7 - I feel


Fjew... Het wordt een moeilijke week voor mij. Mr is druk! Dinsdag hebben W/we elkaar ontmoet. Gister tot en met zaterdag staat Zijn agenda vol! Zondag weet Hij nog niet of Hij tijd heeft.
Maar... maandag is een vrije dag! Misschien... hopelijk... geen idee... afwachten.
Feit is, voor mij is het een uitdaging om mezelf rustig en onder controle te houden.
Gelukkig kan er tussenin wat ge-sms't en geskypt worden. Alhoewel, daar heeft Mr ook niet steeds tijd voor om te reageren.
Drukke man, die Mr van mij.
Ik kom zelf iets minder, en vooral minder lang aan de pc. Ik tracht me weer meer te concentreren op mijn hobby, mijn eigen ritme weer wat bepalen en vervolgen.
Goh, ik zou Hem willen vragen, geef mij iets tussenin, weet ik veel wat, in de trant van een opdracht.

Ik heb een prachtige tekst gevonden op fetlife

Being owned is not a collar, or a relationship status on a profile page. Those are merely the leaves on a tree, take away the leaves and a tree will still be a tree...
Ownership is a state of mind, a belief rooted in the heart and tied to the mind, bound by two souls.
Being owned is when your mind, body and soul are no longer yours, they are his. When your mind is merely a vessel carrying his thoughts and thoughts of him. Your body a raging inferno, a burning furnace fueled by his touch. Your soul so alive that it seems to whither a little when he's not around. When everything stops being a chore, task or routine and it becomes natural, second nature. When he no longer has to Dom you because your completely in synch.
Ownership... Is more than a set of rules and prescribed punishments. A trained monkey can make rules and give spankings. Ownership is knowing when you've seeped into the cracks in the walls she has put up, and helping her take the walls down so she can see the sunlight outside of them. It's knowing that once you've invaded her mind you can't leave her there alone, in a mind she no longer possesses. It's knowing every word spoken and unspoken could break the very heart you hold in your hands, the heart that will only beat while your holding it. It's knowing once you took down those walls, her soul flourished in the sunlight, it is free and it is thriving, but it will whither once more should those walls go back up.
Ownership is not collars, statuses and rules. It's not having control or obeying orders. Ownership is a mindset, a faith, it's something that happens, not something you choose. You can't choose to own someone... But one day you'll wake up and find that you do, and I bet she won't be wearing a collar.

Vrij vertaald,
Je hoeft geen collar te dragen of een relatie status op een profielpagina te hebben om eigendom te zijn. Dat zijn slechts details in een relatie. Haal de details weg, en je relatie is nog steeds een relatie.
Eigendom zijn is een overtuiging, geworteld in het hart en gebonden aan de geest.
Eigendom zijn is wanneer je geest, je lichaam en je ziel niet langer aan jezelf toebehoren. Wanneer je geest vol is van Zijn gedachten en gedachten aan Hem. Wanneer je lichaam raast en brandt, als gevoed door Zijn aanraking. Je voelt je verloren als Hij niet in de buurt is. Routine wordt een tweede natuur.
Eigenaar zijn, is meer dan regeltjes en straffen. U sijpelt binnen door de scheuren van de muur die ze heeft opgetrokken, U helpt haar muren afbreken zodat ze het zonlicht kan zien. Het is weten dat eens U haar geest in bezit genomen hebt, U haar er niet langer alleen kan laten in een geest die ze niet langer bezit. Het is weten dat elk gesproken en onuitgesproken woord, het hart kan breken dat U in Uw handen houdt, het hart dat enkel slaat terwijl U het vasthoudt. U moet weten, eens U die muren hebt neergehaald, dat haar ziel zal opbloeien in het zonlicht, het is vrij en bloeit, maar zal weer wegkwijnen als de muren terug opgebouwd worden.
Eigendom heeft niets met collars, statuten en regels. Het heeft niets te maken met controle hebben of gehoorzamen. Eigendom zijn is een manier van denken, een geloof. Het is iets dat gebeurt, niet iets dat je kiest. Je kan ervoor kiezen iemand te bezitten... Maar op een dag wordt je wakker als haar eigenaar, en ik wed dat ze geen collar zal dragen.

Mag ik mij dan Zijn eigendom noemen? Hij vertoeft immers steeds in mijn gedachten, mijn lichaam, mijn ziel. Ik voel me verloren zonder Hem in mijn buurt. Hij heeft mijn hart in Zijn handen, dat heb ik al meermaals gevoeld. Ik geniet van Zijn aandacht, van Hem, en ik lijk te stralen. Het is mij overkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten