26 - touwtjes

Een zieke dochter in huis. Mijn avondje uit heb ik laten varen. Ik had er geen zin meer in. Ik wist dat ik ongerust zou zijn, constant de gsm in mijn handen houden. Ik heb er dus een avondje thuis van gemaakt. En 't heeft me goed gedaan!
Een klein beetje op de pc getokkeld, geen ganse avond op de chat, wat tv gekeken, en heerlijk warme douche genomen.
Half en half stond vast dat DI ging langskomen. Na bevestiging is hij langsgekomen.
Ikke blij :-D
DI vertelde me niet gelukkig te zijn met een opmerking die ik gemaakt had in de blog naar hem toe. Meerdere opmerkingen eigenlijk. En ja, hij heeft gelijk. Mijn excuses bij deze.
En toch... toch voel ik dat die opmerkingen een stukje leidraad zijn.
Mijn 'klagen en zagen' zeg maar, hebben wat vruchten afgeworpen.
Gister had ik een strengere DI over de vloer. Damned... Ik voelde hem vastberadener. Harder...
Ik had enkele dingen toegevoegd aan mijn speelkoffer. Kaarsen en een houten lepel. DI heeft er gretig gebruik van gemaakt. Mijn kont gloeide!
Alsof mijn kont nog niet warm genoeg had, kreeg ik er nog kaarsvet overheen ook. Behoorlijk heet zelfs. DI hield de kaarsen niet heel hoog. Oehw, het neep per momenten.
De speelatributen van de avond, kaarsen, houten lepel, wasknijpers, touw, speculum, vibrator en een tandenborstel.
Het was leuk, het was lekker!! Ik kijk alweer uit naar de volgende ontmoeting met Mijn Meester!!

Na heel wat strubbelingen, aanpassen van mij vooral, denk ik een evenwicht gevonden te hebben, in mijn hoofd vooral. Het voelt goed, het voelt aangenaam. Ik geniet van de momenten samen. Ik maak mij geen illusies meer.
Ik probeer met beide voetjes op de grond te blijven, en tegelijk probeer ik met muizestapjes vooruit te gaan. De ene keer lukt het beter dan de andere keer. DI laat zich emotioneel absoluut niet gaan. Ik vlieg erin. Wat dat betreft lijken we elkaar wat aan te vullen.
Hoe het verder evolueert, soms vraag ik het me af, en stel ik die vraag ook aan DI.
Beiden hebben we er geen antwoord op.
Ik denk te mogen zeggen dat we beiden tot de conclusie gekomen zijn, dat we gaan genieten van de momenten samen. Dag per dag. Nemen gelijk het komt.

DI, ik geef de touwtjes uit handen! Neem ze en leid me!
je sub, h

Geen opmerkingen:

Een reactie posten