11 - 2e opdracht



"Subje,
Hier volgt je volgende opdracht:
Je krijgt tijd tot 21hr om je voor te bereiden om je Meester te onvangen zoals een subje hoort te doen.
Je Meester"

Mijn hart maakt een sprongetje als ik het berichtje lees. Dit had ik totaal niet verwacht!
Ik had Mr wel gevraagd of hij mogelijkheid zag om Zijn subje nog slaapwel te zeggen. Hij gaf me een open antwoord. "Als ik er geraak dan zal ik je nog verwittigen." Dit antwoord in het verleden al meermaals van anderen gehoord te hebben, was ik voorzichtig om mezelf hoop te geven. Al was ik verwonderd dat ik geen NEE kreeg. "Ach Meester. Dank U wel! Dank U dat U het open laat! Excuses dat Uw subje lastig doet." reageerde ik gemeend. "Een dankbaar subje. Goed zo." kwam het tegenbericht. "Natuurlijk hebt U een dankbaar subje. Subje is vereerd met de collar. Subje is al 2 x verwend. Meester doet zijn best." paai ik Hem.
"Subje, als je flink bent is dan nog maar een begin." Hij doet me dromen. "Subje moet niet dromen, maar denken hoe ze haar Meester kan plezieren." Maar dat weet ik al. Meester wil een flinke brave sub. "Subje heeft er alle vertrouwen in dat haar Meester haar daar in zal begeleiden."
"Natuurlijk moet subje daar op vertrouwen."
Heel spontaan gaf ik aan dat ik Meester vertrouw.
Een gevoel van opluchting overviel me.
En kort daarop kwam dus de sms met de opdracht.

"Whei! Echt waar?" Ik kan het bijna niet geloven. "Zonder tegenspreken subje."
"Ja Meester, Dank U Meester!" Dankbaar, blij, ga ik over het uur onderhandelen. Mijn oudste dochter gaat maar om 21u naar boven. Meester stemt toe. Hij snapt dit volledig!

Meester is op tijd. Verdorie, ik ben dat echt niet meer gewend.
Ik leg mijn dons opzij, zet de hond in de keuken. Zeg Meester gedag.
Ik heb enkel mijn badjas aan, en doe die uit. Poedelnaakt kniel ik voor Meester, en geef Hem een kus op zijn kruis. "Flinke sub, je hebt je regels gelezen." reageert Meester.
"Ja, ik wist ze nog." Ik mag plaats nemen naast Hem in de zetel.
Meester houdt rekening dat mijn kindjes thuis zijn. Ik echter loop vol verlangen. Het duurt me te lang, ik voel tekort, ik heb aandacht nodig, ik verlang hevig naar een stevige sessie. De brat in mij ontwaakt en ik teas Meester. Mijn onzekerheid is niet aanwezig. Ook Meester is minder inhoudend. Hij weet me te temperen. Het duurt echter niet lang. Als een hongerige wolf val ik Meester opnieuw aan.

Hij laat Zich verwennen door mij. Natuurlijk kom ik geil, en wil ik ook mijn portie. Maar Meester draait me op mijn buik, en neemt me op zijn hondjes. In één keer glijdt Meester in me. Ik voel hoe zijn lid mijn kut vult. Het voelt lekker. Al meermaals heb ik mogen ondervinden dat mijn hals een erogene zone is. Meester gaat verder dan de erotiserende strelingen. Hij legt zijn arm om mijn hals, en zet spanning. Meester heeft me in een wurggreep, en ik geniet er van! Ik onderga, aanvaard, laat het toe, zonder enig wantrouwen.
Ik draai me terug op mijn rug. Meester komt bovenop me zitten, en stimuleert mijn clit. Ik doe verwoedde pogingen maar kan niets doen. Ik kan niet aan mijn clit. Mijn humeur slaat om. Ik staak de pogingen... het heeft toch geen zin.

Ik ga smeken. "Meester, sletje heeft honger. Sletje heeft grote honger!!"
Het lijkt te helpen. Meester verplaatst zich en bespeelt me. Enkele vingers zijn me vandaag niet genoeg. Ik heb honger!! Ik neem Meester zijn hand, en leid Hem. Zijn brede polsen passen me niet.
Toch voel ik Meester diep. Mijn kut spant zich, Meester ontspant me terug, om zo mij mijn plezier te geven.
Intussen gaan Meester Zijn handen naar mijn hals. Zijn vingers liggen op mijn strot. Hij knijpt.
Ik voel...
Ik voel hoe mijn lichaam naar een orgasme toe groeit. Ik voel hoe de bloedstroom in mijn hals stilvalt. Ik voel hoe ik ga zweven. Ik voel vertrouwen.
En dan ben ik weg, laat ik me gaan.
Ver en diep.
Een rust en een voldoening over mijn lichaam. Ik geniet er van.

En Meester? Hij keek er naar en zag dat het goed was...

Tot ik koud krijg. Ik draai me in een bolletje, op zoek naar warmte. "Heb je koud?" hoor ik Meester vragen. "Uhu", meer krijg ik niet over mijn lippen. Meester dekt me toe. Ik maak het me comfortabel, en soez verder. Meester komt op me liggen.
Och, wat is hij lief. Heel anders of de vorige keer. Misschien ook zekerder. Hij kust me op mijn hoofd. Streelt me. Fluistert me lieve woorden toe.
Ach, ik word week. Ik voel hoe mijn beschermmuur afbrokkelt. Ik voel hoe ik me geef. Ik merk dat ik stilletjes aan begin toe te laten, durf te vertrouwen dat het dit keer wel de goede kant op gaat.
Al is het nog steeds met enige achterdocht...

... mijn Meester... durf ik Hem zeggen.

Als ik terug met beide voetjes op de aarde ben, is het weer aan Meester. Niet enkel ik verdien lekkers als ik flink ben. Meester ook!
Zijn goedje komt op Zijn lijf terecht.
Als een kind die zich vuil maakt in het slijk, smeer ik Zijn ganse buik in met Zijn vocht. Het gladde spul droogt al gauw op tot een plakkerige laag.

Heerlijk om zo kinderachtige streken uit te halen. Heerlijk als het me toegelaten word.
Want al zijn die regeltjes er... mijn spontane brat karakter, lapt die aan haar laars.

3 opmerkingen:

  1. Goededag H. wat mooi om jou hele blog te lezen, het heeft mijn hele weekend al geboeid. Hoe iemand zich ontpopt als Sub. Ik lees soms is het een hele leidensweg geweest, maar uit jou laatste blogs is te merken dat jij je weer lekker in jou vel gaat voelen. Mooi zo, ik ben heel benieuwd waar je terecht komt en hoop nog heel veel mooie blogs van jou te kunnen lezen. Gr J.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u wel J. Dankzij Meester voel ik mij idd heerlijk in mijn vel. Net als jij ben ook ik heel benieuwd naar het verdere verloop, en hoop nog veel mooie ervaringen te hebben en te mogen delen.
      liefs, doerga

      Verwijderen
  2. Hoi doerga, Dank voor jou leuke en mooie reactie, en inderdaad zoals ik al zei, je kunt uit jou blog wel halen hoe fijn je reis op dit moment is. Veel succes ermee. Liefs J.

    BeantwoordenVerwijderen