14 - rust

Dinsdag avond heb ik een workshop gevolg. Een niet-bdsm getinte workshop. Ik had Meneer op de hoogte gebracht dat ik laat ging thuis zijn. De gemaakte afspraak maandag is van Zijn kant niet doorgegaan. Zijn geheugen had een steekje laten vallen. Dinsdag... Ongeveer om 23 uur had ik gezegd thuis te zijn. Ik zou Hem wel sms'en. Meneer zal er geen voldoende aandacht aan gegeven hebben. Om 22 uur stond Hij aan mijn deur. Tjah, dan vindt Hij niemand thuis? Tss... Waar ik mij er anders al had druk in gemaakt, heb ik het zo gelaten. Pech voor Hem. Ik kwam kennelijk niet duidelijk over naar Hem toe. Hardleers als ik af en toe ben, heb ik mijn sms'jes nog es overlopen, waar ik toch 3 keer doorgaf hoe of wat. Wat dan weer uitdagend overkwam. "Maar nee ik daag niet uit, ik stuur je alleen wat ik gestuurd heb, en dat lijkt MIJ wel heel duidelijk." gaf ik van repliek. "Ok, dus we spreken morgen af of niet?" vraagt Meneer me, doelend op woensdag. Ik blijf nog ff hangen. Verwijt Hem dat Hij geen aandacht heeft voor wat ik zeg. "Morgen?" herhaalt Meneer. Ik laat Hem in zijn zijn. "Ik weet het niet." reageer ik. Na nog wat heen en weer geskype over futuliteiten, geeft Meneer aan dat Hij gaat slapen. Hij wenst mij nog amusement met het chatten. Hehe, de pot verwijt de ketel...? Ik ben niet aan het chatten, enkel wat surfen. Maar ik ben bewust wat koel en afstandelijk tegen Hem. Ik heb geen zin in discussie. Als ik er zou op verder gaan, breekt het weer los.
Gister ochtend heb ik Hem dan laten weten dat het goed was voor 's avonds. Tussenin heb ik via skype nog een opmerking gestuurd. Of Hij dat al gelezen heeft? 11uur later krijg ik reactie. Hij heeft het nog niet gelezen. "Deze middag zal je het ms gelezen hebben?" vraag ik. "Mijn gsm was de hele dag plat. Moet ik mij altijd verantwoorden aan jou?" reageert hij. Rustig antwoord ik: "Maar nee, je moet je niet verantwoorden. Ik zag je deze middag on skype. Voel je es niet steeds zo aangevallen! Gij zijt jouw echt aant ergeren he aan mij." "Moet ik mij op iets voorzien?" vraag ik later op de dag. "Knikkers." gaf Hij van antwoord. Knikkers? Wat gaat Hij daar mee doen stel ik mezelf en Hem de vraag. "Knikkeren." krijg ik van antwoord. "Djeezes." maak ik me druk. Ik voel dat Hij zich irriteert aan me.
Tja, ik heb het Hem niet bepaald gemakkelijk gemaakt de voorbije 6 weken. Als ik de rollen omdraai, ik zou al lang opgegeven hebben.
Ik voel mij veel rustiger. Ja, ik heb grenzen opgezocht, getest hoever ik kon en mocht gaan. Nee, Hij is niet weggebleven. Ik heb Hem kwaad gemaakt. Hij heeft zich geërgerd aan me, geïrriteerd aan me. Toch heeft Hij doorgezet. Niet velen zullen het Hem nadoen. Mijn gedrag, het is absoluut niet goed te spreken, maar ik kan het wel verklaren. Meneer is niet de eerste die dit ervaart. In mijn prive zijn er nog mensen die dit ervaren.
Voor mij is het een test, een vraag... Hoelang zal je mij graag zien vooraleer ook jij mij in de steek laat? Noem het een erfenis die ik meedraag vanuit mijn opvoeding. Van daar uit vloeit het claimen, de drang om duidelijkheid en zekerheden.
Woensdag avond is Meneer dus langsgeweest. Ik zat nog in de douche toen Hij aankwam. De deur was open. Hij heeft mij een heerlijke avond bezorgd. Meer nog. Er zijn overwachtheden bijgekomen. Ik kwam terug op het chatten. "Jaloers?" vroeg ik pestend. "Ja, toch wel een beetje." kreeg ik geheel onverwacht antwoord. Die man weet mij zo goed in te pakken. Ik geniet, wetende dat ik enige voorzichtigheid in mijn achterhoofd moet houden. Na zijn geven en nemen, hebben we nog gecocoond. Opnieuw genoot ik van Zijn nabijheid, Zijn lichaam. Hij heeft van mij nog een pijpbeurt gekregen. Oooch, ik zag hem genieten. Zou zijn ijsmassa wat wegsmelten? Mogelijk, want ik heb van hem een lekkere befbeurt gekregen. Opnieuw verbazing alom van mijn kant.
Toen Hij vertrokken was, heb ik Hem nog een sms'je gestuurd. "Het was weer heerlijk. Thx Meneer. Tot gauw." "Het was idd heerlijk. Je kreeg er geen genoeg van jij." reageerde Hij mij. Hm, een geschreven compliment naar mij toe? Ik had al een complimentje mogen ontvangen toen ik Hem pijpte. Meneer, de gesloten persoon die mij 2 keer complimenteerd? Dit verdiend een vermelding!!
"Van jou krijg ik idd geen genoeg." geef ik grif toe. "Onverzadigbaar? Je bent dan ook een lekker stuk." Ik had een redelijk losse Meneer over de vloer. Ik hoop dat het verder die richting uitgaat, dat die ijsmassa rustig wegsmelt.
Ik ben alvast tot rust gekomen. In de 6 weken dat W/wij samen omgaan heeft Meneer mij al van alle kanten leren kennen. Toch blijft hij langskomen. Een a twee keer in de week. Wat heb ik recht tot klagen? Wie ben ik om te klagen? Het gras is heus niet altijd groener aan de overkant?
Mijn hebberigheid kon mij de das omgedaan hebben. Mijn drang naar meer kon ervoor gezorgd hebben dat ik alles kwijt was. Ik heb me neergelegd bij wat ik heb. Een kinky play-partner.

4 opmerkingen:

  1. Je hebt het me inderdaad niet gemakkelijk gemaakt ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. U kan niet alles in Uw schoot geworpen krijgen Meneer :-) Al bij al, thx voor Uw geduld. En thx voor Uw reactie. U blijft me verbazen... x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zucht......... weer zo mooi geschreven en wat herken ik veel
    en idd ik denk dat ik het niet hoef te proberen bij mijn Mr.
    leuk een reactie van je Mr. te lezen

    hihi eigenlijk moet ik best wel lachen , ben hele dag al baldadig en ontdeugend ai ai ai

    xx g

    BeantwoordenVerwijderen