15 - stappen en springen

Na 2 relatieve rustige stille dagen, voel ik het verlangen weer stilletjes aan opborrelen. Er is voelbaar minder sms contact en skype contact geweest met Meneer. Vanavond ff, maar heel kort. Ik weet al dat Meneer noch vanavond noch morgenavond tijd heeft voor mij. Ik hoop dat mijn verlangen zich nog ff rustig houdt.
Ik vraag me af of Meneer Zijn eigen grenzen zal verleggen. Momenteel grijpt Hij naar de vertrouwde speeltjes. Ik ben wel toe aan iets nieuws, iets anders, uitdagender, een extra speeltje, een nieuw speeltje. Ms Meneer toch es vragen zich een flogger of dergelijke aan te schaffen, variatie in de sessie te brengen. Experimenteren met bondage-kunst.
Ik tracht me zo goed en zo kwaad als ik kan rustig te houden en me aan te passen. Maar mijn iets meer ervaring dan Hem, doet mij vaak naar meer verlangen. Waar ik al de vraag gesteld heb om andere Dom's er bij te betrekken, om ervaringen te wisselen, ziet Meneer dat niet zitten. Hij staat er (nog) niet voor open. Gelukkig ben ik iemand met geduld, en veel geduld. Echter, ik ken mezelf... Ik wil het niet weer laten escaleren omdat ik een stapje verder wil en kan, terwijl Meneer er nog niet aan toe is.
Er zal op tijd wel iets gepast uit de bus vallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten