10 - mijn handleiding



Praat ik te veel? Spreek ik te veel tegen?
Snoer me de mond!!
Kijk ik je recht in je ogen met een niet nederige blik?
Blinddoek me!
Dwalen mijn handen (on)bewust over je lichaam?
Bind ze op mijn rug.
Loop ik van je weg?
Immobiliseer me.

Maak van mij je slet, je teef, je slavin. Woordeloos, zodat enkel een blik mij op mijn plaats zet.

Voed me gedisciplineerd op. Leer me met U en 2 woorden te spreken. Geef me zwijgplicht en vraagrecht. Leer me hoe je wil dat ik me gedraag. Controleer me in al mijn doen en laten. Neem over, leid me, neem me onder je hoede.
Straf me bij misstappen, met de riem, flogger, enz.
Geef me aandacht, warmte, ondersteuning. Wees er voor mij.

Laat me vertrouwen, geef me vertrouwen. Geef niet enkel spel, maar ook rondom.

Ik geef je vol overtuiging mijn lichaam, mijn geest. Neem het met je mee, beschermend en zorgend.
Koester het.

Bdsm is zo breed, zo allesomvattend. Zo speels en toch zo intens. Liefdevol en overweldigend.

Ik weet van mezelf, de Dom waar ik voor val, de Dom die IK uitkies, heeft mij in zijn macht. Die zal mij, mits een goed vertrouwen, alles mogen vragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten