dat je een eigen mening hebt maar dat je je graag geeft"
"lekker teefje trouwens," vleit hij.
"je moet weten wat je wil" geeft DI nog mee
"weten wat ik wil?", herhaal ik; "wel, ik opteer voor een bdsm relatie, combinatie liefdes-relatie, 24/7 graag"


DI toont interesse.
"Ik vond het gisteren een verhelderd gesprek. Wat was jouw ervaring?"
"een open gesprek, vind ik wel belangrijk!! een mooie basis, denk ik, ik blijf open en eerlijk, en verwacht dat naar mij ook toe" reageer ik.
"jij wilde harder ...", roert DI aan.
"ik wil ik wil... ik wil nie egoïstisch zijn!!" reageer ik.
"neen, leer spreken, vragen." zegt DI
"meneer, je bent zelf nog 'beginneling', je moet nog groeien, ik ga je dan heus niet gaan overweldigen met mijn drang naar meer!!" leg ik uit.
"iedereen moet groeien", krijg ik terug geantwoord.
"awel voila..., dan moet ik da nie gaan forceren he" merk ik op.


Na woensdag informeerde DI nog of ik lichamelijk, mentaal last had.
"nee, enkel een gevoelige tepel" antwoordde ik
In de blog had ik wat kritiek gegeven betreft nazorg.
"ik voelde me volledig duizelig en slecht worden" excuseerde hij zich.
"kweet het dat je je nie goe voelde... maar k had nie gevoel dat je doorhad hoe of wa..." reageerde ik.
"ik wist idd niet dat je zover weg was, had ik het geweten was ik wel blijven neerliggen, ik was gefocust op mijn eigen slecht voelen eigenlijk" verduidelijkt DI nog


"als jij mij , tpe (24/7) wil controleren, leiden, weet ik veel wat... dan zal er iets moeten veranderen... dan kan je me wel 'verbieden'... momenteel hebben wij geen afspraken/engagement, whatever, dus ben ik vrij om te gaan en staan, ik hecht daar nogal belang aan, aan 'tradities', afspraken, engagement dmv collar, enz..." reageer ik na een opmerking van DI, die ik hier nu niet kan neerzetten.
"en verder meneer, heb ik voor jou een opdracht... verdiep je es in 'nazorg geven'..."
"goed," geeft DI toe, "ik ga me erin verdiepen."
"nazorg is een heel belangrijk onderdeel in de bdsm, zou je toch moeten weten he, en verder wil ik ook dat je nadenkt, wat je wil, en hoe je het wil... maar neem daar wel de tijd voor, aub" vraag ik nog.

"Zoals je wellicht hebt gemerkt (of nog niet), heb ik je post geplaatst op mijn fetlife-profiel. Een kezue die ik heb gemaakt, temeer omdat ik je vertelde dat je leuk schrijft! Ik denk ondertussen na over afspraken en regels." krijg ik nog gemaild.

Zoals ik tracht te leren uit mijn ervaringen, probeer ik ook anderen iets mee te geven. In dit geval DI. Dat is samen op weg gaan, samen leren, ontdekken, elkaar wat de weg wijzen.
Het start dan niet als een heuse D/s relatie, maar het is wel een rode draad doorheen het gebeuren.
Dat ik zo vrij mag zijn (voorlopig) om DI te wijzen op kleine werkpunten, dat hij het ook aanneemt en iets mee doet, dat kan ik alleen maar toejuichen. Hij toont mij toch zijn toewijding en loyaliteit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten