19 - uitgeput

Ik ga weer iemand ongelukkig maken. Hij zal het weer als kritiek zien. En dat is het ook. Ja, ik heb kritiek. Negatief? Positief?
Laat mij beginnen met dit dagboek. Wat ben ik blij dat ik alles van me af kan schrijven. Dat ik de woorden heb om neer te pennen. Dat ik kan verwoorden wat ik voel, ervaar, meemaak... Het is niet iedereen gegeven. Niet iedereen kan zijn gevoelens en ervaringen verwoorden. Ik kan alleen maar dankbaar zijn dat ik het wel kan.

Gorki, Mia Deze song kwam in mij op deze ochtend toen ik op de fiets zat, op terugweg van een gesprek met de psychologe.

Toen ik honger had kwam ik naar je toe
Je zei
Eten kan als je de afwas doet
Mensen als jij moeten niet moeilijk doen
Geef ze een kans voor ze stom gaan doen
De middenstand regeert het land
Beter dan ooit tevoren
Mia heeft het licht gezien
Ze zegt
Niemand gaat verloren
Voorlopig gaan we nog even door
Op het lichtend pad het verkeerde spoor
Mensen als ik vind je overal
Op de arbeidsmarkt in dit tranendal
Sterren komen sterren gaan
Alleen Elvis blijft bestaan
Mia heeft nooit afgezien
Ze vraagt
Kun jij nog dromen

Geen idee waarom dit mij binnenkwam. Zo is het mij al meer dan eens overkomen dat ik met niet te verklaren dingen kamp.
Zo ook, gisteravond. Ik voelde mij overspoeld met gevoelens en emoties, die ik niet kon plaatsen. Of ms beter gezegd, die ik niet wou erkennen, niet wou plaatsen. Na een phone met mijn zus, en een gesprek met de psycholoog zijn er weer heel veel duidelijkheden.
Voor mezelf heb ik alvast besloten, meer dan eens, maar ik blijf bij mijn besluit, dat ik mijn open en eerlijk wegje verder vervolg. Zijn er personen die het hier moeilijk mee hebben: GA!! Er zijn ook personen die ondanks alles steunende comment geven: BLIJF!!

Ik kijk even terug. DI, Mijn Meneer!! Zucht... Ik weet soms echt niet wat denken. Ik geef via het dagboek zo veel aan, ik reik Hem zo veel aan, maar Hij pakt het niet op. Of toch niet alles.
Zondag reageerde Hij na enkele uurtjes op een algemeen sms'je van mij. Om dan te vragen of ik mijn 'goesting onder controle' had. Uit mijn schrijfsels blijkt veel, gaf ik Hem aan. Ik gooi Hem niet meer alles in Zijn schoot. Ik vraag Hem wel naar Zijn 'goesting'. Reactie blijft uit.
Een tijdje later sms'en we heen en weer over bukkake. Een fetisch van Hem. Maar bukkake is groepssex, heb ik teruggevonden op google. Dat wist ik dus niet. Joepie, iets bijgeleerd!
"Mis je me?" vraag ik. Wetend wat het antwoord is. "Ja, hoor." reageert Hij. Dit komt mij niet overtuigend over. Hij komt terug op de bukkake, "Een bukkake hier in de douche?" vraagt Hij lachend. Meneer heeft een partijtje voetbal gewonnen. "Hehe," reageer ik, "je wil me toch niet delen met andere mannen?" sneer ik. "Goh... in lingerie, zonder dat je geneukt wordt gun ik je wel een bukkake." krijg ik van antwoord. "Allee, merci. Dan toch? Lol." reageer ik sceptisch. "Hoe groot is jouw goesting?" probeer ik nogmaals. Ik krijg geen reactie. Ik vraag Hem of Hij vanavond tijd heeft. "Nee." Ik sms "zucht." "Niet goed?" vraagt Hij. "Eerlijk? Nee. Ik had op vanavond gehoopt." geef ik toe. Hij snijdt opnieuw de bukkake aan. Hoe ik er bij kwam? "Ik was mijn fetishes lijst aan het aanvullen en kwam het tegen." Het is geen fetisch van me. Wel van Hem. Volgens Meneer zijn er veel dames met die fantasie. Tja, ik ben niet een van die velen! "Ik heb wel zin om in je kutje te glijden" reageert hij. "Euhm?? Lol. Je weet me wonen he. Maar je hebt geen tijd zeg je." steek ik Hem. Stilte van zijn kant. Enkele uurtjes later reageert Hij terug. Hij was in slaap gevallen in de zetel. "Allicht." wantrouw ik. Opnieuw stilte. Ik weet al dat Meneer pas reageert als hij er zin in heeft. Als het Hem past. Wat niet wegneemt dat ik geen pogingen onderga.

Gisteravond. "Heb je de kinderen? Zorg voor spuitwater..." sms't Hij me. "De jongste is thuis. Zoals gewoonlijk. Ik ben bijna full time mama he. Euhm, ik moet niet meer naar buiten. Kan jij geen spuitwater meebrengen?" reageer ik. "Ok...," gaat Hij akkoord. "niet te laat vanavond. 20u30." "Perfect." geef ik aan.
Hete Meneer!!
"Volg je de blog dagelijks? Of enkel als ik laat weten dat ik heb bij geplaatst?" vraag ik nieuwsgierig. "Ik kan niet altijd kijken, maar heb het gister wel gezien. De kritiek ook... dat je nieuwe dingen wil." antwoordt Hij. "Jij ziet dat als kritiek." merk ik op. "Ms nog es mijn laatste post lezen?" Waarmee ik onevenwichtig bedoel. Een post vol vragen, hints, bedenkingen...
21 uur, ik hang nog aan de telefoon met mijn zus, als Meneer de deur openduwt en binnenkomt. Ik rond het phone-gesprek af en wil nog vlug plassen. Ik mag niet!? "He maar ik moet echt wel dringend!" geef ik aan. Ik zit met een onderhuidse irritatie, en dat laat zich blijken in mijn gedrag. Meneer merkt het op. Ik doe poging naar het toilet te gaan. Maar dat is buiten Meneer gerekend. Hij houdt me tegen. Hij duwt me op de knieën. Na ff tegenstribbelen, geef ik toe. Ik liefkoos hem. Hij streelt mij. Maar ik wil en moet naar het toilet. Meneer dwingt me tegen de muur. Mijn lichaam reageert alweer direct geil. Meneer neemt touw, en windt het rond mijn nek, als een halsband. Daar loop ik dan gelijk aan de leiband. Hij doet me mijn kleedje uit. En dan mag ik naar het toilet. Maar niet alleen. He nee he!! Dat wil ik niet en kan ik niet. Opnieuw tegenstribbeling van mijn kant. Ik geef op en geef Hem toe. Allee, Meneer gaat mee met mij naar het toilet. Aan het toilet gekomen probeer ik nog es om alleen te gaan. Meneer geeft niet toe. Mja,... Ik zet me op het toilet. Ja, zo onder toezicht plassen lukt niet echt. Maar ik moet echt wel plassen, dus ik laat het lopen. He bwah... niet leuk. Meneer haalt Zijn lid uit, terwijl ik op het toilet zit neem ik Hem in mijn mond. Na het toilet bezoekje moet ik aan de zetel staan, gebukt, kont naar Meneer. Hij haalt zijn riem uit Zijn broek en geeft mij enkele rake klappen op de kont. Er zaten heel venijnige tussen. Ik tracht te verbijten, maar ik krijg een totaal averechts effect. Ik voel mij helemaal emotioneel worden. Ik krijg de brok in mijn keel niet weggeslikt. Ik weiger de brok toe te laten, en toon het Hem niet. Hij ziet het niet. Oef... De riem wordt verzacht met strelende handen. Elke tepel wordt versierd met een wasknijper. Daar trekt Meneer dan nog es aan. Ik weet niet wat mij meer pijn doet, de wasknijpers of de riem. Op een gegeven moment sta ik recht en draai me om, ik ga troost zoeken aan Zijn borst. Ik voel niet de warmte die ik zoek, en plaats me terug in positie. Meneer mag verder doen. Zijn riem vindt de weg naar mijn borsten. Korte hevige tikken. Ik leun tegen Hem aan. Damned, de tikken laten zich voelen. Met de wasknijpers zijn mijn borsten heel wat gevoeliger. De riem baant zich een weg rond mijn borsten. Meneer onderneemt een poging om mijn borsten op te binden. Wel, Zijn onderneming laat ook hier zich voelen. Heftige reacties in gans mijn lijf. Meneer neemt iets uit de speelbox, ik vlei mij in de zetel, en trek mijn knieën op. Ik draai me in een bolletje. Dit voelt heftig, dit weinige beetje, voelt heel heftig.
Meneer legt de matras, en gebied me plaats te nemen. Het touw die nog rond mijn hals bevestigd is, maakt Hij opzij vast. Mijn enkels worden van touw voorzien. Mijn benen worden opengelegd, en het touw rond mijn enkels wordt vastgemaakt opzij van de matras. Ik laat het gebeuren. Meneer komt ff bovenop me liggen. Missionaris-houding. Ooo... dit is lekker. Ik wil Hem kussen. Het maakt me geil. Maar Hij gaat er niet in mee. Hij heeft andere plannen. Hij doet mij een blinddoek om. En de gagg in. Dan komt hij met Zijn lid mijn lippen strelen. Ik voel Zijn vocht. Ik wil Hem proeven. Met die gagg lukt dat echter niet. Meneer verwijdert deze en ik neem Hem gretig in mijn mond. Kreun... Hij komt binnen, en gaat diep. Heel diep. Zijn ballen worden niet vergeten. Intussen knijp ik Hem in zijn kont, zijn dijen... Zijn goddelijk lijf!
Meneer haalt er het speculum bij en brengt het me in. Hij heft mijn kont omhoog en legt er iets onder. Dan voel ik dat hij iets in me giet. 't Voelt lekker. De vibrator beroert mijn tepels, borsten. Ik heb er geen flauw idee van wat Meneer nog allemaal gedaan heeft.
Zijn hand. 5 vingers... Meneer probeert bij mij binnen te komen. Oehw... Ik voel het. Per momenten is het pijnlijk gevoelig. Ik schuif half van de matras af, ik wriemel en wrikkel. Aaargh... "Stop" vraag ik. Meneer doet verder. "Stop! Pls." Smeek ik. Meneer geeft er geen gehoor aan!!
"Nog nooit gehoord van STOP-woordjes?" vraag ik. "Voor dat half centimetertje? Ik voel toch dat je nog kan." antwoordt Meneer. "Ja ok, maar als ik aangeef te stoppen, stop dan. Probeer het dan een minuut of 10 later nog es." leg ik hem uit.
Meneer stopt dan toch.
Intussen heb ik gezien dat hij limonade in mij gegoten heeft!! Gekke Meneer! Hij neukt me ff. Om dan in mijn mond verder te doen. Hm, Hij proeft helemaal naar de limonade. Lekker zeg. :-)
W/we brengen elkaar naar een hoogtepunt, en Meneer komt klaar over mijn gezicht.
Ik voel me uitgeput, emotioneel en fysiek. Ik heb het koud.
Meneer maakt de touwen los. Trekt het laken op me, en komt bij me liggen. Ik wil zijn naakte lichaam tegen mijn lichaam aanvoelen. Het laken tussen ons laat dit niet toe. Als ik mij ff wat rechter zet, voel ik mij draaien. Ik was niet ver van een extase af. Maar wat voel ik mij emotioneel, het verwart me. Ik weet het niet te plaatsen.
Meneer maakt zich klaar om te vertrekken, ik ruim een klein beetje op. Morgenochtend komt er een kleine spruit uit bed, en zij hoeft dat niet te zien! Waar ik anders bij het afscheid nog knuffel en zoen, doe ik dit nu niet. Ik voel mij te emotioneel, en wil dit niet laten blijken. Ik voel mij ff in het rood gaan om op te ruimen en mijn bed klaar te maken.
Onrust, teleurstelling, verwardheid gieren door mijn lijf. Ik geraak niet in slaap. Ik zou zo graag alles van me afschrijven, maar ik voel me er te moe voor. Ik sms Meneer mijn gevoel. Hij vraag mij het waarom. Ik kan het onprettige gevoel niet benoemen. Of ik wil het niet. Meneer begrjipt niet wat ik bedoel. Hoe kan hij nu weten als ik het niet weet? "Vervelend..." krijg ik van reactie. Dat is nu niet bepaald de reactie die ik wou. "Vervelend? Mja, ik ben een psychisch geval he. Ik voel te veel. Nee, er zijn me gewoon meer dingen duidelijk aan het komen." kaats ik naar hem.
Halftwee val ik dan uiteindelijk in slaap!
Tot dan heb ik liggen denken, piekeren, nog met mijn zus gebeld. Gedachten ordenen.
Meneer probeert me te geven wat ik wil, wat ik verlang. Zijn spel is goed en lekker. Hij doet moeite, dat merk ik. Dat geloof ik.
Meneer heeft een verleden. Hij heeft kwetsuren. Ook dat uit zich. Dat geloof ik!
Maar...
Meneer heeft geen respect getoond voor mijn STOPwoord. Ik ben teleurgesteld. Het voedt mijn wantrouwen. Gister voelde ik geen beetje warmte. Het verwart me. Mijn gevoelens hellen over naar de weg die mijn verstand aangeeft. Het maakt me onrustig.
De touwtjes staan op knappen. Ik laat mijn gevoel zijn weg volgen, en ga er volledig in mee. Van het ene uiterste naar het andere uiterste?
Als het zich zo verder ontwikkelt, weet ik alvast hoe het afloopt.
Meer nog, ik wist het van voor het begon.
Ik weet, ik voel, ik doe.
Ms ben ik idd kritisch? Veeleisend? Ik heb het hart op de tong, en kan keihard en cru overkomen.
Maar met mijn gevoel zit ik altijd juist!! Dat laat zich weer blijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten